Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Witam

Mam problem z wyciekiem oleju spod wiązki kabli idących do głowicy z przodu silnika
do pompowtrysków , wyciek jest dość spory i zastanawia mnie jak temu zaradzić ?
tam znajduje się jakiś oring czy coś w tym stylu ?

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Robiłem to w D12D. Tam jest taka plastikowa przelotka, każdy kabel idzie swoją dziurką. Wywaliłem to i luźne kabelki zalalem klejem dwuskładnikowym. Od jakichś 500tkm nie poci się.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

czyli mówisz że w gre wchodzi tylko jaki partyzancki sposób ? :?

czyli generalnie rozebrać dobrze odtłuścić i na silikonie poskładać zostawić do wyschnięcia?

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ja tam nic innego nie wymyśliłem, więc zrobiliśmy tak jak napisałem.

Silikon to średnio akurat. Jest wrażliwy na temperaturę, i się starzeje.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Albo wymienić tą przelotkę na nową i przy okazji sprawdzić stan samej wiązki. U mnie było odwrotnie w Premiumce. Poleciała wiązka to wymienili też przelotkę która i tak już się mocno pociła. Olej degraduje gumę i dlatego tak się dzieje. Sposób kierownika jest ok jeśli zrobiony z głową i odpowiednim uszczelniaczem


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

Kierownik - a jaki to był klej 2 składnikowy ?

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Dowolny, nie wrażliwy na temperaturę i olej. Jakiś do metalu chyba.

Tylko dobrze to odtłuść.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

Do wymiany wiązka. to co widzicie to nie cały wyciek...ponieważ olej leci także między miedzią a otulina..dużo tych wiązek wymieniamy...efektem ubocznym jest często zmniejszenie spalania...choć na początku w to nie wierzyłem...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: