Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Dalekie dystanse - Scania Polska

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: zimna nalewka
PostWysłano: 13 sty 2016, 22:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfb01tRHJMbVNsUEU

i inna

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfNk1kTkhtQk5qS2M

obydwie z "markowej" polskiej bieżnikowni, jedna prawie nowa a druga nawet z paskiem...ale było tanio :wink: :D


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2016, 22:52 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 552
Lokalizacja: Chelmek
Ta z paskiem ma "Mistrza Swiata" :lol:
Ciekawe czy gosc wogole wyjechal na tym z warsztatu czy juz na placu powiedziala papa :lol: :lol: :lol:


Na górę
PostWysłano: 13 sty 2016, 22:55 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
davo76 pisze:
Ta z paskiem ma "Mistrza Swiata" :lol:
Ciekawe czy gosc wogole wyjechal na tym z warsztatu czy juz na placu powiedziala papa :lol: :lol: :lol:

Eeee no nie nawet z 300km zrobiła :D


Na górę
PostWysłano: 14 sty 2016, 6:53 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 319
GG: 0
Samochód: VOLVO
hihii:) kupilem kiedys do megi 385/55r19,5 dwie sztuki ATB czy ATR jakos tak. Wytrzymaly niecaly tydzien na ostatniej osi :lol:


Na górę
PostWysłano: 14 sty 2016, 20:35 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 10 gru 2014, 20:02
Posty: 24
Wiadomo jakie przyczyny defektu?
W markowej z ekologicznym paskiem obstawiam błąd producenta, w drugiej (na feldze) niekoniecznie.


Na górę
PostWysłano: 14 sty 2016, 21:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
majster123 pisze:
Wiadomo jakie przyczyny defektu?
W markowej z ekologicznym paskiem obstawiam błąd producenta, w drugiej (na feldze) niekoniecznie.

Jedno i drugie to samo czyli jakość bieżnikowni a raczej jej brak. Dziadowski karkas, do tego pewnie źle na siłę zweryfikowany, po przebiegu bliski miliona, zmontowany przez pracownika zatrudnionego na umowie śmieciowej za 1400zł na rękę, na kleju z oszczędności ..... wybierz sobie przyczynę :lol: .
Nie analizowałem i nie mam zamiaru. Oddałem właścicielowi i niech sobie dochodzi, ja nie mam czasu na takie analizy skoro mówiłem wcześniej, że nie warte ani złotówki biorąc pod uwagę składowe jego specyfiki transportu. :wink:


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 0:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 319
GG: 0
Samochód: VOLVO
Bandag i Boss to tez zimne nalewki?? mam dwa zbedne karkasy i zastanawiam sie czy ich na probe nie wyslac do bandaga lub bossa.


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 0:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2460
GG: 997
Samochód: 18.480
Lokalizacja: CG
To z zielonym paskiem to chyba boss...

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 1:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 319
GG: 0
Samochód: VOLVO
Faktycznie:)))

http://www.colmec.pl/index.php?option=c ... &Itemid=28


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 10:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
DAJANO pisze:


juz Ci przeszło kolego ? :mrgreen: juz sobie odpowiedziałeś ? :wink: jeszcze u Ciebie niskie profile ....będzie co zbierać po trasie , byleby blisko komina :wink:


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 14:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 319
GG: 0
Samochód: VOLVO
Już się wyleczyłem z tego "genialnego" pomysłu. Zostane przy Treadmaxie i Remixie. Czy pneu Laurent bieżnikuje na karkasach innych marek czy tylko michas wchodzi w grę?


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 16:51 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 377
Lokalizacja: z nienacka!!!
DAJANO pisze:
Już się wyleczyłem z tego "genialnego" pomysłu. Zostane przy Treadmaxie i Remixie. Czy pneu Laurent bieżnikuje na karkasach innych marek czy tylko michas wchodzi w grę?


Ponoć tylko michały.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
DAF XF, CF, Scania R,4
Lotto przez internet i Multi multi online


Na górę
PostWysłano: 30 sty 2016, 18:28 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 10 gru 2014, 20:02
Posty: 24
Na Pneu Laurenta idą różne marki, na Remixa idą tylko michały.


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 13:55 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1016
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Mogę Wam pokazać Bossa po 4 latach eksploatacji i grubo ponad 100tyś km przejechanych po szosie,gruzach,śmieciach, setkach buksowań w różnym szajsie - ot opony 13r22,5 z 4 ośki - i nadal jeżdżą ... Także bym nie uogólniał , a tak w ogóle dużo opon tej marki przeszło u nas od x lat wstecz i nie przypominam sobie zgubienia bieżnika, wystrzał jeden czy 2 a może i 3 były , ale na pewno nie w pierwszym roku eksploatacji ,a co za tym idzie być może sami uszkodziliśmy oponę ... Jedno co mi się nie podoba - nalewają bardzo wąskie bieżniki - przykładowo dla 13r22,5 jest co najmniej 2 cm węższa od byle jakiej chinki nie wypominając o markowej oponie z jakimś dy czy dy3 czy np firestonie sat 300

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 14:04 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
5eba pisze:
Mogę Wam pokazać Bossa po 4 latach eksploatacji i grubo ponad 100tyś km przejechanych po szosie,gruzach,śmieciach, setkach buksowań w różnym szajsie - ot opony 13r22,5 z 4 ośki - i nadal jeżdżą ... Także bym nie uogólniał , a tak w ogóle dużo opon tej marki przeszło u nas od x lat wstecz i nie przypominam sobie zgubienia bieżnika, wystrzał jeden czy 2 a może i 3 były , ale na pewno nie w pierwszym roku eksploatacji ,a co za tym idzie być może sami uszkodziliśmy oponę ... Jedno co mi się nie podoba - nalewają bardzo wąskie bieżniki - przykładowo dla 13r22,5 jest co najmniej 2 cm węższa od byle jakiej chinki nie wypominając o markowej oponie z jakimś dy czy dy3 czy np firestonie sat 300


nie uogólniamy ale nie mówmy o czasach 4-5 lat temu kiedy bieżnikownie miały karkasów do koloru do wyboru a teraz robią na wszystkim co płynie pobliską rzeką. Od 3ch sporo przewoźników przeszło na chinskie opony a spróbuj na tym zrobić zimną nalewkę. Trzecia sprawa to porównanie 13tki do standardu lub tym bardziej megi. Miałem 3-4 lata kilku klientów którzy kochali się w zimnej nalewce w rozmiarach standardowych. Zdjęcie w pierwszym poście to jeden z nich (naczepa). Ten był ostatni który powiedział DOŚĆ. Jak kilak lat temu wytrzymywały (kwestia dobrego karkasu) to co najwyżej robił na nich 100000km, najczęściej 70-80tkm to był max. Liczyć kazdy potrafi więc nie będe komentował. Roztrząsaliśmy to wspólnie tutaj kilka razy :wink:


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 16:34 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 319
GG: 0
Samochód: VOLVO
Tak jak pisałem , zimna nalewkę w medze juz miałem i wiem ,ze nie wytrzymują. Stąd moje pytanie o Pneu Laurenta i Bandaga. Chciałbym spróbować z 385/55r22,5.


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 17:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
DAJANO pisze:
Tak jak pisałem , zimna nalewkę w medze juz miałem i wiem ,ze nie wytrzymują. Stąd moje pytanie o Pneu Laurenta i Bandaga. Chciałbym spróbować z 385/55r22,5.

55 to nie mega choć mówią na nią tzw duża mega choć bliżej jej do standardu 65. Bandaq daje rade ale na budowach i w napędzie np.80. Laurent 55 spoko, bo biorą tylko markowe kaskady 55 a tu wybór jest wąski i dlatego daje rade. Doloz i weź coś na gorąco remix lub trademaxy a na pewno odjeżdża włożone pieniądze.


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 18:58 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 319
GG: 0
Samochód: VOLVO
O Remixie i Treadmaxie wiem, ale co zrobić z karkasami Contiego lub dunlopa?


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 19:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 664
Lokalizacja: Kraków
Jeden i drugi przytuli zarówno goodyear jak i Laurent.


Na górę
PostWysłano: 31 sty 2016, 22:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1016
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Gdzie w PL można kupić Bandaga?? Kto to sprzedaje??

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy