Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 gru 2007, 19:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 gru 2007, 18:57
Posty: 1
Lokalizacja: ślask

Po pierwsze witam,bo to mój pierwszy post.Chcial bym się Was zapytać o rodzajach skrzyn biegow w ww modelach STARa,bo słyszalem,że są skrzynie wolnei zybkie jak i zmacniane i nie...Jeśli Wiecie cos na ten temat jak takową skrzynie odroznić to byl bym wdzięczny..


Tytuł:
Post Wysłano: 07 gru 2007, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2007, 19:12
Posty: 13
Lokalizacja: Grabownica - podkarpackie

z tego co wiem to są mosty szybkie i wolne, ale skrzynie są te same


Post Wysłano: 08 gru 2007, 1:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2007, 20:21
Posty: 13
GG: 0

kiedys mi sie o uszy obiło ze jak ktoś chciał szybciej jezdzic STAREM to zakladał most od AUTOSANA :)

_________________
wyspagier spedycja
fortschritt323,ursusc4011,mf3512
lostodyssey.pl
sprzedam adres : spedycja-transport.pl
wyspagier.info
miasto gier


Tytuł:
Post Wysłano: 08 gru 2007, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2006, 17:21
Posty: 191
Lokalizacja: Zduńska Wola/łodzkie

z tego co wiem w 1142 jest inna skrzynia niż w 200 bo ma normalną synchronizacje można biegi bez podwójnego wysprzęglania zmieniać i nic nie zgrzyta natomiast wydaje mi sie że szybsza nie jest........albo jest unowocześniona albo po prostu kwestia egzemplarza


Tytuł:
Post Wysłano: 08 gru 2007, 22:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 paź 2007, 19:12
Posty: 13
Lokalizacja: Grabownica - podkarpackie

Ja miałem 5 Starów 1142 i 1- 200, ale nie odczułem różnicy w skrzyni.

1142 ma dużo cichszą i wygodniejszą kabinę (albo rzeczywiście jest synchronizowana skrzynia) ma też dużo krótszy lewarek zmiany biegów

A co do sprawdzenia szybkości skrzyni (mostu) to po pierwsze na wolnym bez żadnego problemu ruszysz z 3 biegu, lecz na pełnym gazie nie wyciągniesz więcej niż 90 km/godz.
Zaś przy szybkim moscie można smigać nawet 110/ godz.

Duże znaczenie ma też rozmiar opon (8,25x20 lub 9,00x20) na tych drugich będzie słabszy ale szybszy.


Tytuł:
Post Wysłano: 16 gru 2007, 3:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

mialem do czynienia z kilkoma starami i jesli chodzi o wolna szybka to roznia sie dyframi a nie skrzynia , mam teraz 2 stary jeden skladak
97r. silnik turbo i skrzynia 5 synchronizowana wygoda durza biedy zmienia
sie szybciej i wygodniej. ale dyfer jest tu wolny z blokada gdyz szczytem dla niego jest 75 km/h ale jest sakramenco mocny :) ladunek 8t i jak wloze 'ASA' to nie ma gory...
2 star troooszke starszy silnik zwykly rocznik cos kolo 85r. i skrzynia
nie synchronizowana ale dyferek jest szybszy bez blokady ale poleci kolo 90 km/h tylko stach tyle jechac (luzy :) )
choc karzdy mech. ci powie ze skrzynia nie synchronizowana jest "Mocniejsza" choc mniej wygodna

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: