Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 paź 2009, 15:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Mam problem z manem f2000 19.403 1998r. otóż przy odpalaniu rozrusznik kręci jakby były słabe baterie. Sprawdzałem baterie są ok, rozrusznik kręci ok. Wiem na pewno że nie działają świece żarowe. Jutro jadę na komputer bo mechanik podejrzewa że komputer przełączył się na tryb serwisowy. Czy te nie działające świece mogą być przyczyną problemu z odpaleniem?

_________________
Jakub


Post Wysłano: 18 paź 2009, 18:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

kolego swiece zarowe to tylko pomagaja przy odpalaniu na zimnym silniku a nie przy kreceniu rozrusznika... ale to jak stoi przez noc ciezko kreci czy jak:?::?::?:


Post Wysłano: 18 paź 2009, 18:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Jak zostawię go na noc rano ciężko kreci. Wszystko zostawiam powyłączane. A jak chodzi ogrzewanie nawet 12h odpala bez problemu.

_________________
Jakub


Post Wysłano: 18 paź 2009, 19:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2008, 20:57
Posty: 66
GG: 0

Pierwszy raz słyszę o świecach żarowych w MANie.

Tam jest świeca płomieniowa w kolektorze ssącym.
To nie osobowy diesel.

_________________
Elektronika Samochodowa
Grzegorz Kosowski
506 428 888
http://www.elektronika.sos.pl


Post Wysłano: 18 paź 2009, 20:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sie 2009, 10:16
Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000

Twój rozrusznik pewnie ma takie przełamanie, że jak przekręcisz kluczyk to jest ułamek sekundy baaaardzo wolny obrót i dopiero kręci normalnie.
Gdy silnik pracuje w trybie awaryjnym pali się edc.
Co do rozrusznika to do roboty pewnie będzie. U mnie okazało się w tej sytuacji przepalony wirnik, mogłem złej nazwy użyć. A szczotki to standardowo pewnie do wymiany przy okazji i koszt coś koło 400 zł.
Po naprawie nie ma przełamania i kręci szybciej.


Post Wysłano: 19 paź 2009, 12:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

a czy mozliwe jest zeby akumulatory nie miały mocy rozruchowej?

_________________
Jakub


Post Wysłano: 19 paź 2009, 15:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Cytuj:
a czy mozliwe jest zeby akumulatory nie miały mocy rozruchowej?
Możliwe że padła któraś cela i wtedy mogą być problemy z rozruchem..


Post Wysłano: 19 paź 2009, 15:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

właśnie mam takie p[odejrzenie jutro przed odpaleniem zmierze napięcię i chyba nowe baterie trzeba kupić

_________________
Jakub


Post Wysłano: 21 paź 2009, 10:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 paź 2008, 20:57
Posty: 85
GG: 0
Samochód: man

tak płomieniowa paromes :wink: myslałem o płomieniowej a napisałem zarowa :/


Post Wysłano: 21 paź 2009, 10:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

maniek już odpala bez problemu okazało się że miał słabą mase na skrzyni styki przeczyszczone swieca wymieniona i jest oki ps. świeca oryginał 700zł brutto

_________________
Jakub


Post Wysłano: 14 lis 2009, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 paź 2008, 15:24
Posty: 5
GG: 0
Samochód: MAN'ek
Lokalizacja: NS

witam,
wznawiam temat, ale odnośnie mana L2000 18.264 rok 97.
paliwo dochodzi do pompy wtryskowej, jednak na wyjściu na wtryski nie ma ciśnienia-pompa wtryskowa przepuszcza paliwo pod takim ciśnieniem jak na pompce paliwowej. Podobnie, pompując pompką ręczną paliwo spokojnie wylewa się przez rurki do wtrysków. W samochodzie tydzień temu był wymieniany zbiornik paliwa, później auto zapaliło natychmiast i wjechało do garażu(pewnie na paliwie z filtrów). Dzisiaj pełne odpowietrzenie nic nie dało... w czym rzecz? czyżby awaria pompy wtryskowej skoro nie robi odpowiedniego ciśnienia, czy coś ze sterownikami EDC?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: