Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Nowa Scania XT

40TON.netNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1070 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 150 51 52 53 54
Autor Wiadomość
PostWysłano: 06 sty 2018, 11:30 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 3148
Samochód: orange i grafitowy
michelin to jest po prostu opona która czasami wybacza błędy kierowców innym się to raczej nie zdarza - widzę to u siebie (tez użytkuje niskie profile) właściwie jak dbasz o prawidłowe ciśnienie to michelina nie zamordujesz.

_________________
transport w stagnacji ......nie do końca


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 18:10 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 763
Lokalizacja: Kraków
DAJANO pisze:
Pokaz. U Nas zjeździliśmy kilkadziesiąt kmpl michelinow i ani jeden nie pękł. Z LHS II i RHS II miałem ciagle problemy. Zreszta są jeszcze zdjęcia w dziale opony do megi.
Waldek , a swoją droga ,jak to jest ,ze kilka lat temu pisałeś o LHSII dokładnie to samo ,co o KMAX S?
Pamietasz jak mi tłumaczyłeś ,ze LHSII HL jest poprawiony i nie pęka ? Ze wcześniej mieli problemy i pękały? Te opony maja zła konstrukcje i tyle.

bo LHSII HL nie pękał konstrukcyjnie, barki mu wybierało, zastosowali inny rodzaj gumy na barkach i to im się nie chciało wuklanizować. Szły przez rok i wszedł KmaxS który w 70tce od początku nie miał problemów, tym bardziej Dunlop SP346 po rocznych testach konstrukcji na Kmaxie, nie ma zgłoszeń, nie obserwuje problemów w 70tce.

Od świąt nie byłem na magazynie. Bede w środę lub w piątek to wygrzebie Michała z kupy. Identycznie urwany tyle że do druta.


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 18:20 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 763
Lokalizacja: Kraków
zzx pisze:
michelin to jest po prostu opona która czasami wybacza błędy kierowców innym się to raczej nie zdarza - widzę to u siebie (tez użytkuje niskie profile) właściwie jak dbasz o prawidłowe ciśnienie to michelina nie zamordujesz.

dokładnie jest jak piszesz, Michał wiele wybacza jest idiotoodporny i nawet pojedzie na 7 barach na medze.
Dajano pozostaje Ci brać Michały, bo kierowców nie zmienisz raczej a tym bardziej ich mentalności i nawyków jednak ktoś musi za nich zapłacić. Obecnie na rynku pracy do nich nie warkniesz zatem płacisz Ty. Skończy się płacz w serwisie a zacznie u księgowej - trudno. Chyba, że dokładasz nowego Dunlopa a f-rę wręczasz kierowcy przy wypłacie. Możesz mi wierzyć lub nie ale spotkałem właśnie takich kierowców dla których wszystko było za słabe od opon, przez hamulce po zawory. Jak przeszli na własny rozrachunek uwierzysz, że skończyły się uszkodzenia opon, tarcze przestały być niebieskie a nawet ciśnienie lepiej się w oponach trzymało. Popatrz jak się wtedy opony poprawiły nagle. A w tamtym tygodniu miałem pytanie od takiego kierowcy, czy mu pogłębie napędy? Bylem zaskoczony bo pół roku wcześniej jak padło hasło pogłębimy w grudniu to odpowiedział, że Pan kierowca celebryta "sobie nie życzy" i p*****li jeżdżenie na nacinanych gumach. Szef ma kupić nowe i to Micheliny bo inaczej się zwalnia. Owszem zwolnił się, sam zatrudnił i nadal jeździ wynajmując ciężarówkę i za nią płacąc u tego samego właściciela. :mrgreen:


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 22:10 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 mar 2012, 21:26
Posty: 328
GG: 0
Samochód: VOLVO
Waldek , to ze Michał rządzi w medze ,to ja już wiem od dawna. Założyłem w „70” dunlopa ,bo liczyłem ,ze będzie bezproblemowy. Wole jednak Save , która nie pęka i kręci ponad 300tys ,za nie całego tysiaka. Nie znam firmy transportowej która obciąża kierowców za zniszczenia. Nie w tych czasach.


Na górę
PostWysłano: 06 sty 2018, 22:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 763
Lokalizacja: Kraków
DAJANO pisze:
Nie znam firmy transportowej która obciąża kierowców za zniszczenia. Nie w tych czasach.

Znam wiele tzn zanłem w "tamtych" czasach i popierałem tą walkę ale z glupotą bo trafiali się szefowie skrajnie głupi gnębiąc finansowo. W "tych" czasach owszem, coraz częściej właściciele przełykają wszelakie uszkodzenia biorąc je na klatę. Co dziwi mnie opisałem powyżej : ludzki brak szacunku do nie swojej własności "bo nie moje" i dotyczy to nie tylko dbałości ale i kradzieży. Rozumiem, że w "tamtych" czasach jedni udawali, że płacili a drudzy udawali że pracują ale obecnie nie szanować czy okradać za całkiem niezłe wynagrodzenia (oczywiście ta praca nie jest sielanką) tego nie zrozumie. Co do "tych" czasów i kierowców to nasila się trend zmniejszania ilości pojazdów aby nie szarpać się z dziadami za kierownicą. Zrobić mniej a lepiej zarabiając więcej lub mniej tracąc.

Co do Michala, dokładnie tak jest rządzi we wszelkich małych rozmiarach a widać to najbardziej w 17,5 i 19,5 trzeba za to zapłacić ale takie czasy, że półka średnia i średnie właściwości zaczynają się zatracać. TOPem się jest robiąc TOP a nie udając. Jednak co do 70tki i wyżej to się niestety nie zgodzę z Tobą. W niektórych obszarach sa opony które przewyższają Michelina a w transporcie normalnym czyli rzeczona 70tka są z nimi na równi, bo sam Michelin za duzo odpuścił z jakości i pozwolił się zbliżyć do siebie nawet jak zauważyłeś Savie ale w aspekcie gdy o kasie i przeliczeniach nie rozmawiamy.


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2018, 18:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 14:14
Posty: 1670
GG: 1
nevesu pisze:
PNEUMASTER pisze:
Kronki to chinki i to najtańsze.

My własnie odbieramy nówki naczepy Krone na tych wynalazkach i koronnym argumentem nie jest cena, ale znaczenie opon, aby przy wynajmie jak u nas nie były podmieniane.

Na ten moment mogę jedynie powiedzieć, że spalania spadły o jakieś 3 litry, ale to też zaleta nowych naczep = nowe łożyska, etc. Poprzednie naczepy były na oponach "jakie akurat były na serwisie". Czyli w sumie 6 różnych każda z innej parafii.

A jak wyjdzie w praktyce to zobaczymy, ciągamy szybko, ciężko i wysoko więc lekko mieć nie będą.

Jak stały zestawy na święta to z ciekawości obejrzałem te opony, na dwóch naczepach (różnica będzie dosłownie w kilku cyferkach w VIN-ie) mimo, że obie mają opony "Krone" są bieżniki z zupełnie innej parafii.

Więc nie dość, że cholera wie co to jest, to jeszcze chyba nawet nie mają jednego dostawcy.

_________________
Naczelna k**** WC :).


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2018, 21:53 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 kwie 2017, 19:36
Posty: 31
Samochód: VOLVO FH
Lokalizacja: ~Grodzisk Wlkp~
Ja tam ostatnio miałem zaczepioną naczepę z wypożyczalni, to na ostatnich dwóch osiach były założone jakieś berlinery w rozmiarze 385/65/22.5, pneumaster co to są za wynalazki?


Na górę
PostWysłano: 12 sty 2018, 22:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 763
Lokalizacja: Kraków
Odp i wyjaśnienia dam Ci na priva


Na górę
PostWysłano: 15 sty 2018, 19:35 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 275
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Sprinter 412
Jako ze LingLongi 295/60r22.5 dochodzą końca (jedna wywaliła ale było tylko po 7 barów w oponach)
Musze do końca tygodnia ogarnąć drugie opony
auto to scania 114 340 4x2 + 3 osiowa przyczepa na krańcu do przewozu słomy i siana auto lata po polach i błocie w linglongach bardzo mocno wyrywało kostki wiec mimo ich ceny 750 brutto nie biorę ich pod uwag
mam tylko 2 pomysły
Goodyear RHD II trandemax 295/60.22.5 po 1050 brutto i doublecoiny 295/60R22.5 RLB450 po 950.. brutto
Droższych opon nie biorę pod uwagę bo auto jak tylko trafi mi się do kupna ładna 164 580 koni w medze to 114 idzie do żyda


Na górę
PostWysłano: 16 sty 2018, 23:04 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 sty 2018, 23:01
Posty: 1
Witam wszystkich.
Panowie- pytanie - czy warto i ewentualnie komu zlecić bieżnikowanie na karkasah Hankooka - napędy 315/70/22,5 nie naprawiane, 2014 rok, przelatane 460 tys.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1070 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 150 51 52 53 54


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy