Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Truck-Man Części Man

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radia



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 885 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 135 36 37 38 3945 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 09 lis 2016, 0:17 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sty 2008, 21:22
Posty: 757
GG: 2291240
Samochód: TGX, HiWay, R420
Lokalizacja: Szczecin
Ja dopiero od dwóch lat z hakiem mam działalność i jakoś tych opon wiele się nie nazmieniałem żeby wyrobić sobie pełną opinię, ale wolę dołożyć parę złotych i założyć u niego niż w opoltransie. Ciśnienie sprawdzą na całym składzie, podpowiada co ludzie chwalą, czego by nie polecał, ogólnie wrażenie lepsze niż w innych gdzie się wchodziło i było jedynie pytanie "a co pan se chce" beż żadnego doradzania itp itd ;) Ale zawsze staram się zaczerpnąć opinii z kilku źródeł, tym bardziej że o zimówkach moje pojęcie zerowe. Jeszcze spróbuje jutro przerobić Fraikena żeby zabierali to dziadostwo i założyli te dunlopy regionalne i zobaczyłbym jak na tym chodzi, ale podejrzewam że byłoby to zbyt piękne :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 0:27 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
zwir3k pisze:
wolę dołożyć parę złotych i założyć u niego niż w opoltransie. Ciśnienie sprawdzą na całym składzie, podpowiada co ludzie chwalą, czego by nie polecał, ogólnie wrażenie lepsze niż w innych gdzie się wchodziło i było jedynie pytanie "a co pan se chce"

To i tak pozytywnie. Spoko.


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 0:54 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 2348
GG: 997
Samochód: 18.480
Lokalizacja: CG
u mnie na Wsi, ze świecą szukać takich.
"doradzają" czyt. "weź te bo tanie, te so dobre, wszyscy to bioro"
chociaż najczęściej. chcą zakładać to, co akurat leży na magazynie.

ciśnienie ? "toć dobre, nie widać, że mało..." :D

_________________
"...bo wie, że zostanie skazany zboczeniec nie przez sąd ale przez typową rękę jak to się mówi, Człowieka Charakternego..."


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 19:07 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 3271
Samochód: Volvo FH
Zakupione 2 komplety kierowanych Bridgestonów. Jeden do Renaty (dwa dni temu rozdupcona na kamieniu, najlepszym się zdarza.) i jeden do Volva (dwa tyg temu zmierzyłem panu kierowcy ciśnienie, w lewym 6, w prawym 4. Panu kierowcy nie przeszkadzało. Po dobiciu na 8,5 wczoraj jedna nie wytrzymała). Drivery narazie zadowolnione.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 19:58 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3581
Lokalizacja: SJ
Jaki model?


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 20:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
Luka pisze:
Jaki model?

Kierowcy ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 20:16 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 3271
Samochód: Volvo FH
Luka pisze:
Jaki model?

Nawet nie wiem. Brydżesy, 315/80, te regionalne, nawet ich nie widziałem. Po 1380, na przelew.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 21:11 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 871
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Kierownik pisze:
Po 1380, na przelew.

Ile dni? 45, czy 60 ? :)


Na górę
PostWysłano: 09 lis 2016, 21:18 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 3271
Samochód: Volvo FH
Nie wiem. Faktura jeszcze nie przyszła. Ale pewnie ze 30.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 23 lis 2016, 9:05 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 maja 2011, 16:44
Posty: 47
GG: 0
Samochód: scania
Witam, czy ma ktoś doświadczenia z oponami marki Nokian? Rozglądam się za napędami 315/80 22,5 i 315/70. Ruch regionalny i autostrady cały czas 40 T DMC. Mam ofertę na opony Nokian NTR 45 w cenie 970 zł netto . Czy wytrzyma do przebiegu 240-300 tys km? Proszę o podpowiedź co warto kupić w granicach 1000-1200 zł szt netto. A może nie ma sensu szukać nic tańszego i pozostać przy Bridgestonie? Pozdrawiam.


Na górę
PostWysłano: 23 lis 2016, 16:34 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
tomek-staw pisze:
Witam, czy ma ktoś doświadczenia z oponami marki Nokian? Rozglądam się za napędami 315/80 22,5 i 315/70. Ruch regionalny i autostrady cały czas 40 T DMC. Mam ofertę na opony Nokian NTR 45 w cenie 970 zł netto . Czy wytrzyma do przebiegu 240-300 tys km? Proszę o podpowiedź co warto kupić w granicach 1000-1200 zł szt netto. A może nie ma sensu szukać nic tańszego i pozostać przy Bridgestonie? Pozdrawiam.


W tym przedziale cenowym przy Twoich założeniach regionalnych z 40tonami nikt Ci przebiegu nie obieca ale będa kształtować się na poziomie 300tkm dla 80tki i 240tkm dla 70tki.
Ja o Nokianach nic Ci nie powiem, pytaj innych ale za te pieniądze poszedłbym w coś bardziej dostępnego od ręki w używce (na wypadek draki przy połowie bieżnika) na przykład Sava, Dębica.


Na górę
PostWysłano: 26 lis 2016, 18:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
315/70 Conti HD3 Hybrid po dokładnie 300 000km już z pogłębieniem, warunki dobre, zazwyczaj na pełno, po dobrych drogach, 30% regional, 70% autostrada, pilnowane co 3 mce.
Wynik w mojej ocenie : osiągnęły minimum przebiegu już do zaakceptowania, ale jak to się mówi dupska nie urwało. Gdzie te wyniki po 400-450 000km pod pełnym tonażem, które były jeszcze 4-5 lat temu. Ekologia..... :mrgreen: :mrgreen:

https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfM3ZDZ1o0UXk3Tmc
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfcEo2dlUxU2RyVzA
https://drive.google.com/open?id=0Bxt-dJ9DlVOfd3ZkYkxpR3lIVG8

na trzecim zdjęciu , dwie dziurki czyli znaczniki, fajnie wygląda ile daje pogłębienie , bez niego już dawno nawet TWI byłoby zjechane.


Na górę
PostWysłano: 30 lis 2016, 18:01 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 303
GG: 0
Samochód: VOLVO
Conti to samo zrobilo z HT3 , ta tez leci w oczach. Mam do porownania zestawy na HTL1 i HT3, to ta piewsza, robi prawie jeszcze raz taki przebieg :/


Na górę
PostWysłano: 30 lis 2016, 18:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
PNEUMASTER pisze:
... teraz na ekodziadostwie 200 000km -mamy przypadki w medze, że pewna marka i 150 000km nie dojechała- więc gdzie jest ta ekologia ? Raz wyprodukować oponę czy dwa razy wyprodukować ? .....ale oznakowali opony wszelkimi możliwymi oznaczeniami i to zimowymi :lol: . W naszych pomiarach to ekowydmuszka.


żeby się nie powtarzać to siebie zacytowałem :mrgreen: , zauważyłem u wszystkich producentów trend który powoli czerpią wszyscy z Chińczyków. Szybko wprowadzić oponę, naopowiadać o ekobzdurach (biorąc pod uwagę energię przy produkcji i utylizacji), zarobić, a jak wynika problem lub mały przebieg to się wprowadza nową linię z tłumaczeniem : "aaaa nieeee noooo zidentyfikowaliśmy problem, ale teraz jest już nowa linia i nazwa, teraz to dopiero jest jakość, tamto co mówiliśmy było dobre ale nie dość dobre, teraz to będzie.... paaaanie będziesz pan zadowolony" :mrgreen: . Zwróćcie uwagę ile na rynku żyją chińskie opony. Może pół roku, do roku. Leao było ale się zbyło, wszedł Barkley (o dziwo prawie identyczne wzory), bo Leao to miał problemy ale teraz to paaaanie jest Barkley to zupełnie co innego :wink: . Skończył się Barkley, bo nie pojeździł i weszło Aufine, które już jest nawet rok na rynku zaraz będzie czas na zmiany :mrgreen: ....ale, że markowi producenci w ten kierat weszli to już desperacja.

Ciekawe kiedy dojdziemy do punktu pytania klienta : szybciej zmieni się linia opon czy szybciej je zużyje :lol:


Na górę
PostWysłano: 30 lis 2016, 19:04 
Online
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 5165
Samochód: MAN TGA 18.480
Lokalizacja: GDYNIA
Trzeba zmieniać linie opon poto abyś używki nie znalazł do pary, tylko kupił dwie nowe opony :mrgreen:

_________________
MAN TGA 18.480 LOW DECK

Filmy z tras


Na górę
PostWysłano: 04 gru 2016, 4:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:32
Posty: 763
Samochód: XF 106 460
Lokalizacja: SY
W obecnym ciągniku fabrycznie zamontowali Goodyear-y Póki były nowe to się sprawowaly jako tako. Po niewielkim przebiegu zaczęła się tragedia. Na mokrej nawierzchni przyczepność zerowa. Jadąc na pusto automatem koła tracą przyczepność przy przyspieszaniu na 10 biegu :roll: Na serpentynach nie można szarźowac, bo ciągnik idzie bokiem. Ogólnie tragedia.

_________________
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o magnes.


Na górę
PostWysłano: 04 gru 2016, 11:42 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
dziewięć złotych pisze:
W obecnym ciągniku fabrycznie zamontowali Goodyear-y Póki były nowe to się sprawowaly jako tako. Po niewielkim przebiegu zaczęła się tragedia. Na mokrej nawierzchni przyczepność zerowa. Jadąc na pusto automatem koła tracą przyczepność przy przyspieszaniu na 10 biegu :roll: Na serpentynach nie można szarźowac, bo ciągnik idzie bokiem. Ogólnie tragedia.

Fabrycznie to na 99% FuelMaxy , tak?. Niestety to problem wszystkich opon paliwo-oszczędnych. Prześledź wątki wcześniej, zwłaszcza strona 36, gdzie zastanawiam się ile oszczędności jest w tej pseudoekologii ? Czy konstrukcje tak dobre czy może oszczędność z paliwa producenci mierzą wtedy kiedy kierowca nie może dotknąć gazu skoro zaraz mieli. Ekodriving w swojej podstawowej zasadzie polega na jak najszybszym rozpędzeniu pojazdu, to tez jestem ciekaw co by się stało w konfrontacji jednych z drugimi. O aspekcie bezpieczeństwa szkoda nawet gadać bo ..... mają najwyższe oznaczenia zimowe (!) :mrgreen: . A dotyczy to wszystkich producentów, taka zmowa gumowa :mrgreen: aby można było Ci powiedzieć : "kup se Pan na zimę drugi komplet zimówek a problem zniknie" . Wszyscy wmawiają, że EKOlogia wywodzi się z EKOnomii ale czy na pewno z EKOnomiki ?

Cóż możesz zrobić ? Przede wszystkim skoro nie zapytałeś przy zamówieniu nowego sprzętu o ogumienie w jego specyfikacji to teraz możesz mocno ścisnąć pośladki i tak jeździć. Możesz też lekko poprawić trakcję otwierając na napędach same barki opon (tydzień temu prawie na nowych Fuelmaxach robiliśmy taki manewr, bo sypło i kierowca wręcz płakał jadąc). Jak opona ma pół życia to przedwcześnie ją pogłębić z małymi modyfikacjami rzeźby.


Na górę
PostWysłano: 04 gru 2016, 12:39 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:32
Posty: 763
Samochód: XF 106 460
Lokalizacja: SY
Tak to właśnie fuelmaxy. Ja nie miałem wpływu na wybór ogumienia :/

_________________
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o magnes.


Na górę
PostWysłano: 04 gru 2016, 12:53 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 629
Lokalizacja: Kraków
dziewięć złotych pisze:
Tak to właśnie fuelmaxy. Ja nie miałem wpływu na wybór ogumienia :/

Zerknij na stronę 36 tam pokazałem jak poratowac sytuację. Nie jest to rozwiązanie idealne ale będzie dużo lepiej pod kołami. Ile na nich przejchales do tej pory? To kluczowe w wyborze dalszych kroków poratowania sytuacji.


Na górę
PostWysłano: 04 gru 2016, 13:24 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 kwie 2014, 18:32
Posty: 763
Samochód: XF 106 460
Lokalizacja: SY
Dotychczas przejechałem na nich lekko ponad 100000km. P.S. ile to dziadostwo wytrzymuje kilometrów. Zazwyczaj jeżdżę po autostradach z pełnym tonazem.
Dzięki za pomoc.

_________________
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o magnes.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 885 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 135 36 37 38 3945 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy