Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 08 cze 2016, 23:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 596
Lokalizacja: Kraków
Będzie trochę jak bełkot marketingowy ale chce zwrócić Waszą uwagę na nowości jednak nie eksperymenty więc może wyjść nieźle - jak z wódką....na początku się starają :lol:
Pojawiła się alternatywa zwłaszcza cenowa ale z jakością aspirująca do półki premium. Robi dobre wrażenie, bo wręcz kopia bieżnika z półki premium przetestowanego Goodyearza. Te wzory zostały tak dobrze ocenione głównie przez kierowców na drodze, że zdecydowano się je zastosować w klasie niższej. Ich zastosowanie ma podciągnąć markę środkowo jakościowo wyżej ale cenowo pozostając dostępną dla flot gdzie kilometr jest przeliczany przez cenę za oponę (zobaczymy na ile się to uda). Relacja może wypaść nieźle, bo stare Dunlopce w ich cenie były niezłe a teraz konstrukcja opony nowa a rzeźby zassane z opon lepszych. Mała ciekawostka : nie wszystkie marki mają "trzy szczyty ze śnieżką" na prowadzących - info ważne dla tych co się kręcą w zimie po Skandynawii czy wysokich Alpach.
Jeżeli ktoś z powodu ceny omijał do tej pory najwyższą półkę oponiarską to jest przedsionek do premium.
Jakby się linki nie zassały to krzyczeć :wink:

https://drive.google.com/file/d/0Bxt-dJ9DlVOfR3c5T1pSakMwNjg/view?usp=sharing

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfY01GOWVVQm5HQTQ

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfTndOY3lvMTFibjA

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfb3JjdVBKN0hvZ0E

i filmik, może się chwile ładować :
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfWHR4cjJrci1wU1U


Na górę
PostWysłano: 17 cze 2016, 17:45 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 239
GG: 3968324
Samochód: eFHacz
Prawie jak Kmax'y, ciekawe tylko czy w tym przypadku ''prawie'' tez będzie robiło dużą różnicę :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 31 lip 2016, 15:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 596
Lokalizacja: Kraków
Założony komplet SP346 i SP446. Na razie po kilku stówkach przebiegu kierowca melduje o bardzo komfortowej jeździe, przedtem miał bridża i na tych połowe dziur na kierownicy nie czuje. Przyczepność też bardzo OK nawet w ulewie. A o całej reszcie dowiemy się pewnie za pół roku.


Na górę
PostWysłano: 31 lip 2016, 17:06 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 287
GG: 0
Samochód: VOLVO
Mam parę sp346 i kiero twierdzi ,że są glosniejsze od starych sp344 :(


Na górę
PostWysłano: 31 lip 2016, 22:37 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 786
GG: 1
PNEUMASTER pisze:
Założony komplet SP346 i SP446. Na razie po kilku stówkach przebiegu kierowca melduje o bardzo komfortowej jeździe, przedtem miał bridża i na tych połowe dziur na kierownicy nie czuje. Przyczepność też bardzo OK nawet w ulewie. A o całej reszcie dowiemy się pewnie za pół roku.

Nie wiem jakie bridże miał na napędzie, ale pod względem przyczepności na mokrym gorszego ścierwa jak Ecopia nie znam. Na mokrym śliskie, a w ulewie wręcz nie da się jechać ciągnik lata bokiem. Wcześniej dwa lata jazdy na Aeolus ADL 67 i trakcja bajka.


Na górę
PostWysłano: 06 wrz 2016, 19:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 596
Lokalizacja: Kraków
DAJANO pisze:
Mam parę sp346 i kiero twierdzi ,że są glosniejsze od starych sp344 :(

Nie wykluczone, ale kiero chyba musi być muzykiem bo różnica jest nieznaczna a powstała dzieki po pierwsze primo zwiększonej ładowności (HL) ale bardziej po drugie primo uzyskaniu zwiększonej trakcji co skutkowało uznaniem trzech szczytów czyli możliwości zakładania tam gdzie zimą jest wymóg. Stary SP344 to 5 żeber więc nic tam nie mogło hałasować :mrgreen: tutaj jest lamelek troche.
Tam gdzie my testujemy, nie relacjonowali o zwiększonym hałasie, ale cmokali na komfort i trakcje zwłaszcza na mokrym a zima pokaże co jest warty. Powinno być nieźle, bo producent "zluzował" czoło opony w stosunku do KmaxaS (pomimo podobieństwa).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy