Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 sie 2012, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2006, 16:19
Posty: 51
Samochód: MAN
Lokalizacja: Poland/EU

MAN F2000 19414 2000rok.
W ciągu trzech dni poszło mi do płyny chłodniczego około 7 litrów oleju silnikowego.
Z pod korka zbiornika wyrównawczego wyłazi dosłownie masło.
Walczymy z tym 3 dni i lipa.
-chłodnica oleju i uszczelki sprawdzone pod temperaturą i ciśnieniem 6bar,brak wycieków.
-uszczelki pod głowicą są ok
-głowice sprawdzone 100% szczelne
-głowica sprężarki powietrza ok.
W samochodzie jest intarder,ale nie jest to olej ze skrzyni.
Co robić,ręce opadają?


Post Wysłano: 23 sie 2012, 21:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Na jakiej podstawie sądzisz że uszczelki pod głowicami są całe :?:
Jeśli chłodnica oleju jest szczelna to tylko może dawać olej do płynu przez uszczelkę pod głowicą jesli to euro 2, miałem taki przypadek z starości uszczelka sparciała do tego były wżery w głowicy

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 sie 2012, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2006, 16:19
Posty: 51
Samochód: MAN
Lokalizacja: Poland/EU

Uszczelki były suche,żadnego zaolejenia wokół kanałów.
Tak,to Euro2.


Post Wysłano: 23 sie 2012, 21:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Uszczelki były suche,żadnego zaolejenia wokół kanałów.
Tak,to Euro2.
Głowice ściągnąłeś?
Te dwie małe uszczelki od chłodnicy oleju wymieniłeś?

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 23 sie 2012, 21:24
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Sprawdź chłodnice płynu przy intarderze. Podobno te ZF lubią puszczać. Nam ostatnio w Dafie padła. A pod korkiem chłodnicy ten "płyn" jest ciemny bardzo, czarny czy może jaśniejszy taka kawa z mlekiem? Jeśli czarny to olej z silnika jeśli jaśniejszy to olej ze skrzyni.


Post Wysłano: 23 sie 2012, 21:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

No a po pierwsze jaki stan oleju jest w silniku a jaki w skrzyni?

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 23 sie 2012, 22:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak pęknie chłodnica retardera w skrzyni będzie woda.

Miałem wiele razy przypadki że głowice były dobre jak były zimne po rozgrzaniu okazywało się że się nie nadają.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: