Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 lut 2011, 20:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2011, 18:22
Posty: 13
GG: 0
Samochód: DAF XF952

Mam Pytanie czy czasem nie ma ktoś instrucji obsługi daf xf95, nie wiem też jak uzupełnić smar w centralnym smarowaniu :roll:


Post Wysłano: 04 lut 2011, 21:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Pewnie przez kalamitkę która znajduje się w obudowie centralnego smarowania

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 04 lut 2011, 21:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

zalezy jakie masz to urządzenie.
albo przez smarowniczkę albo poprzez specjaną końcówkę.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 09 lut 2011, 19:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2011, 19:14
Posty: 43
Samochód: DAF

W każdym DAF-ie w którym jest zainstalowane centralne smarowanie nabija sie je przy zbiorniku na smar przez specjalną końcówke smarowniczą w warsztatach wyposarzonych. Końcówka do dafa nie pokrywa się z końcówkami w innych ciężarówkach. Kalamitka w takim dafie znajduje sie tylko na krzyżakach wału. Jeżeli daf nie posiada centralnego smarowania smaruje sie go idwidualnie- zwrotnice zawieszenie kabiny a wał jest teflonowy i w tedy nie posiada tz. kalamitek
POZDRAWIAM serwisant


Post Wysłano: 10 lut 2011, 0:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sty 2009, 17:22
Posty: 1810
Samochód: Scania S450
Lokalizacja: Aleksandrów Kuj. CAL

Musisz znajść zbiorniczek centralnego smarowania (u mnie jest z prawej strony, jak otworzysz antrapę zajrzyj z prawej strony jakby "do środka" i widać to). Żebyś mógł je nabić musisz mieć specjalną tawotnice i specjalny smar do centralnego smarowania (bardzo rzadki). Ogólnie taki smar jest dużo droższy od normalnego. Możesz również jechać na serwis lub jakąś dobrą wulkanizację i tam też ci nabiją.

_________________
C, CE, KW :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: