Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 kwie 2017, 21:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2016, 23:06
Posty: 3

Witam wszystkich bardzo serdecznie.

Mam taki problem jak w temacie. Gdy przyspieszam to od 1200 obr. słyszę narastające wraz z obrotami syczenie. Spalanie też wszystkim wydaje sie za duze 38-40l. Gdy podpinam pod komputer podczas jazdy to pokazuje niskie cisnienie doładowania max 1,51 bar.

Proszę o pomoc i wskazówki jak temu zaradzić. Liczę na Waszą pomoc.

Pozdrawiam Szymek


Post Wysłano: 11 kwie 2017, 21:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3564
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Dziurawy Intercooler.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 11 kwie 2017, 21:45

Albo intercooler, albo łącznik kolektora ssącego z intercoolerem, turbosprężarki z intercoolerem.

Swego czasu (Volva z edycji 2005, 2006 D12D, D13A E3) miały problem z zamarzającą wodą w najniższym punkcie intercoolera, wierciło się tam otwór. Może ktoś "nieco" przesadził i za dużą dziurę zrobił.


Post Wysłano: 28 kwie 2017, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2016, 23:06
Posty: 3

Intercooler wymieniony, łaczniki posprawdzane. Syczy dalej i nie doładowuje!!!
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły i porady?

A dodatkowo może ktoś poda jakieś sprawdzone marki tarcz hamulcowych i poduszek.


Post Wysłano: 28 kwie 2017, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Tarcze Jurid, poduchy Conti. Nie specjalbie5to monitoruje, ale zakładaliśmy takie, i w sumie nie było przypału że po poł roku poprawka.

A jakie ciśnienie na wskaźniku? Jakie pokazuje komputer serwisowy?
Dla d13a 440 powinno być ok 1.9 - 2.0.
Są aktywne błędy w "silniku "?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 kwie 2017, 21:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2016, 23:06
Posty: 3

Przy obciążeniu pokazuje max. 1,51.
Nie ma błędów. Raz tylko wywalilo czujnik cisnienia paliwa ale wiecej sie nie pojawił


Post Wysłano: 28 kwie 2017, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Jeśli pokazuje max 1.51 to musi byc błąd. Wóz pewnie nie jedzie. Wskazowka max 3/4 skali.
Podlacz komp serwisowy. To ze w komp pokladowym nie kodu bledu nic nie znsczy. Od d13a wzwyż komp pokazuje tylko błędy aktywne, i to tylko przed wylaczeniem zapłonu.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: