Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Dalekie dystanse - Scania Polska

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIRPompy AdBlue - Czujniki NOX



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 16 gru 2015, 21:41 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 656
Lokalizacja: Kraków
https://drive.google.com/file/d/0Bxt-dJ9DlVOfOTVialZQMzEzWjA/view?usp=sharing

Obrazek

co się dzieje jak się długo jedzie bez ciśnienia w wewnętrznym. Poszły się ....paść :mrgreen: dwie opony. Sporo zalezy od kierowcy czy czuje auto. :)


Na górę
PostWysłano: 16 gru 2015, 21:48 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 1021
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice
Na aucie którym obecnie jezdze było dokładnie to samo. Yebly 2 na raz. Bak do wymiany o blotnikach nie mówiąc. Dzięki temu mam z jednej strony 10 miesięczne a z drugiej miesięczne opony i jest różnica wysokości co przekłada się na zayebisty dyskomfort. Krata temu kto to auto utrzyma wzdłuż lini.

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Na górę
PostWysłano: 16 gru 2015, 22:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 656
Lokalizacja: Kraków
jakie auto ? Ponoć niektóre Renie daja radę, bo zwolnice przy kole ale ogólnie wyobraź sobie jak cierpi dyfer. :wink: z reszta to było zgłoszenie awaryjne assistance i tez dołozyłem dwa nowe do 6mm z drugiej strony. Teoretyczna różnica nie powinna wynosić więcej niż 5% a tu 6 do 17 :]


Na górę
PostWysłano: 16 gru 2015, 23:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2011, 15:10
Posty: 1021
GG: 5839699
Samochód: od wroga
Lokalizacja: Polkowice
Mp4. Miałem pomysł pozamieniać i żeby się wyrównały ale boje sie,ze te nowsze się przegrzeja i jebnye. Z przodu zresztą mam to samo bo szeroka pękła w rowku lhs plus? I z jednej strony roczna z drugiej z sierpnia.także co mam mix opon ma aucie. I Jezdze od lewej do prawej...

Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka

_________________
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2015, 10:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 656
Lokalizacja: Kraków
słusznie prawisz....żeby Ci nie przyszło do głowy na jednego bliźniaka sparować wysoką i niską bo na sete szmaty pozbierasz z asfaltu :wink:


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2015, 23:17 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1267
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI
PNEUMASTER pisze:
co się dzieje jak się długo jedzie bez ciśnienia w wewnętrznym. Poszły się ....paść :mrgreen: dwie opony. Sporo zalezy od kierowcy czy czuje auto. :)
Ten kierowca musiał być głuchy i nic nieczuły, do tego jechał cały czas na wprost bez startowania od zera. Dla czego tak piszę taka opono daje takie dźwięki że szok :shock: , obcieranie i klepanie. Co do wyczucia to też ciekawa sytuacja z automatu zmniejsza się przyczepność, przy rozpędzaniu. Odnośnie Kolegi Kłaliti z różnymi wysokościami opon to faktycznie prowadzenie na wprost i na mokrym jest mocno nie przyjemne. Z różnymi patologiami oponiarskimi miałem do czynienia, ale najgorszą było montowanie opon na jednej osi z różnymi bieżnikami (po awarii opony), gdzie przyczepność każdej z nich była inna na zrywanie i wchodzenia w łuki na zakrętach.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Na górę
PostWysłano: 20 gru 2015, 0:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1006
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Wilk 09 pisze:
Z różnymi patologiami oponiarskimi miałem do czynienia, ale najgorszą było montowanie opon na jednej osi z różnymi bieżnikami (po awarii opony), gdzie przyczepność każdej z nich była inna na zrywanie i wchodzenia w łuki na zakrętach.


Używałeś tego auta w wyscigach ciężarówek?? Sorry, ale ja rozumiem, nie bo nie,bo prawo tak mówi, bo lobby producentów opon, lobby gumiarzy itd itd ,ale na Boga - żaden kierowca w jeździe tego nie odczuje (mówię o bliźniaku bo tego temat się tyczy i dołożeniu opony choć trochę podobnej , a nie jodły z koparki z typową autostradówką).

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 20 gru 2015, 1:10 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1267
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI
5eba pisze:
Używałeś tego auta w wyscigach ciężarówek??
Niestety nie, a szkoda :lol: . Za to ciekawy jestem skąd masz takie skojarzenia :?:
5eba pisze:
Sorry, ale ja rozumiem, nie bo nie,bo prawo tak mówi, bo lobby producentów opon, lobby gumiarzy itd itd ,ale na Boga - żaden kierowca w jeździe tego nie odczuje (mówię o bliźniaku bo tego temat się tyczy i dołożeniu opony choć trochę podobnej , a nie jodły z koparki z typową autostradówką).
Oczywiście że jest odczuwalne i to nie chodzi o lobby producentów, prawo itp., a o stan tych opon wysokości, rodzaj bieżnika (i tu nie trzeba jodły porównywać z szosówka wystarczy M+S), zmienne warunki nawierzchni (deszcz, śnieg, lód, drogi górskie itp.), ogólny stan techniczny pojazdu. A odczucia są większe przy ruszaniu, hamowaniu i wchodzeniu w zakręty. Pamiętaj jedno że jeśli Ty tego nie odczuwasz to nie znaczy że inni tego nie czują, pomińmy to że do wszystkiego szybko można się dostosować i zmienić do tego styl jady. Ta rozmowa i tak jest bez sensu jeśli ktoś nie czuje kapcia na bliźniaku i jedzie do wystrzału drugiej opony itp. sytuacje to jak może odczuwać co się dzieje z jego pojazdem.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Na górę
PostWysłano: 21 gru 2015, 18:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1006
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Wilk 09 pisze:
5eba pisze:
Używałeś tego auta w wyscigach ciężarówek??
Niestety nie, a szkoda :lol: . Za to ciekawy jestem skąd masz takie skojarzenia :?:
5eba pisze:
Sorry, ale ja rozumiem, nie bo nie,bo prawo tak mówi, bo lobby producentów opon, lobby gumiarzy itd itd ,ale na Boga - żaden kierowca w jeździe tego nie odczuje (mówię o bliźniaku bo tego temat się tyczy i dołożeniu opony choć trochę podobnej , a nie jodły z koparki z typową autostradówką).
Oczywiście że jest odczuwalne i to nie chodzi o lobby producentów, prawo itp., a o stan tych opon wysokości, rodzaj bieżnika (i tu nie trzeba jodły porównywać z szosówka wystarczy M+S), zmienne warunki nawierzchni (deszcz, śnieg, lód, drogi górskie itp.), ogólny stan techniczny pojazdu. A odczucia są większe przy ruszaniu, hamowaniu i wchodzeniu w zakręty. Pamiętaj jedno że jeśli Ty tego nie odczuwasz to nie znaczy że inni tego nie czują, pomińmy to że do wszystkiego szybko można się dostosować i zmienić do tego styl jady. Ta rozmowa i tak jest bez sensu jeśli ktoś nie czuje kapcia na bliźniaku i jedzie do wystrzału drugiej opony itp. sytuacje to jak może odczuwać co się dzieje z jego pojazdem.

Dlaczego takie skojarzenie?? No cóż lekki tył 170km/h na mokrym asfalcie ... Tam rozumiem, że wszystko czuć, ale nikt mi nie powie, że w normalnych warunkach eksploatacji, na ciężarówce dmc 40t czuć inną, jedną opone na bliźniaku.

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 22 gru 2015, 23:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 10 gru 2014, 20:02
Posty: 24
Wilk 09 pisze:
PNEUMASTER pisze:
Z różnymi patologiami oponiarskimi miałem do czynienia, ale najgorszą było montowanie opon na jednej osi z różnymi bieżnikami (po awarii opony)...

Nie no Wilk! Ty już coś jeździłeś czy dopiero co prawko odebrałeś???
Chłop się ratował z opresji aby do domu dojechać, a ty piszesz, że to najgorsza patologia???
Ta twoja wiedza to albo z neta albo od instytutu parkingowego :)


Na górę
PostWysłano: 23 gru 2015, 1:05 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2009, 10:09
Posty: 1267
GG: 0
Samochód: brak
Lokalizacja: KWI
Miałem sobie odpuścić odpowiadanie na ten post, ale jednak się skuszę.
majster123 pisze:
Chłop się ratował z opresji aby do domu dojechać, a ty piszesz, że to najgorsza patologia???
Na to odpowiem Ci pytaniem, czy umiesz czytać ze zrozumieniem :?: Bo według mnie nie bardzo przeczytaj jeszcze raz to co napisałem. Drugie pytanie wiesz ile czasu jeździłem w takim układzie opon po tej awarii, więc skąd Ci się wziął jakiś chłop :?:
majster123 pisze:
Nie no Wilk! Ty już coś jeździłeś czy dopiero co prawko odebrałeś???
majster123 pisze:
Ta twoja wiedza to albo z neta albo od instytutu parkingowego :)
Co do pierwszego pytania Ci co mnie znają wiedzą ile siedzę w tej branży, a Tobie Kolego kolorowy nie będę się spowiadał bo nie widzę w tym najmniejszego sensu. Co do drugiego pytania sprawdziłem Twoją wiedzę na podstawie 9 wcześniejszych postów i nie znalazłem tam choć najmniejszej znajomości branży transportowej, ani oponiarskiej. Więc nie zarzucaj mi braku wiedzy jeśli sam jej nie masz. Następna sprawa naucz się pisać po Polsku (Ty, Twoje od dużej litery, a ilość pytajników dużo mi o Tobie mówi :wink: ) i czytać ze zrozumieniem za nim będziesz wysuwał jakieś tezy.
Na koniec napiszę że jeśli nie czujecie swoich maszyn to nie jest mój problem, ale wasz. Przepraszam za Off- top w tym temacie.

_________________
Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 8) .


Na górę
PostWysłano: 23 gru 2015, 10:25 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 656
Lokalizacja: Kraków
To ja się dołącze jeszcze , bo widze , że rozmowa jest typowa jak Polak z Polakiem i jak katolik z katolikiem :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Panowie zdrowych, spokojnych, koleżeńskich Świąt Bożego Narodzenia :D


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2015, 18:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 1535
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
Ja ostatnio mialem wkoncu okazje sprawdzic cisnienie w oponach na zimno na bazie na dosc dokladnym sprzecie i 4 miesieczny TGX, 6x Continental 6x 7.5 atm :? biorac pod uwage ze kola pompowali w lipcu w czasie upałów jest to mozliwe zeby byla taka rożnica przy ostatniej temp ~5st. C ?


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2015, 20:17 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 656
Lokalizacja: Kraków
Tak, możliwe dlatego nie wolno zaniedbywac zwłaszcza na zimę w dół.


Na górę
PostWysłano: 25 gru 2015, 12:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 sty 2013, 19:06
Posty: 243
GG: 3968324
Samochód: eFHacz
Kermiter twój awatar rozwala system :lol:


Na górę
PostWysłano: 02 sty 2016, 18:01 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1029
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Wilk 09 pisze:
Ten kierowca musiał być głuchy i nic nieczuły, do tego jechał cały czas na wprost bez startowania od zera. Dla czego tak piszę taka opono daje takie dźwięki że szok :shock: , obcieranie i klepanie.

No, to ja chyba też byłem głuchy i nieczuły i dojechałem ze Śląska do Legnicy praktycznie bez powietrza w wewnętrznym kole. :mrgreen: Klepać zaczęło dopiero po uzupełnieniu powietrza.
Wilk 09 pisze:
Następna sprawa naucz się pisać po Polsku (Ty, Twoje od dużej litery, a ilość pytajników dużo mi o Tobie mówi :wink: )
Na koniec napiszę że jeśli nie czujecie swoich maszyn to nie jest mój problem, ale wasz.

Przyganiał kocioł garnkowi...:)

"[…] ma Pani rację – jedynie formy odnoszące się do adresata (Ty, Ciebie, Twój, Wy, Wasz, Państwo, Pański itp.) zapisuje się w polskich listach wielką literą. Formy wskazujące na nadawcę (ja, my, mnie, mój, nasz itp.) zapisuje się małą literą."
Żródło: http://www.rjp.pan.pl

Przepraszam za Off-top :)


Na górę
PostWysłano: 08 sty 2017, 21:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 656
Lokalizacja: Kraków
Kermiter pisze:
Ja ostatnio mialem wkoncu okazje sprawdzic cisnienie w oponach na zimno na bazie na dosc dokladnym sprzecie i 4 miesieczny TGX, 6x Continental 6x 7.5 atm :? biorac pod uwage ze kola pompowali w lipcu w czasie upałów jest to mozliwe zeby byla taka rożnica przy ostatniej temp ~5st. C ?


tak odgrzebując i uczulając, te 20% z linka to fakt :
http://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-mroz-system-monitorowania-cisnienia-w-ogumieniu-wariuje,nId,2334193

art o osobówce ale procentowo się też zgadza z ciężarówką. Biorac pod uwagę cięższe warunki pracy w ciężarówce i w związku z tym rozgrzewanie opon w trasie przyjąć można spadek na mrozach o około 10% nawet po rozgrzaniu co daje "utratę" około bara z pompowania późnym latem czy jesienią do warunków dzisiejszych.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy