Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lis 2010, 19:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

kur** *** :lol: :lol: :lol:

babci się pożal albo stań w kącie i płacz... :roll:

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Post Wysłano: 22 lis 2010, 20:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Generalnie jest taka zasada fizyczna, że reakcja, która powstała na skutek działania siły nogi może być odwrócona jedynie pierwiastek z trzech większą siłą również tejże, albo jeszcze silniejszej nogi.

Tak na chłopski rozum, jak zakręciłeś nogą, to teraz odkręcaj.. dwiema nogami i prawą ręką (chyba, że lewa jest silniejsza).


Post Wysłano: 22 lis 2010, 22:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2812
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

No stary jak ty masz problem odkręcić kolo przy osobówce to współczuje ci.

Jeśli już się poddałeś to albo jedz na wulkanizacje albo zainwestuj w klucz przekładniowy.

A i zainwestuj w karnecik na silownie i najwazniejsze ,, zwieksz mase"

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 22 lis 2010, 22:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 wrz 2010, 16:41
Posty: 6
GG: 10996683
Samochód: MERCEDES ACTROS 2536

Jumas naprawdę szacunek ha ha..... :lol:

Ale koledzy naprawdę dobrze ci tłumaczą wyciągnij z tego sam teorię, masz wszystko wypisane czarne na białym

_________________
On jest ze snu, a ubrany w codzienność Mercedes Actros :P

"Nie licząc zysków, ani strat przemierzamy cały świat..."

Chroń nas boże od diabłów w niebieskich mundurach...:D

---Szerokości i w dzisiejszej sytuacji przyczepności ---


Post Wysłano: 22 lis 2010, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2007, 13:12
Posty: 15
GG: 9269563
Lokalizacja: Milicz DMI dk 15

Jumas jak ma przykrecic jak nie moze srub ruszyc. lepiej niech przyspawa a na wiosne sie odetnie.

_________________
Zapałki 10 gr, Benzyna około 4 zł, widok płonącej szkoły...:::BEZCENNY:::...


Post Wysłano: 22 lis 2010, 23:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2007, 16:42
Posty: 198
GG: 0
Lokalizacja: KN

Panowie spokojnie bo aż żal na takie berety odpisywać :/ .A ty piotrekue weź się zastanów to co piszesz bo naprawdę te twoje tematy i posty robią się już śmieszne.

_________________
TIR-"Transit International Routier"

Fotogaleria Danio™


Post Wysłano: 23 lis 2010, 10:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2010, 13:26
Posty: 71
GG: 0

Cytuj:
Generalnie jest taka zasada fizyczna, że reakcja, która powstała na skutek działania siły nogi może być odwrócona jedynie pierwiastek z trzech większą siłą również tejże, albo jeszcze silniejszej nogi.

Tak na chłopski rozum, jak zakręciłeś nogą, to teraz odkręcaj.. dwiema nogami i prawą ręką (chyba, że lewa jest silniejsza).
chyba nie rozumiesz tego co pisze
te koła do dokręciłem sam z całej siły nogą tz tylne 2 bez problemu odkręciłem również nogą i nie bylo problemów! wcale! wymienilem juz kola na zimowe i przykręcilem na maxa nogą i jest ok, odkręcic odkręce
ale przednie opony wymieniali mi kiedys mechanicy i przykręcali kluczem pneumatycznym i były tak dokręcone ze szok! na pewno nie mialy tych 115Nm
Jakby sie kolo przebiło to w życiu bym go sam nie wymienił w trasie.
Tak były mocno przykręcone ze przy próbie odkręcania klucz wylatywał i ulymawywał za kazdym razem troche śruby, zreszta śruby juz są wyrobione doscyc i porysowane a klucz jakby lekko za duzy i ma luzy, z tyłu jakby lepiej klucz trzyma na tych śrubach no i mniej wyrobione.
A wiecie jak odkręcilem te przednie? Podjechałem kołem do ściany założyłem klucz i drewienko, ustawiłem koło prostopadle do ściany tak ze drewienko było zablokowane o ściane i klucz i klucz przez to był dociskany mocno do koła i z całej sily skakałem po kluczu i słyszać było taki trzask i śruba puszczała i tak po kolei :)
A co do dokręcania radzicie dokręcać rękami i juz koniec bałbym sie tak jezdzic dokręciłem 2 rękami na krzyż, opuściłem auto zrobilem to samo i jeszcze nogą o ćwierć obrotu dokręciłem z całej siły
wiem ze odkręcę gorzej jak mechanicy przykręca pneumatykiem bo juz gwarantuje wam ze będzie problem!
pozdr


Post Wysłano: 23 lis 2010, 14:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Cytuj:
Jumas jak ma przykrecic jak nie moze srub ruszyc. lepiej niech przyspawa a na wiosne sie odetnie.
Wiertarkę chyba ma :mrgreen: ewentualnie nity albo na kleju.


Post Wysłano: 23 lis 2010, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2010, 13:26
Posty: 71
GG: 0

bez jaj sprawa sie wyjasniła akurat moje przykręcanie na maxa nogą było ok bo odkręciłem bez wysiłku


Post Wysłano: 23 lis 2010, 18:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2009, 13:17
Posty: 587
Samochód: VW Passat b5
Lokalizacja: KMY

Cytuj:
bez jaj sprawa sie wyjasniła akurat moje przykręcanie na maxa nogą było ok bo odkręciłem bez wysiłku
:lol:
Skoro się wyjaśniło to może teraz otwórz kolejne genialne tematy np :

-jak włączyć światła?
-jak użyć sygnału dźwiękowego tzw. "klaksonu "

a może jeszcze nauczymy Cię zakładać pokrowce? - a co - idź za ciosem... :roll: :roll: :roll:

_________________
Mówią na mnie niepoprawny,za arcyzabawny
Nie mam czasu na bycie sławnym.....


Czemu mamy nierówne szanse, kiedy mamy wspólny cel?

______________


Post Wysłano: 19 mar 2011, 14:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

drodzy koledzy zapomnieliscie wyjasnic ze sila naciagu szpilek w kolach jest zalezna od rozmiaru buta i srednicy nogi w udzie ale tylko przed obiadem bo po obiedzie to troche za duzo...
niezla polewka proponuje przeniesc do dzialu humor
pozdrowienia

ps czasami mam wrazenie ze zgine ktoregos razu na drodze spotykajac z przeciwka szybko nadciagajacy kataklizm w postaci samochodu servisowanego przez takich ludzi ehh a gdzie byli rodzice ja sie pytam jak trzeba bylo do szkoly wysylac
Cytuj:
Cytuj:
Generalnie jest taka zasada fizyczna, że reakcja, która powstała na skutek działania siły nogi może być odwrócona jedynie pierwiastek z trzech większą siłą również tejże, albo jeszcze silniejszej nogi.

Tak na chłopski rozum, jak zakręciłeś nogą, to teraz odkręcaj.. dwiema nogami i prawą ręką (chyba, że lewa jest silniejsza).
chyba nie rozumiesz tego co pisze
te koła do dokręciłem sam z całej siły nogą tz tylne 2 bez problemu odkręciłem również nogą i nie bylo problemów! wcale! wymienilem juz kola na zimowe i przykręcilem na maxa nogą i jest ok, odkręcic odkręce
ale przednie opony wymieniali mi kiedys mechanicy i przykręcali kluczem pneumatycznym i były tak dokręcone ze szok! na pewno nie mialy tych 115Nm
Jakby sie kolo przebiło to w życiu bym go sam nie wymienił w trasie.
Tak były mocno przykręcone ze przy próbie odkręcania klucz wylatywał i ulymawywał za kazdym razem troche śruby, zreszta śruby juz są wyrobione doscyc i porysowane a klucz jakby lekko za duzy i ma luzy, z tyłu jakby lepiej klucz trzyma na tych śrubach no i mniej wyrobione.
A wiecie jak odkręcilem te przednie? Podjechałem kołem do ściany założyłem klucz i drewienko, ustawiłem koło prostopadle do ściany tak ze drewienko było zablokowane o ściane i klucz i klucz przez to był dociskany mocno do koła i z całej sily skakałem po kluczu i słyszać było taki trzask i śruba puszczała i tak po kolei :)
A co do dokręcania radzicie dokręcać rękami i juz koniec bałbym sie tak jezdzic dokręciłem 2 rękami na krzyż, opuściłem auto zrobilem to samo i jeszcze nogą o ćwierć obrotu dokręciłem z całej siły
wiem ze odkręcę gorzej jak mechanicy przykręca pneumatykiem bo juz gwarantuje wam ze będzie problem!
pozdr

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 19 mar 2011, 20:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dokręcaj dalej koła skacząc po rurce :D zobaczysz efekt jak ci sie szpilka urwie albo gwint przekręci:D

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 19 mar 2011, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego tszpak co masz do samochodów serwisowych? to że wyciągaj ciężarówki z kłopotów na drodze ?

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 20 mar 2011, 0:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2008, 15:40
Posty: 5924

Cytuj:
Kolego tszpak co masz do samochodów serwisowych? to że wyciągaj ciężarówki z kłopotów na drodze ?
Z całym szacunkiem - przeczytaj jeszcze raz wypowiedź do której się odnosisz ;) Kolega mówi, że strach spotkać na drodze samochód poddawany naprawom (inaczej - serwisowany) przez takich ludzi jak autor tematu. Z wypowiedzi nie wynika, że "ma coś" do samochodów serwisowych :)


Post Wysłano: 20 mar 2011, 8:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

niektorzy maja problem z czytaniem i zrozumieniem textu pisanego

ps. SAM JESTEM SERWISANTEM I CODZIENNIE WYCIAGAM KOGOS Z KLOPOTOW NA DRODZE
pozdrowienia
Cytuj:
Cytuj:
Kolego tszpak co masz do samochodów serwisowych? to że wyciągaj ciężarówki z kłopotów na drodze ?
Z całym szacunkiem - przeczytaj jeszcze raz wypowiedź do której się odnosisz ;) Kolega mówi, że strach spotkać na drodze samochód poddawany naprawom (inaczej - serwisowany) przez takich ludzi jak autor tematu. Z wypowiedzi nie wynika, że "ma coś" do samochodów serwisowych :)

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 20 mar 2011, 12:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Cytuj:
Dokręcaj dalej koła skacząc po rurce :D zobaczysz efekt jak ci sie szpilka urwie albo gwint przekręci:D
Ta, tak to chyba tylko w samochodzie z gwiazdą można zerwać.

W jelonie to parę razy przeciągnąłem gwint, ale w normalnym aucie jeszcze mi się nie udało breszką urwać szpilki, albo zerwać gwintu. Baa, pneumatem ani tym elektrycznym z kapciarni się nie udaje, a co dopiero siłą własnych mięśni.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 20 mar 2011, 13:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Ta, tak to chyba tylko w samochodzie z gwiazdą można zerwać
ja nie mówię o ciężarówce tylko o osobowym bo o tym temat. Klucz pneumatyczny niema co się równać z rurką bo po przeciąganych szpilek pneumatem dobrze nie dociągniesz

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 20 mar 2011, 16:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

poprzeciaganych szpilek sie nie dociaga ani rurka ani pneumatem tylko WYMIENIA NA NOWE caly komplet na kole wlacznie z nakretkami poza tym szpilki na kolach maja zaporojektowany naciag dokrecania zalezny od srednicy trzpienia, gwintu i materialu z jakiego wykonana jest felga a nie "NA BOLKA OKO BYLE BYLO CIASNO" ciasno wcale nie oznacza bezpiecznie nalezy przestrzegac pewnych norm w innym przypadku wszystkie kola dokrecane bylyby 6 metrowa rura nalozana na klucz oczkowy 32mm (volvo 33 mm :D )
Cytuj:
Cytuj:
Ta, tak to chyba tylko w samochodzie z gwiazdą można zerwać
ja nie mówię o ciężarówce tylko o osobowym bo o tym temat. Klucz pneumatyczny niema co się równać z rurką bo po przeciąganych szpilek pneumatem dobrze nie dociągniesz

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Ostatnio zmieniony 20 mar 2011, 16:20 przez tszpak, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 20 mar 2011, 16:19

Widzę, że pewne osoby na tym Forum mają jakąś nie wiadomo skąd (chyba urojoną bo chyba nie jeździły) awersję do aut z "gwiazdą na przedzie" ;)
Owszem, sam miałem zastrzeżenia, póki nie zacząłem jeździć. To tyle tematem O/T.
A co do zerwanych szpilek, to żeby nie było: w osiach Kogel Trax (naczepa Kogla), w Volvie też się urywają szpilki. I to paradoksalnie nie przy dokręcaniu a przy odkręcaniu. A winę w znaczącej mierze ponoszą za to osoby, które nie mają pojęcia jak się do tego zabrać. Cóż, niektórzy wolą zastosować argument siły (dokręcają kluczem przekładniowym) zamiast siłę argumentu.


Post Wysłano: 20 mar 2011, 16:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Ja tam nic do merców nie mam, tylko czasem trochę różne opinie mamy z SerwisantemMB.

Actrosem jeździłem tylko miesiąc (bo na próbę go nam pożyczyli), i poza wolną skrzynią wad nie zauważyłem zabardzo.

A już najabrdziej daleki jestem od wychwalania pod niebiosa autka którym aktualnie pracuję. To, że ja takie mam nie znaczy, że automatycznie musi być ono najlepsze.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: