Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 kwie 2008, 17:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:15
Posty: 3
GG: 4457365

Witam wszystkich serdecznie :) Panowie mam bardzo ważną sprawę do Was, a mianowicie poszukuję instrukcji obsługi Stara 200. Instrukcja jest mi potrzebna ponieważ niedługo mam egzamin na kat. "C". Egzaminator jest takim (...), że w pale się nie mieści, na placu dokładnie pyta wszystkiego czego tylko można... Liczę na Waszą pomoc. Dziękuję z góry.


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 18:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 mar 2008, 13:00
Posty: 35
GG: 4109136
Samochód: MAN 18.220
Lokalizacja: Hatfield,UK

A gdzie to jeszcze na Starach sie zdaje egzamin?? Juz chyba wszystkie osrodki maja Man-y....


Post Wysłano: 18 kwie 2008, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:15
Posty: 3
GG: 4457365

A w Grudziądzu :) Star 200 - auto do jazdy na placu manewrowym. I jak Panowie da radę załatwić jakąś instrukcję obsługi Stara 200?


Post Wysłano: 20 kwie 2008, 13:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

POsiadam tak instrukcje ...ale po co ci ona ?! co cie moze spytac ten egzaminator...gdzie sie jakie plyny leje albo olej sprawdza ...
to takie rzeczy chyba wiesz ... a szczegoliki typu nie wiem ...
ustawienie docisku albo budowa mostu to chyba niue musisz wiedziec.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 21 kwie 2008, 9:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 kwie 2008, 17:15
Posty: 3
GG: 4457365

ale zadał każdemu takie pytanie: gdzie się wlewa płyn do układu chłodniczego i ile się go powinno wlać. Zdający odpowiadali: Wlewa się go z przodu pojazdu otwierając klapkę maskującą i odkręcając korek. Co do ilości nikt nie wiedział ponieważ star 200 nie posiada żadnych wskaźników itp jedynie wężyk od przelewu biegnący tuż do wlewu, ale w jaki sposób powinno się sprawdzić stan nie wiem do dzisiaj. Jeżeli chcecie wiedzieć o co nas pytał to już piszę.

1. Jakie są płyny w tego typu pojazdach, jak i gdzie się je sprawdza oraz czym i w jaki sposób się je uzupełnia?
2. Jakie są światła w tego typu pojeździe, jakie mają zastosowanie, gdzie i w jaki sposób się ich używa oraz gdzie się je włącza na desce rozdzielczej pojazdu (deska tak przerobiona lol, że nic nie wiadomo)
3. Jakie powinno być ciśnienie w kołach tego typu pojazdów oraz w jaki sposób reguluje się jego niedobór oraz nadmierność.


To raczej wszystkie męczące pytania na które szczegółowo trzeba odpowiedzieć - większość ludzi odpowiadała z pół godziny zanim wsiadła do pojazdu aby zaliczać plac, jeżeli czegoś się nie wiedziało - papa prosto mówiąc. Nie wiem, ale ten egzaminator jest nieco stuknięty bo za tak drobne błędy od razu uziemiał. Pozdrawiam. PS: spróbujcie odpowiedzieć na te pytania, a ja orientacyjnie porównam je do wypowiedzi innych oraz wydam opinię egzaminatora <lol>


Post Wysłano: 22 kwie 2008, 18:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

O boze! :shock: wogule nie wiem czy mozna miec podstawe do oblania za takie cos to nie jeste egzamin z mechaniki i znajomosci
stara 200 tylko na prawo Jazdy! to gdzie sie dolewa czego to raczej wiadomo jesli jest deska orginalna to tez wiado gdzie co sie wlancza
ale ilosc cisnienia ...nadmiar nie domiar to w sumie jescze mozna odp.
ale gosciu przesadza grobo nie wiem czy wogule moze wymagac takiej szerokiej wiedzy ! z punktu widzenia w sumie mechaniki.

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Post Wysłano: 26 kwie 2008, 7:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 mar 2008, 13:00
Posty: 35
GG: 4109136
Samochód: MAN 18.220
Lokalizacja: Hatfield,UK

1.plyn chlodniczy ,plyn do spryskiwaczy i olej ,bo wspomagania OIDP w Starze nie ma .Gdzie sie sprawdza to nie wiem ,bo nie jezdzilem starem.
2.swiatla drogowe , mijania, postojowe, przeciwmgielne oraz awaryjne - zastosowanie takie samo jak w osobowce.
3.Wartosc cisnienia jest okreslona na oponie(mozna tam znalezc , max i min).Sprawdza sie wizualnie albo miernikiem i ew. dopompowuje sie kolo albo upuszcza nieco.

Kolego mialem podobne pytania,podobnie jak inni zdajacy z mojej grupy i wszyscy zaliczyli. To jest podstawowa OC pojazdu , jezeli tego nie wiesz to znaczy ze wogole sie nie przykladales do nauki na kursie.


Post Wysłano: 26 kwie 2008, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 22:33
Posty: 2
GG: 0

Panowie bez obrazy ale te odpowiedzi jest w stanie udzielić większość chłopów polskich, jaka tu filozofia to życie.
atak olej 21l., 19l. w silnik reszta filtr powietrza jeśli jest mokry.
Wspomaganie zbiornik z filtrem i kontrolką oraz z wlewem z tył kabiny na zewnątrz za kierowcą, przewidziany olej Boxol 3,5l.
Płyn chłodniczy po odkręceniu korka wlewowego włożyć palec powinien się maczać, naczynie wyrównawcze nie przewidziane pomysłowi wkładali butelki 1l. po oleju lub pety.Czasami nie odkręcaj na gorącym.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: