Targi Polska Pomoc Drogowa HOL-EXPO

Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.eu



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 147 48 49 50 5164 Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 05 lis 2017, 16:22 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Bo jezdze na tym od kilku lat od nowosci sliskie na suchym zaladowany strach jechac jak popada w ostatnim ciagniku po 100k nacinane bo jechac nieszlo. Wytrzymalpsc z nacinaniem 300kmaks
Owszem spalanie 1litr w dol ale kosztem trakcji ja Dziekuje
Jesli chcesz zabic kierowcę jak najbardziej polecam

Pneumaster co ci sie nie podoba w moim loginie

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka
Nooo i to jest argument. Potwierdzam tak się ekodziadostwa zachowują. Znam nawet własciciela firmy co cmokał bo mniej spalały ale cmokał dopóki sam nie pojechał w jedną trase. Wrócił i zlecił wymianę przy 60% bieżnika (tyle, że tam 60% bieznika to kilka milimetrów :mrgreen: ). Udało się go przekonać, żeby jaj nie robił bo szkoda kasy, pobawimy się nożem i troche trakcji odnajdziemy. Tak się stało, dojeździł do końca i nigdy więcej dla bezpieczeństwa żadnych ekobzdur z żadnej marki.

A co do loginu.....eeeee nic nic :mrgreen: tylko w naszym regionie ciućma to taka pierdoła :lol: .....ale przy całym szacunku bez urazy kolego :wink:


Na górę
PostWysłano: 05 lis 2017, 16:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Do ilu mogę napompować Conti HT3 385/55R22,5 bo przy 8,5bar z 24t mocno siada. Ogólnie to w starej naczepie miałem Matadory Eurotrailer i mi się widziały lepsze jak te ekoszajsy.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ugięcie przy prawidłowym ciśnieniu to nie jest wyrocznia jakości opony. Wbrew pozorom Michelin na przodach od zawsze uginał się bardziej od innych a był wzorem komfortu jazdy. Co do 55tek 8,5 może być. My dmuchamy do 9 tyle, że pół bara wizualnie nie zauważysz więc nic to nie zmieni. Kwestia jaki masz przyrządy i czy rzeczywiście masz tam 8,5 mierząc "na zimno:.


Na górę
PostWysłano: 05 lis 2017, 16:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 1976
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie
W moim regionie ciucma to frajer ale geneza tego loginu jest taka ze ciucma jak paradoks oznacza calkiem cos innego

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Na górę
PostWysłano: 06 lis 2017, 0:13 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2257
GG: 1
Samochód: Volvo FH 12
Lokalizacja: Gdynia
Rossi dawaj jak chlopaki z kontenerow po 12bar :D byle by sie nie giela opona. Autentyk od znajomego z wulkanizacji :D


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2017, 17:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 cze 2009, 12:39
Posty: 407
Samochód: Scania
Lokalizacja: Gdynia
Przy 12 barach, to auto samo wchodzi na estakadę :D


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2017, 20:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 3998
Samochód: Volvo FH
Lepiej 12, niż 5atm.

Przy 12atm nic się tej oponie nie stanie. Środek będzie trochę bardziej wydarty. Za to padaka będzie mniej palić.
Przy 5 atm, po 200km w 35 stopniowym upale, będzie huk, i kupa dymu.

Swoją drogą, ciekawe jak kolega nadmuchał te 12atm. Kompresory na wulkanizacjach biją na ogół po 9atm max.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2017, 20:18 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 5566
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak to jak nadmuchał 12 atm a no normalnie z kompresora powietrza w kuniu

Lub u znajomego gumiarza który podkręcił wyłącznik ciśnieniowy w sprężarce na 12 atm

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR

Filmy z tras


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2017, 20:22 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 3998
Samochód: Volvo FH
Nie wiem czy każdy trzyma 12 atm.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).


Na górę
PostWysłano: 10 lis 2017, 20:34 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 sty 2011, 15:46
Posty: 3119
Samochód: DAF XF105.410
Lokalizacja: Wieluń / Wieruszów
Nie każdy bo w Jelczu 10atm to max w butli. Druga rzecz nie ma reguły. Ja byłem u 3 gumiarzy i kazdy miał 12 atm kompresor. Więc zależy kto jaki sprzęt ma.

_________________
Holenderski Jelcz - CISKEJ TU!
09.09.2011r. [*] Sylwek. Pamiętamy.[/b]

Naczelny Forumowy Kierowca z Powołania.
#bestjobever


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2017, 19:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2238
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Ktoś miał do czynienia z marką Uniroyal dla ciężarowych? W osobowych temat znam i taki RainSport to jest czarny koń wśród opon, a tutaj jest temat taki, że zawsze szef brał Matadory, bo ogólnie jak na cene byliśmy zadowoleni, ale z owodów braków magazynowych dostawca nas obczęstował Uniroyalem DH40 i tym sposobem wylądował on u mnie na bliźniaku. Organoleptycznie jako amator stwierdziłem, że mają fajną rzeźbę, choć stosunkowo miękkie kostki i jak jechałem samym koniem to było dosyć cicho.

_________________
¯\_(ツ)_/¯


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2017, 20:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Ktoś miał do czynienia z marką Uniroyal dla ciężarowych? W osobowych temat znam i taki RainSport to jest czarny koń wśród opon, a tutaj jest temat taki, że zawsze szef brał Matadory, bo ogólnie jak na cene byliśmy zadowoleni, ale z owodów braków magazynowych dostawca nas obczęstował Uniroyalem DH40 i tym sposobem wylądował on u mnie na bliźniaku. Organoleptycznie jako amator stwierdziłem, że mają fajną rzeźbę, choć stosunkowo miękkie kostki i jak jechałem samym koniem to było dosyć cicho.
Grupa Conti podobnie jak Matador. Generalnie jakościowo bardzo zbliżone. Przody w medze nie dają rady.


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2017, 20:17 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 2238
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Wcześniej miałem Semperita, oprócz uślizgu przy ruszaniu i rozpędzaniu na mokrym też jakoś dały radę i 200kkm zrobiły.
Jest coś w ogóle wyróżniającego się ponad konkurencję z ekonomicznych marek, czy nikt nie wychyla się przed szereg?

_________________
¯\_(ツ)_/¯


Na górę
PostWysłano: 02 gru 2017, 20:28 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Wcześniej miałem Semperita, oprócz uślizgu przy ruszaniu i rozpędzaniu na mokrym też jakoś dały radę i 200kkm zrobiły.
Jest coś w ogóle wyróżniającego się ponad konkurencję z ekonomicznych marek, czy nikt nie wychyla się przed szereg?
Uniroyal, Matador, Barum, Semperit to wszystko jeden worek z Continentala teoretycznie Barum i Matador najniżej, Uniroyal i Semperit niby średnia półka :wink:

A co do wyróżniających się to jak zwykle zależy od od oczekiwań w danych warunkach użytkowania. Nie da się określić czegoś taniego do wszystkiego. W jednym parametrze stracisz w drugim zyskasz. Kwestia jakie masz oczekiwania a następnie dostęp lokalnie także do używanych (na dołożenie) itd itp. Z tańszych ja osobiście lubię nową linię Dunlopa generalnie w każdym rozmiarze, mało błędów własnych, przebiegi dotykają najwyższej półki a cena deko nad budżetowymi. W budowlance natomiast wg mnie rządzi GoodYear ze swoimi MSS i MSD, przeskakują nawet Michała. Kompletnie tanio a w miarę przyzwoicie Kormoran (przód i naczepa), Sava (napędy, naczepa), Dębica Traction (napędy), Matador (napędy).
Dużo składowych aby jednoznacznie odpowiedzieć. Ale są sposoby aby dobrać tak byś był zadowolony tyle, że dopasowanie musi być dokonane u Ciebie na placu i po zebraniu informacji wyjściowych.


Na górę
PostWysłano: 16 gru 2017, 19:43 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 317
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18
285/70r19.5 Goodyaer rhd II po przebiegu 100 tyś i 3 latach wystrzelił na boku dość duża dziura około 20 cm bieżnik około 12mm
Ciśnienie pilnowanie przeładunków nie było(bo sie nie da) Jest to sens wysyłać na reklamacje?


Na górę
PostWysłano: 16 gru 2017, 20:48 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
285/70r19.5 Goodyaer rhd II po przebiegu 100 tyś i 3 latach wystrzelił na boku dość duża dziura około 20 cm bieżnik około 12mm
Ciśnienie pilnowanie przeładunków nie było(bo sie nie da) Jest to sens wysyłać na reklamacje?
Zawsze jest sens wysłać tym bardziej jak masz jakieś kwity z pilnowania ciśnień choć przyznam, że opony (zwłaszcza) premium same nie strzelają. Zdemontuj jak nie znajdziesz przebicia, ani nie będzie miała zmielonych boków od jazdy bez ciśnienia to wysyłaj.
A tak przy okazji na czym ona jeździła? Pojedynczo czy w bliźniaku? Ile w niej trzymasz powietrza?


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2017, 13:48 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 cze 2013, 22:19
Posty: 317
Samochód: Atego 1528 Scania 114 Iveco50c18
w bliźniaku w atego 1528 z 6 metrową zabudowa do żywca.. waga auta 8ton
załadować uda mi się raz na 3 miechy do 15500 całkowitej
8.5 bar pistolet mam dobry.. ten z michelinem


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2017, 14:15 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
w bliźniaku w atego 1528 z 6 metrową zabudowa do żywca.. waga auta 8ton
załadować uda mi się raz na 3 miechy do 15500 całkowitej
8.5 bar pistolet mam dobry.. ten z michelinem
to nie wywaliła sama z siebie. Zrób jak wyżej, poszukaj przebicia, oceń wnętrze lub podeslij zdjęcia wnętrza boków.
A jeżeli na bliźniaku to jakie tam przedłużki bliźniaka stosujesz? Mam nadzieję, że nie te elastyczne w technologii z zeszłej epoki?


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2017, 16:51 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1347
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA
Cytuj:
Mam nadzieję, że nie te elastyczne w technologii z zeszłej epoki?
A jakie powinno się stosować? Wszyscy zakładają plastikowe...


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2017, 17:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 850
Lokalizacja: Kraków
Cytuj:
Cytuj:
Mam nadzieję, że nie te elastyczne w technologii z zeszłej epoki?
A jakie powinno się stosować? Wszyscy zakładają plastikowe...
i takie są poprawne, tzw bezpieczne. Giętkie (gumowe) usuwać, wyrzucać, wymieniać czym prędzej.


Na górę
PostWysłano: 17 gru 2017, 21:50 
Offline
Moderator

Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 3746
Lokalizacja: SJ
OT przeniesione tutaj:
viewtopic.php?f=16&t=47389&p=688962


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1268 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 147 48 49 50 5164 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe