TRANSSHOP

Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.euHOL-EXPO



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1310 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 151 52 53 54 5566 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 01 sty 2018, 17:08 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 862
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Panie, wulkanizacja na zimno to tzw. wulkanizacja chemiczna, pozwalająca np. szybko naprawić punktowe uszkodzenie. A łączenie uprzednio zwulkanizowanego bieżnika z oponą w temp. ok. 110`C z wykorzystaniem surowej gumy, to jednak czynność z wykorzystaniem wulkanizacji (jak mówisz, na poziomie atomów) :)
Przy produkcji opon nie wtryskuje się płynnej gumy do formy:) pomyliło Ci się np. z wyrobami z tworzyw sztucznych.
Pasy bieżnika nie leżą po rowach, za to spotyka się oderwany bieżnik wraz z opasaniem, który odpadł wskutek przegrzania się opony podczas jazdy. I dotyczy to opon zarówno bieżnikowanych jak i nowych. Każdy z nas swoje wie. Mam gdzieś co i jak robi Colmec, tak samo tą maniane odwalaną przez Pneu Laurenta (który już się poddał) oraz sypiące się opony megowe i naczepowe, bieżnikowane w "najlepszym" procesie wulkanizacji (atomów) przez Goodyera.
Po co piszesz o przechowywaniu gumy? Jak nic to nie wnosi, chyba, że chcesz mnie zrzucić argumentami...
Jedno Ci mogę przyznać, masz dobry marketing.
Również mam wedeupie błędy bieznikowni takich czy owakich ale nie mam gdzieś kiwania klientów i utraty profesjonalizmu serwisu słabym wyrobem stąd dążenie do wiedzy a nie marketingu. Dlatego po pierwsze primo pasy bieżnika w rowach są to tylko pasy warstwy scieralnej BEZ opasan. Zatrzymaj się kiedyś i ogladnij. To te właśnie odklejone jak niektórzy mówią odwulkanizowalo się. Nic się nie może odwulkanizowac bo wulkanizacja to jednorodna masa może się co najwyżej odkleic jak źle posmarkali. A sprawa gy to ta sama technologia co Remix i contire. Kłopot w tym że usługa ok, swojego czasu karkasy skopali przez pazernosc. Usługę tzn technologię maja wszyscy w trójkę ok. Dlatego też kosztuje odpowiednio więcej niż klejenie glutami z ringa. Zatem do grzebania w słowie wulkanizacja potrzebujesz mocnych argumentów aby mnie przekonać. A jeszcze nie rozmawialiśmy o słynnej temperaturze 110stopni :wink: a tu też jest kilka kwestii biorąc pod uwagę, że opona potrafi się wyżej rozgrzać.


Na górę
PostWysłano: 03 sty 2018, 22:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 323
Samochód: 105.410
Dziś na medze przekładałem i rotowałem opony na felgach. Przebieg 210 000 bez żadnych rotacji itp. Opony to chinki Long March LM168, za 970 zł brutto sztuka. Po co przepłacać za micheliny?

https://imgur.com/a/WBaAz

https://imgur.com/a/lbF45

https://imgur.com/a/fQg22

https://imgur.com/a/MHYoR

Wiadomo, na 1 osi troche bardziej zużyte niż na środkowej,ale i tak myśle że po tej rotacji jeszcze ze 100 tyś do nacięcia zrobią. Oczywiście w jednej siedział gwóźdź, druty już zgniły więc pójdzie na złom, a że to chinki to zawału nie dostałem tak jak przy michelinie za 2000 zł..


Na górę
PostWysłano: 03 sty 2018, 22:32 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 862
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Dziś na medze przekładałem i rotowałem opony na felgach. Przebieg 210 000 bez żadnych rotacji itp. Opony to chinki Long March LM168, za 970 zł brutto sztuka. Po co przepłacać za micheliny?
Mieciu musisz zacząć prawdziwe ładunki na nich wozić bo tak równo zużyte, że aż niespotykane - puchar i medal się należy. A tak zapytam za jakim autem ciągnięte i jakie spalanie ?


Na górę
PostWysłano: 03 sty 2018, 23:48 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 222
GG: 0
Ja na tej firmie na napędach 80 robię 170 tyś. pod patelnią. Na orjakach 4 robiłem 200, na 3 ciut więcej. 3/4 ładowany do 41.


Na górę
PostWysłano: 04 sty 2018, 7:45 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 323
Samochód: 105.410
Latają tylko Warszawa - Holandia, powroty zawsze 15-20 ton. Wyjazdy różnie to nie koncert życzeń, ale nie ukrywam staram się, lżejsze ładunki brać. Osiołek to DAF XF105. Spalanie waha się od 26-30. Zależy od ładunku, wiatru pory roku itp. Średnio jest 28.

Napędy 315/70 zrobiły w tandemie 180 tyś i jeszcze by pochodziły ale niestety auto sie skasowało na A30 o cysterne..


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 20:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 347
GG: 0
Samochód: VOLVO
Nic już nie kupie z koncernu GY/DUNLOP , kmax s pęka i teraz ku mojemu zdziwieniu dunlop sp346 w rozmiarze 315/70.
Obrazek

Oni się nigdy nie naucza robić przodów.


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 20:15 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 323
Samochód: 105.410
Na koniu dafie 105 też mam SP346,przelotu już 140 tyś ciąga zawsze ciężko w kółkach PL-ES i nic sie nie dzieje narazie.


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 20:45 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2298
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Również mam SP346 na 3 koniach. Jeden juz zrobil 200 tys i śmiga jak talala i tez ciężko ciąga. No i trakcja na śniegu baja.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 20:48 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3411
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Nic już nie kupie z koncernu GY/DUNLOP , kmax s pęka i teraz ku mojemu zdziwieniu dunlop sp346 w rozmiarze 315/70.
Obrazek

Oni się nigdy nie naucza robić przodów.
możesz wrzucić zdjęcie drugiej strony czoła bieżnika - lub całego bieżnika w miejscu pęknięcia (choć niekoniecznie) ?

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 21:08 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 347
GG: 0
Samochód: VOLVO
Teraz już nie bardzo bo zostala u wulkanizatora. Co chciałeś zobaczyc?


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 21:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2017, 19:36
Posty: 88
Samochód: VOLVO FH
Lokalizacja: Wlkp.
Dunlop to jest tragedia, mieliśmy na przodach 385/65 i przy zużyciu ok 80% wystrzał od strony kierowcy.
dobrze że prędkość była mała bo to w terenie zabudowanym i udało się opanować.
Teraz na przodzie siedzi sava avant 4 w tym samym rozmiarze, ok 150tys. przebiegu i tak na oko jeszcze z 50% bieżnika jest. A GY w rozmiarze 315/70 przody, nie pamiętam tylko w jakim przebiegu dokładnie, zrobiły się jak jajka i nie równo się ścierały.


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 21:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3411
Samochód: orange i grafitowy
Cytuj:
Teraz już nie bardzo bo zostala u wulkanizatora. Co chciałeś zobaczyc?
dokładnie to co napisałem.
mam jeszcze pytanie - to pęknięcie było od zewnątrz...?

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 21:21 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 347
GG: 0
Samochód: VOLVO
Tak , od zewnątrz , druga strona bieżnika była identyczna jak ta ,z ta różnica ,ze bez pęknięcia.


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 21:38 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3411
Samochód: orange i grafitowy
wiesz co to uszkodzenie wygląda na mechaniczne - najechanie bardzo mała częścią bieżnika na np. krawężnik - to jest moje zdanie i wcale nie musi być prawdziwe - mi taka usterka dawno temu się przytrafiła i dokładnie tak samo wyglądała.
załadowanym pojazdem najechałem na krawężnik i właściwie na nim "balansowałem" zanim koło spadło na asfalt i właśnie takie uszkodzenie powstało. :(

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 22:11 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 862
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Teraz już nie bardzo bo zostala u wulkanizatora. Co chciałeś zobaczyc?
reklamuj tyle, ze jest kłopot działy się (nie takie wielkie) mikropeknięcia w GY KmaxS ale w 315/60, takie na max 15mm. To była opona testowa dla konstrukcji. Po 3 m-cach produkcji złapali problem (zbyt krótkie nałożenie warstw przekładek na siebie) produkcja od kwietnie 2017 juz była bez błędu. Cały czas mowa o 315/60 i co ciekawe jezeli wystepowały pęknięcia to własnie w rejonie TWI ale po obu stronach opony i minimalnie większe od wewnątrz. To nie była jakaś wielka partia, bo dość szybko zareagowali. W 70-tce nie wystepowało.
W Dunlopie bardzo długo nie był wprowadzany nowy bieznik właśnie z powodu długich testów konstrukcji w Kmaxie. Tym bardziej jest to zaskakujące w Dunlopie 70. Nie mamy ani jednego takiego przypadku a założyliśmy sporo. Oczywiście 60tki przeszły reklamacje wszystkie 100% wysłanych opon. 70tek nie pamiętam abysmy wysyłali na reklamację. Koniecznie to wysyłaj jednak na reklamacje (dobry serwis powinien Ci w tym POMÓC !!!) ale jak xzz napisał wygląda na to jakby spadł przodem z krawężnika lub podobnie.


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 22:27 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 347
GG: 0
Samochód: VOLVO
Panowie , ja dobrze wiem ,ze to od krawężnika. Siedzę w transporcie już kilkanaście lat i dziwie się ,ze taka potęga jak GY nie zrobi opony prowadzącej ,która zjeżdża się do konca bez problemów. To już licha SAVA na 4 opasaniach tak nie pęka.


Na górę
PostWysłano: 05 sty 2018, 22:53 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 862
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Panowie , ja dobrze wiem ,ze to od krawężnika. Siedzę w transporcie już kilkanaście lat i dziwie się ,ze taka potęga jak GY nie zrobi opony prowadzącej ,która zjeżdża się do konca bez problemów. To już licha SAVA na 4 opasaniach tak nie pęka.
mam Ci pokazać michelina dokładnie tak urwanego? Jak jest na kupie smieci to Ci foty zrobie. NIE MA opony która kilka ton uniesie na 3cm barku ! Tym bardziej jak stary ostry krawęznik a nie te nowe półokrągłe.


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 7:41 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 347
GG: 0
Samochód: VOLVO
Pokaz. U Nas zjeździliśmy kilkadziesiąt kmpl michelinow i ani jeden nie pękł. Z LHS II i RHS II miałem ciagle problemy. Zreszta są jeszcze zdjęcia w dziale opony do megi.
Waldek , a swoją droga ,jak to jest ,ze kilka lat temu pisałeś o LHSII dokładnie to samo ,co o KMAX S?
Pamietasz jak mi tłumaczyłeś ,ze LHSII HL jest poprawiony i nie pęka ? Ze wcześniej mieli problemy i pękały? Te opony maja zła konstrukcje i tyle.


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 8:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3411
Samochód: orange i grafitowy
bez urazy ( nie znam się na wielu rzeczach) jednak żadna opona nie wytrzyma głupoty bądź "zwykłej" nieuwagi kierowcy.
co do michelina - kiedyś używałem takiego aż właziły druty :oops: i nie chciał się rozlecieć byłem ciekawy gdzie jest granica wytrzymałości takiej opony i nie dałem rady poddałem się - poszła do kosza.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 9:00 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 347
GG: 0
Samochód: VOLVO
ZZX , wiem ,ze nie ma opon niezniszczalnych.Nie rozumiem tylko ,dlaczego Michał znosi moich kierowców a GY/Dunlop NIE. Mam 20 meg pod opieka od 13 lat, wiec co nieco ,na temat opon w tych rozmiarach wiem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1310 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 151 52 53 54 5566 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Forum Samochodowe