Strona 34 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 132 33 34 35 3645 Następna
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Bez certu (nie wiem jak teraz) po dwa pasy na rząd.
Jak położyłem na górę deski (trzy rzędy) i dałem pasy na obu końcach każdej to mi wyszło razem ich 6, zastrzeżeń nie mieli, każda paleta była w sumie czymś dociśnięta.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Cytuj:
PS: Co do butelek....
http://i.imgur.com/dJrskB4.jpg
Dwie deski na tył, ale dusza na ramieniu i jazda jak z jajkiem...
To CC i tak była lepsza bo chociaż sznurkiem na wysokości drugiej warstwy od góry były skrzynki przewiązane.
Pisząc o butelkach miałem na myśli palety z nowymi produktami z hut (http://images.sklepy24.pl/64494944/1315 ... 23-szt.jpg), swoją drogą pełne skrzynki napojowe nie ofoliowane to nic ciekawego do wożenia, choć takowe spinałem przez łaty po zewnętrznej i się trzymały kupy.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 2638
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY

O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...

Obrazek

_________________
"Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

nie wiem czy coś takiego było ale wszystkim się przyda:
http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3267
Lokalizacja: eu

Cytuj:
O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...
Jak z Obernkirchen to tak, regularnie D->B
Butelki nie stresują tak bardzo jak te skrzynki na paletach związane jakimś sznurkiem :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Dlatego browara lepiej wozić w puszkach. Przynajmniej palety zafoliowane i spokojnie się jedzie.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Cytuj:
Cytuj:
O prosze, butelki z tego tygodnia z niemiec do browaru w Belgii, ~20 ton na Code XL, z tylu 2 listwy albo palety i 2 pasy.Władki chyba tez to woża bo stał jeden pod browarem ...
Jak z Obernkirchen to tak, regularnie D->B
Butelki nie stresują tak bardzo jak te skrzynki na paletach związane jakimś sznurkiem :)
Z Obernkirchen i Nienburga, ogólnie bardzo stabilny ładunek.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
nie wiem czy coś takiego było ale wszystkim się przyda:
http://ec.europa.eu/transport/road_safe ... nes_pl.pdf
Dzięki za link zzx. Napewno się przyda. Trzeba tylko w wolnej chwili poczytać, bo trochę tego jest.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Nie wiem czy było,sposób mocowania ładunku na palecie.
http://www.pfuschambau.net/bild/ladungs ... l-anders-0

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sty 2012, 13:09
Posty: 1015
Samochód: słaby!

No i to jest prawidłowy sposób mocowania, towar można użyć zgodnie z jego przeznaczeniem bez rozpinania pasów.

_________________
Pilot szwedzkiego samolotu z uszkodzonym wirnikiem


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 lip 2009, 11:40
Posty: 219
GG: 0
Samochód: Volvo

Towar zabezpieczony metodą opasania więc powinien wytrzymać duże przeciążenia.

Od siebie dorzuciłbym jeszcze stopbare i można jechać :>


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6304
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Nie wiem czy było,sposób mocowania ładunku na palecie.
http://www.pfuschambau.net/bild/ladungs ... l-anders-0
oprócz metody opasania w tym przypadku zastosowałbym jeszcze półpasiec i jakiś produkt z gumy.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Cytuj:
oprócz metody opasania w tym przypadku zastosowałbym jeszcze półpasiec i jakiś produkt z gumy.
Do kompletu jeszcze włosienicę ;) jako system antypoślizgowy do pewniejszego uchwytu

Panowie, takie pytanie - ile łańcuchów do zabezpieczenia ładunku powinno być na wyposażeniu naczepy typu coil mulda?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sie 2010, 18:21
Posty: 134
GG: 1
Samochód: Premium 460

Cytuj:
Panowie, takie pytanie - ile łańcuchów do zabezpieczenia ładunku powinno być na wyposażeniu naczepy typu coil mulda?
Cztery sztuki są często wymagane w zleceniu z tego co pamiętam.
My tyle woziliśmy i wystarczało


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2006, 19:31
Posty: 764
Samochód: Volvo FH 440
Lokalizacja: Meszna

Tak, u nas mają po cztery. Dwa długie i dwa krótkie.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 sty 2012, 14:06
Posty: 123
GG: 1
Samochód: DAF 105XF
Lokalizacja: Widnes

Obrazek

Tylko pasy wewnętrzne. Jak Wy byście to zabezpieczyli?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Tymi pasami na górnej szynie. :)

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 mar 2012, 10:29
Posty: 63
GG: 1
Samochód: 106
Lokalizacja: Łódź

Ładowalem kiedys identyczny temat z Austrii do Besancon, zadnych pasow na zakladzie nie pozwolili przekladac.


Post Wysłano: 14 lis 2014, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2006, 16:31
Posty: 256
GG: 3902780
Samochód: FH Erło 5
Lokalizacja: Szczecin

DLA TYCH, KTÓRZY UWAŻAJĄ ŻE ZABEZPIECZENIE ŁADUNKU TO BZDURA


Porażka tygodnia. a raczej całego 2tygodniowego wyjazdu. Załadowałem się dzisiaj spod Amsterdamu w stronę domu. Ładunek: płyta drewniana 4 paczki pionowo x 4 rzędy na środku, a na końcu podwójnie obok siebie 9 sztuk. Po 500m zobaczyłem, że tył naczepy mimo założenia tam 4 pasów lata jak oszalały. W sensie na każdym zakręcie raz w lewo, raz w prawo, widzę jak firana się wypycha. Kierowałem się na pierwszy możliwy parking i po drodze, na węźle przy prędkości ok. 40km/h coś piz** - cały przerażony patrzę w lusterka, czy już wszystko leży na asfalcie... ale nie! Za to auto dziwnie przechylone - opona! Też nie! Doczłapałem się na stację z pieszą prędkością, odsłaniam firanę - z tyłu luz, więc co jest qwa?! Odsłaniam dalej, patrzę na przód i nogi się ugięły. Trzask prask i ni stąd ni z owąd jebło z przodu. Całe szczęście żem pasów nie szczędził - stoję teraz na ringu Amsterdamu i czekam aż jutro przyjadą załadowcy i będziemy kminić co z tym fantem zrobić. Jak widać pękły te czarne metalowe zabezpieczenia trzymające dolne paczki przez co wszystko się rozjechało... mam tylko nadzieję. że moje pasy przez noc nie puszczą. A co by było jakbym założył jednego mniej...?

Przód:
https://www.dropbox.com/s/82oqokw83u0dj ... 8.jpg?dl=0

Paski które puściły:
https://www.dropbox.com/s/h9l9nrrtb34gx ... 1.jpg?dl=0
https://www.dropbox.com/s/dey5qykas04zl ... 2.jpg?dl=0

Efekt:
https://www.dropbox.com/s/xin56kf4w89we ... 5.jpg?dl=0

i tył - na załadunku nie byłem w stanie założyć desek, tak było napachane. Po 40km żółwiej jazdy prawa strona weszła bez problemu, na tej nie mogę nic zrobić...
https://www.dropbox.com/s/rbtv4wjm0dfll ... 2.jpg?dl=0


Najchętniej zrzuciłbym to w cholerę i tego nie zabierał już dalej. Będę chyba musiał zrezygnować z częsci paczek, bo ni cholery nie wiem jak to dalej zabezpieczyć.

_________________
Dokładnie kolego, tak jak mówisz!


Ostatnio zmieniony 14 lis 2014, 21:10 przez kenji, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 14 lis 2014, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Dlaczego spiąłeś tylko przez opasanie?
Co do grzania tylnej szyby to doszedłem ładu z tymi prądami.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 34 z 45 [ Posty: 887 ] Przejdź na stronę Poprzednia 132 33 34 35 3645 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: