Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 10 gru 2010, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2010, 18:23
Posty: 7
GG: 0
Samochód: MAN

Witam potrzebuje pomocy ma MANa TGA 460 2003 rok stanął mi silnik. Auto pracowało na wolnych obrotach dodał gazu i zgasło. potem nie można było już go uruchomić dodam że nie można przekręcić rozrusznikiem nie pomaga odpalanie w trybie awaryjnym oraz na krótko olej nie wyciekł nie puścił dymu a oleju w misce jest mało. Turbina oraz reszta silnika sucha koła sa nie zablokowane. Jest to automat . Proszę o pomoc i informacje co się mogło stać. Dziękuje


Post Wysłano: 10 gru 2010, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 gru 2009, 21:24
Posty: 23
GG: 0
Samochód: Man F2000

Kolego jest opcja taka ze szlak trafił rozrusznik:D bo unas w robocie tak było ze zcholowali auto z belgi aa jak sie okazalo to rozrusznik sie rozleciał i zablokował kolo zamachowe. a druga opcja jest taka ze sie zatarł bo automaty mają to do siebie. aale połuż sie pod nim i sprubuj ruszyc kolo zamachowe:)


Post Wysłano: 10 gru 2010, 20:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2010, 18:23
Posty: 7
GG: 0
Samochód: MAN

no właśnie koło zamachowe nie chce sie ruszyc ale motor ma dopier 830 tys km to troche za mała na zatarcie


Post Wysłano: 10 gru 2010, 21:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Podaj jakies bledy ,ktore wystepuja na kokpicie.
Jak probujesz krecic kolem zamachowym?Powinienes byc w stanie zakrecic kluczem wsadzonym w alternator tylo w jedna strone ( w druga pasek sie slizga ).
Skrzynie na luz i zobacz czy mozesz zakrecic walem/ kolami ( podnies tyl auta ,zluzuj hamulec postojowy i zakrec kolami ) ,potem skrzynie na bieg ,sprzeglo i tez zakrec kolami .Wyeliminuje to wade skrzyni.Jak usterka jest na silniku i nie da sie go obrocic to sciagnij rozrusznik i sprobuj ponownie,jak dalej jest zablokowany..... ciezka sprawa.... sciagaj miske i zerknij na tloki .
To tak po krotce ;)


Post Wysłano: 10 gru 2010, 21:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2010, 18:23
Posty: 7
GG: 0
Samochód: MAN

koła się kręcą bo wyciągałem to auto z pod naczepy i na lawete wciągalismy , był tam mechanik i stwierdził ze oberwała sie pompa olejowa i staną motor ale czy to mozliwe?


Post Wysłano: 10 gru 2010, 21:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2010, 18:23
Posty: 7
GG: 0
Samochód: MAN

błędów brak


Post Wysłano: 10 gru 2010, 21:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2010, 18:23
Posty: 7
GG: 0
Samochód: MAN

przed awarią auto nie kopciło i jak zgasło tez nie puściło tymu i zgasł normalnie


Post Wysłano: 10 gru 2010, 22:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 kwie 2010, 21:20
Posty: 72
GG: 5839699
Lokalizacja: Przemków/głogów DK 12

jak stanoł ? czy stanął :|

_________________
'..biorę co los da, życia made in Polska
to jest moje miejsce bo kocham to miejsce ...'
/IRC
łeb w dół i trzeba zapierd*lać!
http://www.youtube.com/watch?v=pkwvifYw ... AYxJoN4pXc


Post Wysłano: 11 gru 2010, 0:03

Piszesz, że oleju w misce jest mało. Może o dużo za mało i zatarłeś silnik. Poza tym, nie ważne, czy silnik ma 1 000 000, czy też 500 000 - można zatrzeć przy każdym przebiegu. U nas w firmie kierowca zatarł 95XF-a z przebiegiem 850 000 km. Przyczyna - nie sprawdzał stanu oleju, nie uzupełniał oleju. A to że mało oleju to w konsekwencji mogłeś zatrzeć silnik.


Post Wysłano: 11 gru 2010, 13:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2010, 18:23
Posty: 7
GG: 0
Samochód: MAN

olej był wymieniany miesiąc wcześniej i całyczas był stan


Post Wysłano: 12 gru 2010, 11:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Sciagaj miske i zobacz co znajdziesz ;)
( jednego razu gosc zatarl silnik wlewajac plyn chlodniczy do wlewu oleju ,o dziwo troche pojechal,z oleju i plynu zrobil sie jogurt koloru szarego ....sliczny kolor ..... i silnik na zlom ,dlatego przebieg nie musi wcale byc czynnikiem usterki silnika ;) )


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: