Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 sty 2014, 22:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2012, 14:36
Posty: 493

Problem w Scanii ze nie grzeje, leci zimne powietrze, nagrzewnica przepływ ma bo i zasilanie jak i powrót jest ciepły, temperaturę trzyma ok. 80 stopni, co może być nie tak? Czy w środku tej nagrzewnic są jakieś klapki które reguluje przepływ ciepłego powietrza?

_________________
B - 21.05.2010 C - 29.04.2013
E - 03.07.2013 KW- 10.05.2013
Nie mylili się tylko Ci, którzy nigdy nie żyli.


Ostatnio zmieniony 15 sty 2014, 0:05 przez Anonymous, łącznie zmieniany 1 raz.
Zmieniona nazwa tematu. Proszę konsekwentnie używać polskich znaków i dużych liter. Proszę staranniej pisać posty (ortografia, literówki)


Post Wysłano: 15 sty 2014, 9:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Zaczął bym od wymiany filtra przeciw pyłkowego. Jeśli nie pomoże, to na próbę ominął bym zawór puszczający płyn na nagrzewnicę, jeśli nie pomoże to pewnie nagrzewnica jest zabita syfem - trzeba wyjąć i przemyć karcherem.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 15 sty 2014, 12:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2012, 14:36
Posty: 493

filtr nie ma tu znaczenia bo jest przed dmuchawą,a wiaterek z dmuchawy leci czyli to nie jest to,zawor jest wyjęty i zrobiony na krótko,nagrzewnica tez jest dobra bo ma przepływ,zasilanie i powrót jest gorący

_________________
B - 21.05.2010 C - 29.04.2013
E - 03.07.2013 KW- 10.05.2013
Nie mylili się tylko Ci, którzy nigdy nie żyli.


Post Wysłano: 15 sty 2014, 17:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

To jeśli wszystko jest dobrze, to czemu jest źle?

Postaraj się zobaczyć nagrzewnicę. Może jest zabita syfem, tak jak czasem chłodnica samochodowa się zabija.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 16 sty 2014, 11:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2008, 19:05
Posty: 120
GG: 4686688
Samochód: SCANIA
Lokalizacja: Białystok

Filtr ma tu bardzo duże znaczenie ,wymontuj go i zobacz co będzie się działo.


Post Wysłano: 20 wrz 2015, 1:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2015, 1:09
Posty: 4

Kolego, mam ten sam problem. Scania 124 2002r. grzeje bardzo lekko, po niżej +8 stopni zaczynam marznąć. Zastanawia mnie czemu z kratki przy lewarku (od dołu) leci zimne powietrze i to dość ostro. Zawór regulacji ciepła mam założony zwykły kulowy więc odpada, filtr też odpada,nagrzewnica gorąca, A dmucha letnim powietrzem.
Może Ty kolego jeśli czytasz to powiesz co u Ciebie było przyczyną.
Pomóżcie bo zima nadchodzi :(


Post Wysłano: 22 wrz 2015, 21:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Tak to jest jak się na wodzie jeździ :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 29 wrz 2015, 13:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2015, 1:09
Posty: 4

Co ma człowieku woda do grzania. Zaśmiecasz forum głupimi tekstami.


Post Wysłano: 29 wrz 2015, 14:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Woda,kamień,i te sprawy ;)


Post Wysłano: 29 wrz 2015, 14:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Zawór regulacji ciepła mam założony zwykły kulowy więc odpada,
Nie mam więcej pytań, jak sie jeździ w dziadtransach to tak jest.
Cytuj:
Woda,kamień,i te sprawy ;)
Halucynacja, hemoglobina :)


Post Wysłano: 04 paź 2015, 18:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 363
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

dawno temu już komuś tłumaczyłem że w czwórce sam zawór ma małe znaczenie są jeszcze klapki sterujące dopływem powietrza sterowane linkami założonymi na pokrętło od ogrzewania, jak ktoś to źle poskłada lub jest coś urwane to nie ma szans żeby dobrze grzało.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: