Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 cze 2014, 15:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

Mnie ciekawi powód powrotu na 315/70 ?? Pneumaster , jutro bede mierzyl zestaw na 315/60 wiec dam wymiary. P.S Kolejny skur.... GY mi pekl:(


Post Wysłano: 29 cze 2014, 15:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Na przodowych oponach nie powinno się oszczędzać. Na przednie opony mój budżet to około 5 tys za taką kasę już można dobre Micheliny kupić a ich zwolennikiem jestem. Tak to prawda ze naczepę mam na 65 i przody właśnie zawsze zakładam na wleczoną pierwszą ośkę na dotarcie.
To już masz gotowe rozwiązanie. Co do Michałka a zwłaszcza szerokiego czy to z AS czy bez to nie jestem jakoś specjalnie zachwycony stosunkiem ceny do przebiegu. Znam ze dwie alternatywy które zrobią NIE MNIEJSZY a w Twoich warunkach "leśnych" nawet większy przebieg za mniejsze pieniądze, co ciekawe zachowując w dobrej kondycji bark opony. Skoro masz podjechane Michałki to zerknij czy na barkach już nie masz przebarwień podczas gdy środek jeszcze niczego sobie :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 29 cze 2014, 19:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Jesli chodzi o wyglad to bedzie fajnie.
Wiekszosc ciagnikow z wylaczeniem megi zwlaszcza po zaladowaniu stoi przodem w dol. Niewiem czemu tak jest ale zwlaszcza starsze Scanie jesli maja boczne spojlery to widac dokladnie jak dupa idzie do gory a naczepa najczesciej znow opada lekko.
U nas Stralis od nowosci na 55 - 70 sam ciagnik stal poziomo, ale po zaladowaniu przod siada i brzydko to wyglada, po zmianie na 65 idzie rowno... niewiem dlaczego tak jest moze producent w fabryce poziomuje tylne zawieszenie samego konia a po zaladunku tyl dalej ma poziom a przod jesli ma resor to poprostu siada.
Najwazniejsza jest jednak ekonomia i szeroki przod 65 wykorzystuje sie w 100%. Wczesniej mielismy 55 i pod koniec zycia opony to tak malo pewnie sie jezdzi, chodzby nawet i psychicznie:-)
Jednak sa jeszcze inne sposoby pelnego wykorzystania przedniej 70ki. Ostatnimi czasy juz po raz niewiem ktory widze na lato zakladanie starych przodow na tyl. Jesli jest to np XZA2 to spoko ale widzialem HSRy ktore mialy chyba ze 2 mm bieznika poprostu koncowka wzdluznych rowkow, ciekawe jaka byla na tym trakcja skoro na HDRach po mokrym w lecie sie nieda jechac...jak mialem ten szajs zalozony to czasami siadalem z 2 tonami pod Kudowe bardziej niz inni z 24t a ASR nie migal tylko swiecil sie ciagle do szczytu gory :lol:


Post Wysłano: 29 cze 2014, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4061
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

U mnie Michelin z prowadzacej był ściągnięty po 350kkm r.315/60

Wysłane z mojego GT-I9300

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 05 lip 2014, 18:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Cytuj:
Mnie ciekawi powód powrotu na 315/70 ?? Pneumaster , jutro bede mierzyl zestaw na 315/60 wiec dam wymiary. P.S Kolejny skur.... GY mi pekl:(
Za duże spalanie i słabszy ciągnik. Przełożenie mostu jest dostosowane pod 315/70.
Cytuj:
Znam ze dwie alternatywy które zrobią NIE MNIEJSZY a w Twoich warunkach "leśnych" nawet większy przebieg za mniejsze pieniądze, co ciekawe zachowując w dobrej kondycji bark opony.
No to dawaj bo ciekawy jestem.
Cytuj:
Skoro masz podjechane Michałki to zerknij czy na barkach już nie masz przebarwień podczas gdy środek jeszcze niczego sobie :wink:
Hmm nie zauważyłem niczego takiego obie opony są z końca 2011 roku.


Post Wysłano: 05 lip 2014, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

albo GY MMS2 (tym bardziej jak jakiś HDS nad kabina ale pewnie nie ma jak Michała nie wybiera) notujemy większe przebiegi na MSS2 niż XZY3 ale jak jeździsz obecnie na XF+A to spróbuj HSR2 albo SP344 :wink: , zrobisz nie mniejsze przebiegi za 2/3 ceny :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 23 lip 2014, 23:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

Pneumaster , mam dunlopy 315/70 po 170tys , obracac czy jeszcze poczekac?? Ile one w ogole wytrzymaja na miedzynarodowce?


Post Wysłano: 24 lip 2014, 15:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Pneumaster , mam dunlopy 315/70 po 170tys , obracac czy jeszcze poczekac?? Ile one w ogole wytrzymaja na miedzynarodowce?
uśredniając 300kkm , ostatnio obracaliśmy przy 200kkm i miały jeszcze 6-7mm. Rotujesz w zalezności od nierówności zużycia ale czym wczesniej czyli częściej tym lepiej. Od razu na osi i feldze :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 24 lip 2014, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 312
GG: 0
Samochód: VOLVO

To para moich testowych Savek A4 jest wyzsza;D tylko w jednym rowku ma minimalnie ponizej 8mm do TWI. Tez sa po 200tys. Jak wroci to przemierze te dunlopy i wysle na przekladke.


Post Wysłano: 28 lip 2014, 14:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Pneumaster a jak się nadają opony Hankook? Jakie opinie. Ja wlasnie jestem na wulkanizacji i większość co leży na półkach to właśnie Hankook.
Potrzebuje opony na przód do ciągnika.


Ostatnio zmieniony 28 lip 2014, 16:46 przez bibor80, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 28 lip 2014, 15:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Ja dzisiaj dosłownie przed chwilą zakupiłem i zamontowalem Bridże R249 385/65. Komsultowalem zakup z Pneumasterem i z kilku Jego sugestii postawiłem na te. Cena 1529 netto za sztukę z wyrażeniem i montażem


Post Wysłano: 28 lip 2014, 16:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Mi założyli Hankook AL15. Nic innego nie było, a opony były potrzebne na wczoraj. Mam nadzieję, że będą sie w miarę spisywać.
Mimo wszystko lepsze to niż zniszczone dunlopy do granic możliwości.
Jabson, to chyba dobrą cenę dostałeś na tego bridza.


Ostatnio zmieniony 28 lip 2014, 16:58 przez bibor80, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 28 lip 2014, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Cytuj:
Mi założyli Hanjook AL15. Nic innego nie było, a opony były potrzebne na wczoraj. Mam nadzieję, że będą sie w miarę spisywać.
Mimo wszystko lepsze to niż zniszczone dunlopy do granic możliwości.
Jabson, to chyba w dobrą cenę dostałeś na tego bridza.
No w dobrej. Szukałem daleko a kupiłem praktycznie na swoim podwórku ;)


Post Wysłano: 28 lip 2014, 17:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

To nie pozostaje nic jak km nawijać teraz :)


Post Wysłano: 23 paź 2014, 1:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2008, 22:56
Posty: 861
GG: 35025070
Samochód: S-U-P-E-R

Zakupiłem 2 opony na przód wybór padł na MICHELIN XFA2 za 1960 netto
Z poprzednich Michelinów byłem zadowolony dobrze się trzymają na drogi gdy pada czego nie można powiedzieć o Dunlop.


Post Wysłano: 29 paź 2014, 15:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Pytanie...
Czy jest teraz coś sensowniejszego z górnej półki cena/jakość z szerokiego przodu niż CONTI HSR2 ? bo powiem że na jednych już 100 tys. pykło i że tak powiem ładnie się sprawują.

Druga sprawa, goodyear 315/80 22.5 od nowości miały bicie, wyważenie nie wiele dało, ostatnio po niecałych 150tyś. jak zobaczyłem na wyważarce to normalnie krzywe są i wyważenie, obrócenie również nie wiele dało. Da się coś z tym zrobić, nie wiem jakoś obrócić na feldze czy coś innego? i na bank to opony bo felgi nowe, samochód też więc wibracje nie mogą pochodzić z innych elementów.

Raczej pytam speców :mrgreen:

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 29 paź 2014, 21:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Jak Ci się HSR2 sprawdził i nie masz zarzutów co do przyczepności to nie kombinuj tylko standaryzuj ogumienie w swojej firmie, ale jak chcesz spórbować czegoś innego (noooo bo kto bogatemu zabroni :mrgreen: ) to sensownie pomiędzy wszystkim jest jeszcze Dunlop szeroki SP344.

Na jakim aucie masz to bicie ? Marke podaj.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 29 paź 2014, 23:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Panie nie majo nalewek na przód to trza kupić nowe :mrgreen: no i chyba też będzie HSR2 tylko pytam bo myślałem że może coś nowego, ciekawego pojawiło :>

Auto co ma bicie to DAF 105.

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Post Wysłano: 30 paź 2014, 0:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 776
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
Auto co ma bicie to DAF 105.
Cze, no w sumie pierwsze słysze , żeby opony wysokiej klasy nie można było wyważyć. Sprawdź czy nie masz wody lub rdzy luźnej w środku, potem wyważ, bardziej krzywą daj od strony pasażera, dla pewności wycentruj na piaście ale nie pierścionkami (te są o kant dupy potłuc) tylko zestawem centrującym (dobry serwis powinien mieć). Zakładając zwróć uwagę czy felgi nie są czasem z podtoczeniami (otwory). Oglądnij stan piast i otworów. Zawsze ostatecznie możesz zastosować dobrej klasy perełki, te nie wyważają ale tłumią drgania. :wink: jak widzisz rozwiązań jest cały worek. Będziesz leciał z Rzeszowa to wpadnij, oblookamy. :wink:

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 31 paź 2014, 13:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 sty 2012, 14:36
Posty: 402
Samochód: 105
Lokalizacja: RKL

Cytuj:
Cytuj:
Auto co ma bicie to DAF 105.
Cze, no w sumie pierwsze słysze , żeby opony wysokiej klasy nie można było wyważyć. Sprawdź czy nie masz wody lub rdzy luźnej w środku, potem wyważ, bardziej krzywą daj od strony pasażera, dla pewności wycentruj na piaście ale nie pierścionkami (te są o kant dupy potłuc) tylko zestawem centrującym (dobry serwis powinien mieć). Zakładając zwróć uwagę czy felgi nie są czasem z podtoczeniami (otwory). Oglądnij stan piast i otworów. Zawsze ostatecznie możesz zastosować dobrej klasy perełki, te nie wyważają ale tłumią drgania. :wink: jak widzisz rozwiązań jest cały worek. Będziesz leciał z Rzeszowa to wpadnij, oblookamy. :wink:
No dzięki, coś trzeba będzie pomyśleć w wolnej chwili. Chętnie bym wpadł ale w te stronę nie jeździ się teraz :| A wolał bym właśnie do kogoś ogarniętego bo dziś oprócz "ee tak ma być, z tym nic nie zrobi, wydaje ci się itd.) ciężko o fachowców.
No chyba że masz jakieś kosmicznie niskie ceny na HSR2, nowe felgi też mnie interesują to zabieram koła w busa i jadę z nimi i dobieram drugi komplet 8) jak masz to na priv może być info, choć wątpię żeby specjalnie mi się opłacało aż tyle gonić :)
A tak z ciekawości spadłą temp. po 16h stania przy ok 0 stopni wybiło mi 7,8 :shock: ile dobić ? 8)

_________________
Wolę być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem, więc zanim się najeb**emy, proponuję się napić.
Chcesz zarobić kasę na fejszczbuku? Wejdź w opcje, usuń konto i weź się k**** za robotę...
Nie zażywam viagry, a każdy mi mówi że z dnia na dzień, coraz to większy ch*j jestem dla wszystkich.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: