Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Nowa Scania XT

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 937 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 138 39 40 41 4247 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 18 gru 2016, 21:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
Kwkm pisze:
PNEUMASTER, toż ja piszę że potrzebuję alternatywę regionalną na przód dla regionalnego multi f'a a nie stricte budowlaną oponę na przód - bo takiej nie chcę. Jako ciekawostkę tylko, nadmieniłem że na naczepach jeżdżę na XZY3 ale od pewnego czasu też na GY MSTII i stwierdzam że podobnie się spisują GY jednak tańszy, więc jeśli jest jakaś alternatywa dla przodowego multi f'a to czemu przepłacac za michała.. Jeśli natomiast nie ma, to nie zmieniam, bo jestem z nich zadowolony a to w końcu przód i oszczędzac nie ma co. Parę lat temu zakładaliśmy dunlopy chyba sp 344 w dwóch autach wywaliły przy ok 50% bierznika, nie twierdzę że to nie przez niewidoczne uszkodzenia, ale... multi f schodzi do zera bez problemów.
Odnośnie jodełki michelina czyli domniewam x worksów napędowych, to zjechaliśmy już takie 4 komplety do zera i nie zauważyłem żeby coś się przegrzewało, co więcej na wszystkich wyszły remixy. Chyba że mam fart ;)

Na napędach bardziej chodziło o kłopoty starszej wersji XDY i to w przypadku jak w 80% szły po asfalcie i to nie na bliskich dystansach. Pewnie jeździsz nie daleko lub niedużo po asfalcie, nie przegrzewają się i jest OK.
A w temacie teraz jest jasność: jak nie chcesz na przodach przechodzić na budowlankę to zostań przy Multi Michała tym bardziej, że Ci się sprawdzają.


Na górę
PostWysłano: 18 gru 2016, 21:06 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 24 wrz 2016, 18:58
Posty: 114
Samochód: FH
Dystanse róznie, nie raz 50km kółko nie raz 500km, ale mniejsza o to. Handlujesz tym? Podaj cenę multi f 385 na PW.


Na górę
PostWysłano: 18 gru 2016, 21:30 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
Kwkm pisze:
Dystanse róznie, nie raz 50km kółko nie raz 500km, ale mniejsza o to. Handlujesz tym? Podaj cenę multi f 385 na PW.

Po co Ci cena ? W wyścigach na kontroferty nie uczestniczymy :mrgreen: podjedź albo my podjedziemy jak w okolicy Kraka, pogadamy, przeglądniemy tabor, zaproponujemy dostęp do tańszej usługi 24h/7dni wtedy przejdziemy do ceny. Jeżeli potrzebujesz cenę to znajdziesz byle gdzie ale jak potrzebujesz dobrego serwisu to już byle gdzie go nie znajdziesz. Musisz sam ocenić na czym Ci zależy :wink: albo dostępu do profesjonalizmu wtedy gdy inni już nie pracują albo wolisz przetargi przez cenę. :wink:


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2016, 13:09 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2134
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Dobry,

Będę po świętach zakładał nowe opony na napęd do jednego z naszych aut. Jeździmy 80% autostrady i 20% "landówkami" cały czas po zachodzie. Auto jeździ pod chłodnią więc wozi pusto / pełno. Dotychczas mieliśmy założone na tym aucie Bridgestony które nie wiem ile dokładnie zrobiły ale na moje około około 400 tys km co uznaje za wynik powalając. Dlatego też głównie na Bridge teraz się nastawiam. Przeglad z ich strony i to co mi wpadło w oko:

Z gamy autostradowej
http://www.bridgestone.pl/ciezarowe-i-a ... 49-ecopia/

Lub:

http://www.bridgestone.pl/ciezarowe-i-a ... -use/m730/

Rozmiar 315/70 22,5

Nie ukrywam że M730 bardziej trafia w moje gusta ze względu na klasyczną kostkę. Na wszelkie eco shity mam uczulenie przez Michelina jakiś model który na suchym na pusto potrafi się poślizgnąć. Jakieś opinie na temat tych opon ?


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2016, 13:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
Jedz tam gdzie obsługujesz się oponiarsko doradzą i powiedzą i będziesz Pan zadowolony. No i np na allegro sprzedawcy mają zakładkę opinie i komentarze :wink:


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2016, 16:35 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 maja 2007, 19:31
Posty: 839
GG: 1
Tą autostradową Ecopie odpuść sobie. Jeździłem na tym. To co piszą o doskonałej trakcji na mokrym to jakiś żart i kpina z ludzi.


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2016, 17:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2492
GG: 997
Samochód: FH 500
Lokalizacja: CG
Te nowe GY "autostradowe" coś warte , czy zostać przy Continentalu?

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
PostWysłano: 24 gru 2016, 18:11 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
Długi pisze:
Te nowe GY "autostradowe" coś warte , czy zostać przy Continentalu?


żadnego autostradowego nie zakładaj ani Fullmaxa ani Conti Eco mimo ich gwiazdek i śnieżynek i trzech szczytów w jednym chyba, że lubisz się ślizgać i zarazem upuszczać paliwa, bo marketingowo tak paliwo-oszczędne, że trza upuszczać do kanistra co 1000km :lol: . Załóż albo GY KmaxD albo Conti Hybrid, alternatywnie Dunlop SP446.


Na górę
PostWysłano: 18 sty 2017, 23:40 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2134
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Obrazekzdjęcie znalezione na fejsie. Ktoś chce takie opony sprzedać. Sprzedający pochodzi z Dani a gumiorz mial inwencje przy nacinaniu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 10:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 822
Lokalizacja: Ślesin / Konin
W Polsce też pewnie nie brakuje takich magików. Niektórzy przecież nacinają bez odkręcania kół. Te może też były w podobny sposób robione.


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 13:30 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1028
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Mca pisze:
Niektórzy przecież nacinają bez odkręcania kół.


A co w tym dziwnego ??

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 14:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 822
Lokalizacja: Ślesin / Konin
Później opony wyglądają tak jak na zdjęciu powyżej. Zrobione na od&%erdol, każda inna, tylko po wierzchu przejechane, żeby wypchnąć za bramę. U mnie w okolicy problem jest z tym żeby ktoś porządnie nacinał opony.

Najśmieszniejsze jest to, że ludzie potrafią kupować takie nacinane śmieci jak na zdjęciu wyżej. Na allegro są firmy, które takie komplety po nacięciu sprzedają za 1000 złotych. Zawsze mnie zastanawia ile ktoś na tym przejedzie.


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 17:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
Mca pisze:
Później opony wyglądają tak jak na zdjęciu powyżej. Zrobione na od&%erdol, każda inna, tylko po wierzchu przejechane, żeby wypchnąć za bramę. U mnie w okolicy problem jest z tym żeby ktoś porządnie nacinał opony.

Najśmieszniejsze jest to, że ludzie potrafią kupować takie nacinane śmieci jak na zdjęciu wyżej. Na allegro są firmy, które takie komplety po nacięciu sprzedają za 1000 złotych. Zawsze mnie zastanawia ile ktoś na tym przejedzie.

zgodze się z Tobą, nie da się dobrze i profesjonalnie pogłębić opon bez odkręcenia kół, podejść z obu stron, zmierzyć, zmienić głębokość noża jak nie równo jedna strona zjechana itd. Zamiast wziąć dyche więcej, odkręcić, wyczyścić i przesmarować piasty od razu, zerknąć na klocki, przejechać szczotką po przylgniach i szpilkach, uzupełnić urwaną przedłużkę bliźniaka, sprawdzić ciśnienia zwłaszcza jak przedłużek brak. "Paaaaanieee ale po co tyle roboty se dodawać? Będziesz Pan i tak zadowolony. Ja 20 lat w branży i zawsze żem tak robił. Podeśle Janusza (w brudnym kapturku i adidaskach), narznie Panie dobrze, głęboko no i tanio będzie ino pożycz Pan prądu i przedłużacza". Klasyka :mrgreen: , a potem : "słabe te gumy narznięte, bo mi kostki powyrywało" :lol:

Skoro masz kłopot u siebie, a jeździsz przez Poznań wpadnij do naszego Kamila (znajdź sobie ze stronki www żeby nie było, że reklama) i Ci buty spadną jak się obsługuje koło. Chłopaki podjadą na parking przy trasie jak będzie taka potrzeba i poświęcą Ci tyle czasu ile będziesz potrzebował.


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 18:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 769
Lokalizacja: Poznan
PNEUMASTER podziwiam Cie za to że masz siły milion razy to samo tłumaczyć. Ale jak to w Polsce niektórzy nie zrozumieją, że dobrze wykonana usługa musi kosztować.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 18:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
endriu007 pisze:
PNEUMASTER podziwiam Cie za to że masz siły milion razy to samo tłumaczyć. Ale jak to w Polsce niektórzy nie zrozumieją, że dobrze wykonana usługa musi kosztować.

My też się sami już na tym łapiemy, że zamiast przekonywać do produktu i usługi, argumentować faktami zaczynamy rozmowę o tym, że tanio już było teraz czas na dobrze i profesjonalnie. Kto tego nie rozumie odsyłamy do tych "po taniości" , zazwyczaj po taniej usłudze wracają i już wtedy nie ma takich rozmów i straty czasu na coś co prowadzi donikąd.

https://fotobel.cupsell.pl/index/image-created?img=https://data1.cupsell.pl/upload/generator/56164/640x420/506855_print-trimmed-1.png?resize=max_sizes&key=55f9a22768eed085006592c1174c0235&color=FFFFFF

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 19:07 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2012, 14:41
Posty: 1644
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
U mnie wczoraj zdjeli napedy Continental ECO PLUS HD3, przebieg 177 tys km,mięsa jeszcze z 40-50% ale niestety teraz na ostre warunki zimowe na Słowacji i Czechach była tragedia, nigdy na zadnych nalewkach nie było aż tak fatalnie jak na tym, i ten znaczek z boku :!: M+S :lol: na wiosne pewnie jeszcze polatają na jakims wozie po autostradach a ja dostalem Conti hybrid HD3 :twisted:


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 20:59 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 822
Lokalizacja: Ślesin / Konin
Dzięki Pneumaster za radę. Powoli zaczyna mnie nosić, żeby samemu wejść w tą branżę. Musiałbym przyjechać do Ciebie na naukę, żeby nie zostać tylko wymieniaczem gum.


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 21:37 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1028
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Lubie zaglądać do tego wątku - merytorycznie - raczej nic nowego się człowiek nie dowie (coś na zasadzie lepsza blondynka czy brunetka - opinii wiele... ), ale pośmiać się jest z czego - coś podobnego obserwuje w swoim hobby - amatorskie (przez duże A ) rajdy 4x4 - przyjedzie gość G klassa ubrany w sparco czy inne badziewia, amory ohlinse, gumy najdroższe, a objeżdża go chłopak w samuraiu, gdzie przed rajdem dokładał pióra resoru od malucha a amory od lublina zakładał w dodatku na starej nalewce ...
Profesjonalizm w każdej dziedzinie szanuje, ale chamstwa i obrażania innych nie toleruje. Jasio w Adidasie bez ściągania koła tak samo narznie jak profesjonalista ze ściągnięciem - pod warunkiem ,że wie jak ma to zrobić. A i często można odwrotną sytuację zaobserwować - otoczka do usługi super, tu dmuchną, tu chuchną a sama usługa główna średnio wychodzi ...

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 21:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 708
Lokalizacja: Kraków
Mca pisze:
Dzięki Pneumaster za radę. Powoli zaczyna mnie nosić, żeby samemu wejść w tą branżę. Musiałbym przyjechać do Ciebie na naukę, żeby nie zostać tylko wymieniaczem gum.


Ulala....trzymam kciuki i kibicuje. Aby nie stać się gumiorzem potrzebna jest spora wiedza ta teoretyczna i praktyczna i jeszcze więcej -w sumie to najwięcej- samozaparcia aby nie poddać się trendowi :wink:, to jest najtrudniejsze, bo człek z zasady kombinuje aby się za dużo nie urobić więc jak tu być w sprzeczności z sobą samym? :lol: Czyli co zaoferujesz w zamian klientowi? :wink:

[EDIT]
5eba pisze:
Lubie zaglądać do tego wątku - merytorycznie - raczej nic nowego się człowiek nie dowie (coś na zasadzie lepsza blondynka czy brunetka - opinii wiele... ), ale pośmiać się jest z czego - coś podobnego obserwuje w swoim hobby - amatorskie (przez duże A ) rajdy 4x4 - przyjedzie gość G klassa ubrany w sparco czy inne badziewia, amory ohlinse, gumy najdroższe, a objeżdża go chłopak w samuraiu, gdzie przed rajdem dokładał pióra resoru od malucha a amory od lublina zakładał w dodatku na starej nalewce ...
Profesjonalizm w każdej dziedzinie szanuje, ale chamstwa i obrażania innych nie toleruje. Jasio w Adidasie bez ściągania koła tak samo narznie jak profesjonalista ze ściągnięciem - pod warunkiem ,że wie jak ma to zrobić. A i często można odwrotną sytuację zaobserwować - otoczka do usługi super, tu dmuchną, tu chuchną a sama usługa główna średnio wychodzi ...

czyli mamy coś wspólnego (jestem a raczej byłem sędzią rajdowym - ale nie 4x4) i pójdę za przykładem : chłopak w samuraju zostanie na tym poziomie bo i klatka "od Siekiera" posmarkana na rurach szwowych ze złomu nie przeskoczy pewnego poziomu. Ten w sparco jak się już nauczy jeździć pojedzie w specyfikacji FIA, samuraja nie dopuszczą niestety nawet jak będzie nieodkrytym mistrzem świata. Terenowe są deko tańszymi rajdami ale same rajdy to dobry przykład gdzie 80% to pieniądz, 10% talentu i 10% szczęścia i nie ma co gadać ale do pewnego poziomu resor z kaszlaka wystarczy później już tylko zawiecha z regulacją dobicia i oczywiście homologacją. Jak zwykle mówie : pewne usługi nie są dla wszystkich. Chcesz jedziesz do Janusza w kangurku i rznij gume, inny pojedzie do serwisu nawet nie naciąć ale pogłębić oponę. Kwestia wyboru. A wiesz, że istnieją poważne firmy które w transporcie zlecając ładunki sprawdzają zaplecze i dostawców transportowca? Powiedz im, że Janusz zabezpiecza Cię oponiarsko :wink: prowadząc dokumentację stanu ogumienia. A mając drogi ciągnik lub auto osobowe oddasz je do rzeźnika który wsiadając do kabiny nawet buty nie wytrze choć oliwe zmieni bez problemu wycierając później ręce w Twoją kierownice podczas wyjeżdżania z kanału?. Twój wybór.... :wink: ale na pokrowiec siedzenia czy kierownicy albo miedź na piastę trzeba zarobić chyba, że jedni udają że płacą a drudzy że pracują :wink: jest tez opcja trzecia Janusz "bo sie zno" weźmie dużo czyli tyle samo co profesjonalny serwis który skontroluje i inne sprawy po odkręceniu kół. Kogo tym razem wybierzesz? Bierz Janusza, dla mnie spoko. :U


Na górę
PostWysłano: 05 lut 2017, 22:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2492
GG: 997
Samochód: FH 500
Lokalizacja: CG
Smar miedziany jest passe!

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 937 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 138 39 40 41 4247 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy