Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 cze 2016, 9:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Witam

Mam problem z pedałem gazu, co chwilę gaz zapada się w podłogę oraz wyświetla się wtedy ten żółty zygzak na desce. Wystarczy wrzucić na luz i wrzucić bieg i od razu pedał wraca na miejsce i zygzak gaśnie. Ewentualnie trzeba poczekać z 10-15 sekund i samo przechodzi. Jak to się dzieje to silnik dostaje stałych 450 obrotów i nic nie da się przyśpieszyć. O co chodzi?


Post Wysłano: 03 cze 2016, 19:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

masz tam ogranicznik prędkości?
może tam trzeba szukać problemu
gaz w tym roczniku powinien być na linkę.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 03 cze 2016, 21:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Z przodu z podstawy sprzęgła, hamulca i gazu, z modułu gazu wychodzi kilka przewodów. http://allegro.pl/renault-premium-podst ... 15177.html

Tak to wygląda. Jest to samochód specjalistyczny i nie ma tachografu. Nie wiem czy jest ogranicznik prędkości. Też myślałem nad tym. Tym bardziej, że dzieje się to, gdy nie działa mi licznik, ponieważ powymieniałem bezpieczniki i jakiś magik robił chyba obejścia. Chociaż jak licznik działał to też się to zdarzyło, tylko znacznie rzadziej. Ma ktoś może dokładniejszy opis bezpieczników w tych renatach?


Post Wysłano: 03 cze 2016, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

a może problem leży w "tym ustrojstwie specjalistycznym".
silnik coś napędza?
może ma ręczny gaz, albo inne podobnie działające ustrojstwo
masz zdjęcie tego elementu z drugiej strony?
w samochodzie z linkami gazu też jest tam kilka przewodów.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 03 cze 2016, 21:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Silnik napędza przystawkę mocy i silnik ma automatyczny tempomat przy odpaleniu urządzenia, które korzysta z przystawki mocy. Aczkolwiek problem dzieje się tylko i wyłącznie podczas jazdy, ewentualnie kilka sekund po jeździe, na luzie. Na jałowych albo na jałowych i pracy z przystawką i podwyższonymi obrotami problem nie występuje.


Post Wysłano: 03 cze 2016, 22:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

sprwdzłeś instalację elektryczną od kabiny do silnika w okolicach przedniej prawej lampy - tam gdzie idzie gruba wiązka?

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 03 cze 2016, 23:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Nie, a coś tam jest?


Post Wysłano: 04 cze 2016, 6:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

poza przewodami elektrycznymi nie ma nic - ale to właśnie przewody się przecierają i mogą powodować takie cuda - bo problem ( mojej ocenie ) leży w elektryce.
tak sie jeszcze zastanowiłem na tymi obrotami tylko 450 obrotów?
silnikiem wtedy musi strasznie trząść tak jak by miał chęć zgasnąć - no chyba że obrotomierz nie pokazuje prawidłowo.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 04 cze 2016, 14:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Owszem, silnik trzęsie mocniej i pracuje jak grzechotnik. Ale jednak jak od linijki zawsze stałe i bardzo równe 450 rpm. W skrzynce bezpieczników magik jakiś już maczał palce, bo po wymianie bezpieczników na własciwe przestał działać prędkościomierz i od tego momentu ten problem znacznie narósł.


Post Wysłano: 04 cze 2016, 22:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

podłącz to ustrojstwo pod komputer - może cos pokaże bo takie "diagnozowanie" to jak ze szklanej kuli.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 04 cze 2016, 23:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

wywal serwomechanizm ściągający linkę i bedzie ok...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Post Wysłano: 26 cze 2016, 9:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dokładnie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: