Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 kwie 2010, 0:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2006, 9:49
Posty: 66
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice

Witam wszystkich

Muszę wymienić hamulce w przyczepie dwuosiowej, wcześniej był tam układ jednoobiegowy, w związku z remontem przyczepy (raczej karuzeli)chcę również uruchomić hamulce (wcześniej nie działały). Jako że nie znam się na rozdzielaczach itd, szukam schematu- co kupić i jak podłączyć, co gdzie wpiąć. Jeśli jest ktoś, kto potrafiłby mi takie coś dać mógłbym te symboliczne 30zł na flaszkę przelać na konto. Tyle tylko że miło by było gdybym dokładnie wiedział które "wyjście" z rozdzielacza wpiąć do butli, a które do siłowników. Przyczepa jest bez poduszek, także chodzi tu tylko o hamulce. Aha, chciałbym aby to było z zaworem, gdyż przyczepę trzeba często podczepiać pod przód auta, a gdy odepnę przewody hamulce przecież się zblokują, także trzeba by było jakiś przełącznik. Bardzo bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam wszystkich.


Post Wysłano: 14 kwie 2010, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2010, 7:24
Posty: 15
GG: 0
Samochód: frontera
Lokalizacja: białystok

jeżeli jest to układ wabco to można znaleść wszystko na ich stronie napisz co to jest a postaram się pomóc gdzie to znaleść gdyż jestem elektrykiem a nie mechanikiem


Post Wysłano: 14 kwie 2010, 22:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2006, 9:49
Posty: 66
GG: 0
Lokalizacja: Gliwice

No właśnie ja też jestem elektrykiem. Powiem tak: układu nie ma wcale, gołe ośki, po prostu muszę kupić WSZYSTKO od nowa, i nie bardzo wiem co gdzie powpinać, gdy to już kupię. Wiem że potrzebny mi rozdzielacz, butla, 4 siłowniki (po 2 na oś) no i ten przełącznik, aby hamulce nie blokowały się gdy odepnę przewody. Tylko gdzie, co powpinać...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online