Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 paź 2011, 9:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

czy są jakieś inne opony w rozmiarze 245/75 R 17.5 po za tym żałosnym continentalem ? opony strzelają przycinają się mam z 3 przecięte po przebiegu kilkuset km.. jedna strzeliła mi 2 dni po założeniu oczywiście gwarancja nie uznana


Post Wysłano: 26 paź 2011, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

załóż 265 tyle ze tacho musisz kalibrowąc troche szersza i wyższa i może bardziej wytrzymała na jakie auto te opony? :>


Post Wysłano: 26 paź 2011, 21:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

opon w rozmiarze 245/75r17,5 jest dużo, domyślam sie że zakładasz je do Mana 12224.
jedno pytanie w jakiej jest zabudowie jaka długa skrzynia i ile tak naprawde ładujesz na niego.
uprzedzając twoja odpowiedź jeździłem takim na ogumieniu o rozmiarze 235/75 r 17,5 i spisywało sie bez zarzutu nie ząbkowało z przodu jak to jest w modelach i mniejszej dmc i z tyłu nic mi nie wystrzeliło.
co do continentala proponuje sprawdzić gdzie te opony zostały wyprodukowane sądzę że w europie (bez określenia kraju) bo chyba firma za wszelką cenę dąży do obniżki kosztów, a tym samym jakości.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 26 paź 2011, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Man 12.224 zabudowa do żywca 6m długa ile ładuje.. hmm myślę ze 7 ton to max co można włożyć


Post Wysłano: 26 paź 2011, 21:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Man 12.224 zabudowa do żywca 6m długa ile ładuje.. hmm myślę ze 7 ton to max co można włożyć
:lol:
mówisz zabudowa do żywca - 7 ton to waży na pusto więc ładunek to max 5 ton zreszta chyba się gdzieś ważysz na zakładzie?
pojazd którym jeździłem z aluminiowym kontenerem i aluminiową windą zepro miał w dokumentach 5300 kg ładowności.
zacznij ładować tyle co trzeba i skończy sie problem z oponami.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 26 paź 2011, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

napisałem max 7 ton i to przez małe odcinki na dłuższa trasę tzn 200km max 11 sztuk po 500kg to 5.5 tony pozatykam zabudowa jest leciutka aluminium
wozimy swoje bydło a nie na usługi wiec jak che to będę ładował i 15ton nie zaniżam nikomu stawek ani nie zabieram chleba wiec nie wiem czemu tak na mnie wjechałeś


Post Wysłano: 28 paź 2011, 20:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
napisałem max 7 ton i to przez małe odcinki na dłuższa trasę tzn 200km max 11 sztuk po 500kg to 5.5 tony pozatykam zabudowa jest leciutka aluminium
wozimy swoje bydło a nie na usługi wiec jak che to będę ładował i 15ton nie zaniżam nikomu stawek ani nie zabieram chleba wiec nie wiem czemu tak na mnie wjechałeś
wcale nie wjechałem .
to że ładujesz ''swoje" to wcale nie znaczy że możesz samochód przeładowywać.
poza tym przy tej wadze( max.500 kg) pojedyńczej sztuki minimalnie spełniasz normy dotyczace transportu.
wracając do ogumienia musisz wziąć pod uwagę obciążenia dynamiczne działające na opony, a szczególnie wtedy gdy samochód przechyla sie na łukach czy zakrętach. na prostej ten problem będziesz miał przy hamowaniu i wtedy przednia oś jest bardzo obciążona.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 24 lis 2011, 16:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Witam czy ja śnie czy wszystkie te opony będą pasowały do mojego manika ?:>

http://www.oponylux.pl/opony/ciezarowe/ ... 7-5/1.html

Które z nich będą najlepsze ? auto robi trasy po max 200 km po asfalcie ale często jeździ po polach błocie kamieniach etc auto odbiera bydło od rolników z podwórek więc często jest wjazd i wyjazd na blokadzie na pełnym gazie


Post Wysłano: 26 lis 2011, 19:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

jak dla ciebie to muszą byc opony "regionalne" czyli z bieżnikiem umożliwiającym wyjazd z błota , a jednocześnie takie które będa się dobrze spisywać na asfalcie.
na pewno nie polecam opon z literą J te są do naczep i przyczep, ale ja bym coś takiego założył na tył :
Opony Goodyear Regional RHD II 245/70 R 17.5 136/134M (563936)

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: