Strona 1 z 1 [ Posty: 17 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 kwie 2006, 10:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2006, 18:21
Posty: 1
Lokalizacja: Leszno

Witam, jestem uczniem trzeciej klasy technikum samochodowego, ale że praktyki w tego typu szkole to "śmiech na sali", więc każdą wolną chwilę spędzam w zaprzyjaźnionym warsztacie. Moje pytanie jest następujące: Czy po skończeniu szkoły (podczas gdy rozpocznę studia) mam szansę na pracę w serwisie ciężarówek? Czy różnica jest ogromna, czy raczej wystarczy przyzwyczaić się do gabarytów i tego że nie wszystko da się zrobić rękoma.
Za odpowiedzi serdecznie dziękuję, jeżeli to zły dział to przepraszam!

_________________
Moje największe marzenie - 1st place - Young European Truck Driver.


Tytuł:
Post Wysłano: 18 kwie 2006, 13:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Też kończyłem takie technikum i gdybym sam nie drążył niektórych tematów,to też niewiele bym umiał,Praktyki miałem w MZK i PKS Żywiec,więc z dużymi autami jestem obeznany,z osobowymi gorzej.Poziom kształcenia czasem opierał się na Żuku i Starze 28,ale co do praktyk to najlepiej wspominam MZK,bo tam mają nowszy sprzęt [Daby].Co do pracy to już musisz pytać indywidualnie w serwisach,a różnice są duże w budowie osobowych,ciężarowych i autobusów.Jakbyś rozpoczął pracę w jakimś serwisie,to i tak cię wyślą na jakieś dodatkowe szkolenia,zwłaszcza jeśli będą specjalizować się w konkretnej marce.Nie da się umieć naprawić wszystkiego.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Tytuł:
Post Wysłano: 19 kwie 2006, 21:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2005, 11:47
Posty: 65