Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 wrz 2010, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 wrz 2010, 20:53
Posty: 8
GG: 0

Witam.
Mam problem dość nietypowy, ponieważ nie wiem jak wrzucać biegi w skrzyni ze Stara 266 :U
A tak poważnie to wiem gdzie szukać biegów od 1 do 4 i wsteczny, ale gdzie jest 5-ty bieg? Nie chcę szukać na ślepo, bo uszkodzenie mi się nie uśmiecha... mógłby ktoś podać jakiś schemat pokazujący położenie biegów?
Z góry dzięki.


Post Wysłano: 29 wrz 2010, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Post Wysłano: 29 wrz 2010, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 wrz 2010, 20:53
Posty: 8
GG: 0

Jesteś tego pewien? Bo albo podałeś mi zły schemat, albo ja nie mam skrzyni od 266, bo u mnie wygląda to następująco:

...1 4
R 2 3

Kropki dałem żeby jedynka była nad dwójką.


Post Wysłano: 29 wrz 2010, 23:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Mam problem dość nietypowy, ponieważ nie wiem jak wrzucać biegi w skrzyni ze Stara 266 :U
A tak poważnie to wiem gdzie szukać biegów od 1 do 4 i wsteczny, ale gdzie jest 5-ty bieg?
Cytuj:
Jesteś tego pewien? Bo albo podałeś mi zły schemat, albo ja nie mam skrzyni od 266, bo u mnie wygląda to następująco:

...1 4
R 2 3
Nie rozumiem jaki masz problem skoro sam piszesz w którym miejscu jest jaki bieg

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 8:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2009, 22:04
Posty: 46
GG: 10660641
Samochód: AXOR
Lokalizacja: WILKOWICE k. Bielska-białej

Proponuje żebyś wykręcil drążek bo prawdopodobnie jest krzywy. mi sie tak kiedyś działo.


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 10:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2006, 19:03
Posty: 1152
GG: 13363123
Samochód: DAF
Lokalizacja: Żywiec

Jestem pewien, bo jeździłem Starem 200, a to jest ta sama skrzynia.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=JaABO0GSHvg

http://www.youtube.com/watch?v=eAfp3mZD ... ature=plcp


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 10:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Może chodzi o to, że przy np 70'ciu ma zbyt wysoką prędkość obrotową i ma wrażenie, że jedzie na 4'ce a na prawdę jedzie już 5'tką.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 20:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 wrz 2010, 20:53
Posty: 8
GG: 0

@ciucma102
Proponuję nauczyć się czytać ze zrozumieniem...

@kraz
W takim razie skołowaciałem, bo u mnie biegi zmienia się według schematu, który podałem.

@Borek
Nie, takie obroty wchodzą, że wydaje mi się, że jadę na wstecznym...
Nie wiem jak Ty, ale ja biegi wrzucam po kolei. :P


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 20:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
@Borek
Nie, takie obroty wchodzą, że wydaje mi się, że jadę na wstecznym...
Nie wiem jak Ty, ale ja biegi wrzucam po kolei. :P
Chodzi mi o to, że może się przydać jeszcze jeden bieg żeby zmniejszyć obroty przy większych prędkościach.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 30 wrz 2010, 20:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 wrz 2010, 20:53
Posty: 8
GG: 0

Acha, no to jasne ;) I jak kupowałem to powiedziano mi, że jest to skrzynia z 266 dlatego szukam tego 5-go biegu...
W sobotę będę miał fotki z oznaczeniami tej skrzyni to wrzucę. Może to pomoże w ustaleniu co to jest naprawdę...


Post Wysłano: 28 lis 2010, 0:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2010, 20:46
Posty: 4
GG: 0
Samochód: opel vectra i star 266
Lokalizacja: Gubin

układ biegów masz tak jak kolega wcześniej pisał

R 2 4
1 3 5

niektóre stary maja tak jak opisujesz czyli przy 70 na 5 maja takie obroty jak na były by na 4 a wynika to ze stanu silnika. watpię abys miał załączone biegi terenowe


Post Wysłano: 28 lis 2010, 0:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Ale to oznaczałoby, że rusza albo z 1 albo z 3. W obu przypadkach jest trudne do zrobienia. Co do 5 to faktycznie ten typ tak miał, że często jadąc nim można było odnieść wrażenie, że brakuje mu jednego biegu. Za to po założeniu szybkiej skrzyni, normalnie rakieta, 100 to nie był problem. Tyle, że biegi się miejscami pozamieniały i trzeba było trochę pomielić w skrzyni w poszukiwaniu 3 i 4 :lol:


Post Wysłano: 28 lis 2010, 18:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Biegi w 266 masz tak jak Kraz napisał, Starem 266 można bez problemu ruszać z trzeciego biegu ale nie jest to zalecane, na piątce jedziesz od 50 bez szarpań itp, jeżeli masz biegi do jazdy w terenie, schcemat zostaje ten sam,z tym że wtedy ruszyć można bez problemu z czwartego biegu, a na piątce można spokojnie jechać od 25-30km/h


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: