Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 439 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 22 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 10 cze 2012, 14:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:19
Posty: 6
Samochód: R420
Kamil_FH16, mam jedno pytanie - po co kombinować? Kary mogą być naprawdę dotkliwe, zagrożenie, jakie za sobą niesie jazda załadowanym zestawem wzrasta wraz z każdym km/h w górę. Jeżeli masz wątpliwości - przejedź się na płytę poślizgową (pod Opolem macie bardzo fajną) i zobaczysz, jak zachowuje się auto przy 40 a jak przy 50 km/h. Nie mówiąc już o sile, jaka działa przy większych prędkościach...

Da się oszukać tachografy, z cyfrówkami też kombinują. Szef może i będzie zadowolony z Twoich czasów, ale za wszystko odpowiadasz Ty - kierowca. Jedna dokładniejsza kontrola i żegnasz się z 15 tysiącami. Warto? ;)


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 15:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 124
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
seth to troche tak jak z pytaniami nt. jak oszukac tacho. Duzo ludzi pyta, ale nie kazdy pyta po to, zeby kantowac tylko dla wlasnej wiedzy. Podobnie ja pytam o to. Nie twierdze, ze jest to dobre i w razie "w" mozna miec spore problemy, mimo to bez problemu mozna znalezc takiego ktory jedzie wiecej niz 90 i dlatego sie pytam jak takie przekraczanie predkosci ma sie do zapisu na tachografie. :roll:

Podczas jednej z tras, pewien koles na CB opowiadal, ze ma stale trasy do Hamburga (nie pamietam skąd jeździ). Jezdzi z jakas cysterna i w swoim koniu na ogranicznik na bodajze 94. Mial to tak wyliczone ze na styk dojezdzal w miejsce rozladunku. Kiedys dostal inny ciagnik gdzie mial 90. Mowil ze sila rzeczy to co robil w 2 dni tamtym autem tym robi w 3 dni.

Moze roznica mala i w tym przypadku podczas tygodnia, dwoch, nawet miesiaca nie az tak bardzo dotkliwa, ale jesli mialby jezdzic tak przez dluzszy czas to jednak spore straty to wywola. Wiadomo, ze fizyki nie przeskoczymy, ale jesli isc tym tropem, to zeby obnizyc prawdopodobnienstwo wypadkow, trzeba by bylo ograniczniki pozakladac na np. 80. Tak jak piszesz, roznice miedzy 40 i 50 sa spore i sily zmieniaja sie bardziej w stosunku do predkosci, przy jakich wystepuja. Z drugiej strony uwazam ze ciezarowki jadace np. 100 km/h nie stanowia wiele wiekszego zagrozenia niz te z 90 na liczniku. Temat generalnie trudny do jednoznacznego okreslenia. :roll:


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 15:28 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 392
GG: 0
Samochód: midlum
ponieważ opór powietrza rośnie w kwadracie w stosunku do prędkości wiele firm stosuje ograniczenie do 85,ze względu na zużycie paliwa a jeśli piszesz o pomykaniu 100 to wez pod uwagę że ze względu na cenę mało firm kupuje opony o indeksie prędkości M czyli 130, przeważnie jeżdżą na niższych co za tym idzie opona im wyższa prędkośc tym się bardziej grzeje czyli niszczy nie wspominając o tarczach i klockach które też dostają równo gdy hamujesz z takich prędkości.


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 15:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 124
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Koledzy, ja jestem tego wszystkiego naprawdę świadomy. :D Caly czas podkreślam, ze interesuje mnie kwestia jak te wyzsze predkości są zapisywane na tachografach zwlaszcza cyfrowych. Słyszałem gdzies tylko, ze magicy od od tachografów potrafią tak je zaprogramować, żeby nie zapisywaly predkości wiekszych niz 90. Dlatego pytam czy to prawda oraz czy moze w jakis inny sposób się to robi.


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 15:49 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 392
GG: 0
Samochód: midlum
jeden z prostszych sposobów to jak przypuszczam podczas legalizacji tacho ustawic inną niż faktyczna ilośc impulsów co spowoduje że na zegarze będziesz miał 95 a na tacho 90, co za tym idzie przebiegi będą się różnic od faktycznych jak i średnia spalania będzie wyższa.


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 16:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 392
GG: 0
Samochód: midlum
Lub prościej ,jechac na legalizację na małych gumach a potem założyc większe tylko że rozmiar jest wpisany w naklejce, też niedobrze. :>


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 16:50 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 124
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Może sie myle, ale podejrzewam, ze w na takich stacjach legalizacji tacho nie jest inaczej niż na stacjach diagnostycznych i dogadac sie mozna, za odpowiednia sume pieniedzy oczywiscie... :roll:


Na górę
PostWysłano: 10 cze 2012, 16:54 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 19:19
Posty: 6
Samochód: R420
Skoro coś zostało stworzone przez jednego człowieka, to zapewne inny człowiek będzie potrafił to przeprogramować ;) Tachograf nie jest aż tak skomplikowanym urządzeniem.


Na górę
PostWysłano: 21 cze 2012, 6:34 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 27 lut 2012, 8:07
Posty: 5
GG: 0
Samochód: DAF
Lokalizacja: RT
Jechał moze ktoś nowym odcinkiem A2 ?

_________________
http://www.flickr.com/photos/78033695@N05/7299906176

"Koko koko Scania spoko,jedzie w Rosje hen głęboko"


Na górę
PostWysłano: 21 cze 2012, 11:38 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1000
Samochód: DAF XF 460 E6
Lokalizacja: Brzesko KBR
Michał95 pisze:
Jechał moze ktoś nowym odcinkiem A2 ?


Nie jechałem, ale mam kontakt z wieloma osobami, które jechały. Co chcesz wiedzieć?


Na górę
PostWysłano: 21 cze 2012, 21:50 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 418
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia
A ja jechałem.


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 10:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2338
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Idzie bez problemu kupić w Niemczech, na większych stacjach benzynowych naboje gazowe do małych kuchenek? chodzi o puszki, coś jak WD40 :D

Z allegro już nie zdążę. Ewentualnie gdzie widujecie takie coś, z miejsc, które sa otwarte w niedziele? Leroy, castorama? może być cięzko... jakieś typowe markety?


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 10:55 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 846
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna
W Castoramie widziałem jakieś, tylko to Ci chyba dzisiaj pozostaje.


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 12:19 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 cze 2010, 10:24
Posty: 85
GG: 0
Samochód: Hulajnoga
Na Żarskiej Wsi powinny być, bo widziałem, że mają tam te piecyki do sprzedania, więc naboje też raczej powinni mieć.


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 12:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 2474
Samochód: JelczNL
Lokalizacja: ʇso / ıq
Najbardziej opłaca się kupować większe ilości kartuszy na alledrogo...
Kartusz butanu (227g) można kupić za 4.50 zł.

_________________
praktykujący abstynent


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 12:41 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 lut 2012, 20:12
Posty: 1
GG: 38307858
Samochód: scania
Ile kierowca może jechać a ile spać..?


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 12:50 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2011, 15:14
Posty: 670
Samochód: TGL 12.250 tandem
ile da radę / tak, żeby się wyspał

A na poważnie to jechać może 9/10h... a spać może faktycznie tyle, żeby się wyspał, ale minimalnie 9/11h :P


Na górę
PostWysłano: 01 lip 2012, 12:53 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2011, 14:40
Posty: 124
GG: 10725990
Samochód: Bus
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Temat to: To o czym się nie mówi, pytania

Czyli poruszane sa tu kwestie o ktorych sie na codzien za duzo nie mowi, a jednak wystepuja, jak np. oszukiwanie tachografow. Pytanie ktore zadales, to akurat temat o ktorym mowi sie bardzo duzo i wystarczy troche poszukac.

Masz tu kolego link to tematu :arrow: viewtopic.php?f=45&t=3022

Pozatym mozesz poszukac na youtube filmikow, tam co prawda nie dowiesz sie dokladnie co i jak, ale m. in. zobaczysz jak obsluguje sie tachografy, jesli to tez Cie interesuje.


Na górę
PostWysłano: 02 lis 2013, 20:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 19 kwie 2011, 17:20
Posty: 30
GG: 0
Samochód: brak
Mam takie pytanie, ile mniej więcej waży kabina Topline Scanii z całym wnętrzem i osprzętem?


Na górę
PostWysłano: 03 lis 2013, 9:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 2422
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin
Ile kosztuje zrobienie pstryka na pilota?
Ostatnio stary szofer tłumaczył mi, że koło 4 kafli.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 439 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 22 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy