Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 cze 2011, 11:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2011, 19:51
Posty: 20
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

Hejka. Szukam kontaktu z dobrym servisem bądź warsztatem znającym sie na FH -aczach z płn. Polski. Posiadam takowy FH 12 1998 rok. Problem z turbiną, nie dobija (max ok. 0,3 na zegarze) i dość sporo pali (ok. 40l/100). PS. Turbina nie puszcza oleju, przewody suche, stan w silniku bez zmian, motor nie kopci mocno, pod obciążeniem puszcza troszkę ciemnego dymku ale to chyba normalne.


Post Wysłano: 26 cze 2011, 12:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

sprawdź cooler na 90% jest nieszczelny u znajomego miał pęknięcie na prawie całej szerokości.


Post Wysłano: 26 cze 2011, 15:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego jesteśmy z Katowice ale dojeżdżamy na terenie całej Polski. Zadzwoń tel 509 01 01 06 Marek 24/h www.bustruckserwis.pl Dojazd 1,4 zł/km + 60 zł roboczogodz.

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 02 lip 2011, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2011, 19:51
Posty: 20
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

Sprawdziłem układ, wygląda na szczelny, wymieniłem oringi na odejściu z turbiny (jeden był walnięty), ale bez rezultatu, mooże to wadliwy czujnik doładowania turbiny? Dobija do około 0,4, silnik wchodzi na obroty około 1400-1500 i koniec, wskazówka turbiny spada do zera i silnik spada z mocy.


Post Wysłano: 02 lip 2011, 18:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

a sam cooler sprawdzałeś???


Post Wysłano: 12 mar 2012, 0:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2011, 19:51
Posty: 20
GG: 0
Samochód: Volvo fh 12

Późno, ale informuję. Miałeś racje kolego. Pęknięty cooler, na dole, przy zderzaku (podobno w Volvo tam najczęściej pękają), szerokość pęknięcia jakieś 10 cm. Wymieniony, turbina dobija jak trzeba.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: