Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 sty 2014, 15:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Jesli dokreca do 300tys to bedzie swietny wynik , ja mam jedno auto na XFA2+ 315/60 i przy 190tys ma 6,5mm do TWI , licze na 350tys. Dlaczego nie zakladacie LHS-a ? Jakis czas temu mialem zestaw w konfiguracji 315-295-315 i tez nie bylo problemu( trzeba tylko przeprogramowac wysokosc tylu przy uniesionej wleczonej o ok 2-3cm ).Panie Waldku w XZA nacina sie wszystkie rowki?


Post Wysłano: 11 sty 2014, 17:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Panie Waldku w XZA nacina sie wszystkie rowki?
za tego "Pana" to zaraz flaszkę postawisz :evil: :mrgreen:
Tak nacina się wszystkie, ale na wleczonej odpuśćcie 1mm nad znak, przy regionalu + dużej wadze poprawnie pogłębione lubią się urwać jak ogonem sporo zamiata, odpuszczacie 1mm i nie powinno się nic wydarzyć.
Pewien wypust LHS zwłaszcza plus i HL miał kłopociki które reklamacyjnie przechodzą bez problemu od strzału. Bezpieczniej montujemy RHSa a częściej teraz Kmaxa S, równie dużo zakładamy SP344 Dunlopa, mniej Michała ale to względy finansowe klientów a i te przebiegi (niskie) Michelina mnie przerażają, biorąc pod uwagę Michelina 3-4 lata temu jak i jego cenę. Coraz więcej 295/60 nie mogą dojechać do 300tkm i to z pogłębieniem, fakt faktem wożą bardzo ciężko ale w końcu Michał miał być najlepszy jednak .....chyba nie obecnie. Wycofali nawet świetne wzory jak np. Grip zastępując MultiWayem który jest 3mm niższy, robi robotę świetnie ale niestety nie przebieg. Czasem świecimy oczami za Michelina i to jest najgorsze. Proponujemy na próbę inną markę premium a po czasie okazuje się, że robią ten sam a często większy przebieg i wtedy jest pytanie : po co ja przepłacałem ? I znów świecimy oczami choć proponowaliśmy jak najlepiej z myślą o kliencie :wink: a producenci opowiadają marketingowe pierdoły typowo psychologicznie : ten produkt poprawiony, a jaki świetny, a przebieg!!! produkując zupełnie odwrotnie. Mamy własne zdanie, badania, pilnowania ciśnień etc i proponujemy po naszych testach to co rzeczywiście robi robotę za dobrze dobraną ceną. :D

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 15 sty 2014, 3:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Jesli chodzi o falszke to nie bedzie problemu:)
Kmax-a robia w rozmiarze 315/60 ? Macie moze u kogos na oku naczepy na gumach 385/55R22.5 ,mam takie firanki i zastanawiam sie ktore gumy beda robily dobre przebiegi.


Post Wysłano: 15 sty 2014, 9:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Jesli chodzi o falszke to nie bedzie problemu:)
Kmax-a robia w rozmiarze 315/60 ? Macie moze u kogos na oku naczepy na gumach 385/55R22.5 ,mam takie firanki i zastanawiam sie ktore gumy beda robily dobre przebiegi.
Sporo klientów na 55tkach przekuliśmy na standard 65. Sporo 55 jest na północy (podkontenerówki) a u nas na chłodniach. Co do przebiegów generalnie nie różnią się od 65, są po prostu kilka cm niższe i deczko stabilniej się zachowują a z drugiej strony nie ma dobrego wyboru w 55, bo albo dobre, markowe, drogie albo totalne wynalazki tanie i kiepskie. Brak kompromisu.
Co do 315/60 nie ma K-Maxa ale lada chwila wejdzie S-Max czyli FuelMax typowa autostrada. Obecnie jak już chcesz założyć od GY to tylko RHSa i będzie dobrze, ten problemów nie miał. Alternatywnie SP344. Jak auto w firmie nie zostanie to z tańszych Uniroyala możesz na rok założyć, na ten okres da sobie rade.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 15 sty 2014, 12:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Ja juz wyzszych opon nie moge zalozyc bo mam naczepy megi , przy ustawieniu 3m w srodku juz maja ponad 4m na zewnatrz wiec to najwyzsze gumy jakie moge miec.


Post Wysłano: 15 sty 2014, 12:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Ja juz wyzszych opon nie moge zalozyc bo mam naczepy megi , przy ustawieniu 3m w srodku juz maja ponad 4m na zewnatrz wiec to najwyzsze gumy jakie moge miec.
to masz możliwość najniżej Fuldy a ja osobiście to bym KmaxaT założył a co więcej Trademaxa i masz półke premium za przyzwoite pieniądze. Mowa o 385/55/22,5 tak ? Jak tak to dla mnie to taka mega nie mega :D

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 15 sty 2014, 12:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Dokladnie , ale przy tych gumach nie ma problemu z hamulcami na naczepie i opony duzo wiecej wytrzymuja niz 19.5. Malo tego taka naczepe ( ma trzy stopniowa regulacje dachu ) mozna bez problemu podpiac do normalnego ciagnika i zalozyc gumy 385/65 , wiec latwiej to pozniej sprzedac.


Post Wysłano: 15 sty 2014, 13:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

prawda jest Twojsza :D

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 15 sty 2014, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Mozesz mi powiedziec ile taki Trademax kosztuje? Jaki daja bieznik, LHT 2 ?


Post Wysłano: 15 sty 2014, 20:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Mozesz mi powiedziec ile taki Trademax kosztuje? Jaki daja bieznik, LHT 2 ?
mozesz z LHT2 a możesz dołożyć kilka dych i wziąć ten najnowszy FuelMax ceny na priva posżły.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 03 mar 2014, 18:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Kolejny GY LHS II + HL ( 315/60 ) ktory pekl :evil: :evil: :evil: mam juz ich dosyc.

Obrazek


Post Wysłano: 03 mar 2014, 19:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Kolejny GY LHS II + HL ( 315/60 ) ktory pekl :evil: :evil: :evil: mam juz ich dosyc.

Obrazek
Wysyłaj na reklamacje, a na przyszłość jak już GY to weź RHSII HL te nie maja kłopotów, albo S-Maxa.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 03 mar 2014, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

GY u mnie na przodzie to tylko pozostalosci po pierwszym motazu. 315/60 nic innego jak michal nie klade. Zastanawiam sie tylko jak marka premium moze cos takiego produkowac. Jest juz S-max dostepnym w tym rozmiarze??


Post Wysłano: 03 mar 2014, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
GY u mnie na przodzie to tylko pozostalosci po pierwszym motazu. 315/60 nic innego jak michal nie klade. Zastanawiam sie tylko jak marka premium moze cos takiego produkowac. Jest juz S-max dostepnym w tym rozmiarze??
nie ma jeszcze, rozpędziłem się. Musi być jakiś felerny wypust. Mieliśmy takie kwiatki tylko u jednego klienta i tylko na jednych autach, rzecz przy stopie 80% skończyło się wystrzałem. Meila czytaj :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 03 mar 2014, 22:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

daj PW bo e-mail dopiero jutro w biurze moge sprawdzic.


Post Wysłano: 03 mar 2014, 22:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
daj PW bo e-mail dopiero jutro w biurze moge sprawdzic.
to na spokojnie....do jutra

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 27 maja 2014, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

Kumho KLD 03 (naped) w rozmiarze 295/60 skonczylo zywot przy przebiegu 300tys. Auto to FH 400KM CS bez gorskiego. Z minusow tylko tyle ze maja slaba przyczepnosc na wodzie ( porownywalnie do LHD II ).Chodzily tylko po UE.


Post Wysłano: 27 maja 2014, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Kumho KLD 03 (naped) w rozmiarze 295/60 skonczylo zywot przy przebiegu 300tys. Auto to FH 400KM CS bez gorskiego. Z minusow tylko tyle ze maja slaba przyczepnosc na wodzie ( porownywalnie do LHD II ).Chodzily tylko po UE.

I tak wynik zupełnie przyzwoity. Jak widać były dobrze dbane :wink: no i zdecydowaną zaletą brak górskiego.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 29 maja 2014, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 313
GG: 0
Samochód: VOLVO

czy GY ma juz nowy bieznik w 315/60 ?? chodzi mi o prowadzaca? zostaly mi jeszcze 3 auta na pekajacych LHS II :evil:


Post Wysłano: 29 maja 2014, 23:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
czy GY ma juz nowy bieznik w 315/60 ?? chodzi mi o prowadzaca? zostaly mi jeszcze 3 auta na pekajacych LHS II :evil:
nie ma , testują, bierz RHSa lub Michała a jak na krótko to Dunlopiec obleci :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: