Katalizatory SCR - Sklep Kaliński

Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

40TON.netNaprawa foteli TIRSpeedtruck.eu

Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostWysłano: 24 lut 2016, 17:36 
Użytkownik

Witam wszystkich.
przyznaję, że w temacie aut ciężarowych jestem mówiąc potocznie zielony. Jest to dla mnie nowy temat, który chce rozpoznac, gdyż zamierzam zmienic zawód i charakter pracy.
zamierzam kupic wywrotkę, którą będę przewozic żwir i inne materiały na lokalne budowy. Na początku była by to praca dodatkowa po godzinach lub dni wolne. Później docelowe zajęcia i zawód.
W związku z tym proszę o rady:
Czy warto kupowac na początek działalności auta z tzw. dawnych demoludów?
Mam wytypowane marki Jelcz (Jelcz 317W, Jelcz 641), LIAZ, KAMAZ ( Kamaz 5411), TATRA (Tatra 815).Rozpatrywane auta są z roczników 1986- 1994
Które ewentualnie są godne polecenia?
Na co zwrócic uwagę podczas zakupu?
A może kupic auto zachodniej marki o mniejszej ładowności ( np MAN TGL lub inne tej klasy)?
Bardzo proszę o uwagi i rady.
Zamierzam się tym zając poważnie, ale niestety jak to zawsze na początku jestem zielony.

PostWysłano: 24 lut 2016, 18:00 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Samochód: w ETS'ie
A kwity chociaz masz zeby prowadzic usługi transportowe?

Wysłane z Noki 3310

PostWysłano: 24 lut 2016, 18:07 
Użytkownik
Awatar użytkownika

Samochód: w dizlu :D
Cytuj:
Witam wszystkich.
przyznaję, że w temacie aut ciężarowych jestem mówiąc potocznie zielony. Jest to dla mnie nowy temat, który chce rozpoznac, gdyż zamierzam zmienic zawód i charakter pracy.
zamierzam kupic wywrotkę, którą będę przewozic żwir i inne materiały na lokalne budowy. Na początku była by to praca dodatkowa po godzinach lub dni wolne. Później docelowe zajęcia i zawód.
W związku z tym proszę o rady:
Czy warto kupowac na początek działalności auta z tzw. dawnych demoludów?