Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

jester opanowałeś już te hamulce u siebie :D

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Actros MP1 -samochód kręci "na sucho", nie zapala. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo.
Odpala z trudem, dopiero po energicznym pompowaniu pedałem gazu, w trakcie kręcenia rozusznikiem. Jakieś pomysły?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

pompa paliwa z tyłu silnika.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Sprawdz czy jak ręczną przy kotle pompujesz to auto zapali ładnie, jak tak to pompa, plus taki że zawsze ona razem z p.wspomagania i na jednym grillum pieczesz dwie pieczenie :twisted:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Pompowanie przy zbiorniku nic nie daje niestety... Jest jakiś sposób żeby potwierdzić, że to ta pompa z tyłu silnika?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Najlepiej przełożyć drugą pompe i zobaczyć

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Cytuj:
jester opanowałeś już te hamulce u siebie :D
Nie, niestety jeszcze się nie zabrałem. Za zimno i ręce kostnieją na mrozie. Zacznę od kabli przy wtyczce, może one przegniły. Ale to dopiero jak się ociepli, tak bliżej, jak dalej "zera".

EDIT:
A tak na marginesie już rozszyfrowałem wskazania ZHE i jakie wartości czemu odpowiadają w menu Diagnostyka


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

tam idzie jedna gruba kostka i 4 małe ale to nie to tylko cały ten moduł wabco

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2010, 18:34
Posty: 13
GG: 0
Samochód: MB 4143

Witam

Posiadam Actrosa silnik 430 auto stało jakieś 2 tyg (wcześnie mróz nie mróz chodziło ok) i jest pewien problem. Odpalając nie podaje paliwa wspomagając go pompka ręczna odpala i chodzi ok, po ponownej próbie odpalenia po 30 min ten sam problem.
od czego zacząć?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Od zaworka zwrotnego na pompce paliwa tej ręcznej to jest taka jak by redukcja przykręcona przy wyjściu

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2010, 18:34
Posty: 13
GG: 0
Samochód: MB 4143

Dziękuję za poradę pomogło:)))


pozdrawiam


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lut 2009, 18:38
Posty: 163
GG: 0
Samochód: MB CL600 :)
Lokalizacja: EPA

Actros 1844, Euro 5, 2008 rocznik
Jaki powinien być ciśnienie sprężania ??
Dosyć pilne

_________________
Poszerzanie felg PRV!
http://www.motocentrum-lodz.pl
Nasza "mała" Perełka Krazik 255B:
viewtopic.php?f=5&t=29984&st=0&sk=t&sd=a


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

17,75 : 1 . Pozdrawiam

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 15:10
Posty: 157
GG: 0

Cytuj:
Actros MP1 -samochód kręci "na sucho", nie zapala. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo.
Odpala z trudem, dopiero po energicznym pompowaniu pedałem gazu, w trakcie kręcenia rozusznikiem. Jakieś pomysły?
Cytuj:
pompa paliwa z tyłu silnika.


Pompa została wymieniona i samochód odpala aż miło:)
Dzięki


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Cytuj:
Actros MP1 -samochód kręci "na sucho", nie zapala. Na zimnym i ciepłym silniku jest tak samo.
Odpala z trudem, dopiero po energicznym pompowaniu pedałem gazu, w trakcie kręcenia rozusznikiem. Jakieś pomysły?
Cytuj:
pompa paliwa z tyłu silnika.


Pompa została wymieniona i samochód odpala aż miło:)
Dzięki
:D

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2010, 19:03
Posty: 30
GG: 0
Samochód: atego 2628

Witam.
Kolego mam problem z atego 2628 6x4. Ogólnie samochód chodzi idealnie jednak od jakiegoś czasu zdarza mu się nie chcieć odpalić na dotyk. tzn pali za pierwszym razem przez cały dzień jednak raz lub dwa razy dziennie muszę go kręcić kilka sekund i dopiero odpali (dodam że mam taką pracę że muszę go w czasie dnia odpalać i gasić conajmiej kilkanaści razy). czasem zdarza sie to rano, ogolnie nie ma reguły.pali ,pali az tu nagle raz nie odpali. byłem w serwisie mb, komputer nie pokazuje zadnego błędu, wyszło im ze na 3 i 4 wtrysku trochę przy słabe ciśnienie. zregenerowałem wtryski w boschu jednak usterka powróciła. filtr paliwa jest prawie nowy. wymieniałem tez zaworek zwrotny.wygląda na to jak by cofało mu się paliwo. co mu moze być???


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zaworek na silniku wymieniałeś, czy na pompce paliwa?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 gru 2010, 19:03
Posty: 30
GG: 0
Samochód: atego 2628

zaworek na kolektorze. jeśli chodzi o pompkę paliwa to on ręcznej nie ma.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2010, 18:28
Posty: 81
GG: 1847761
Samochód: Actros

Mam problem ze sterowaniem poduszek w mp1 1843, z pilota... Odpalasz auto łapiesz pilota wciskasz do góy albo poziomowanie i słychać że tyka w zaworze pod siodłem ( od przodu) ale auto stoi, dopiero po długim czasie coś mu się przypomina i zaczyna działać, ale jak go zgasisz i odpalisz to dalej to samo


Odepnij wtyczkę od czujnika położenia ramy (po wewnętrznej stronie ramy). Odepnij lewy i sprawdź, czy da się zmienić wysokość/wypoziomować ramę. Jeśli objawy ustąpią to padnięty jest czujnik położenia ramy po lewej stronie.
Jeśli nic się nie zmieni, wepnij wtyczkę z powrotem i zrób to samo z prawą stroną. Jeśli będzie spokojnie można zmienić wysokość/wypoziomować od razu to znaczy, że masz padnięty prawy czujnik i bez wizyty na komputerze diagnostycznym się nie obędzie - po wymianie czujnika trzeba wykonać proces nauczania, który można zrobić tylko przy pomocy komputera. W przeciwnym razie może dojść do nieprawidłowej pracy zawieszenia z tyłu.
Objawy te, jeśli ustaną po odpięciu czujnika, mogą stanowić pierwsze oznaki, iż jego żywot dobiega końca.
Pytanie, czy wyświetla Ci się komunikat o błędzie NR - Telligentny układ regulacji wysokości zawieszenia.

EDIT
Serwisant_MB jaką temperaturę powinien trzymać termostat na obiegu cieczy chłodzącej? Mi pokazuje (w menu "Diagnoza" dział INS) wartość 75, góra 77 C. Dodam, że jak jest zimno tak ok. -3 silnik pracuje cicho. Powyżej tej "granicy" cały czas pracuje wentylator (słychać wyraźne huczenie), domniemam, że wisko jest do wymiany.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: