Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 lip 2018, 23:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2009, 14:56
Posty: 21
GG: 1007555
Samochód: Man 27.403

Cytuj:
przy przekładni masz normalny żeliwny krzyżak (przynajmniej taki powinien być w oryginale) i jak to w krzyżaku masz łożyska wałkowe.
ja bym to potraktował olejem - dobrze "namoczył" i jak będziesz kręcił kierownicą to jak jest zapieczony to rdza zacznie wypływać.
no właśnie nie kolego, przy przekładni mam kostka kwadratowa z białego plastiku, ten wyżej jest normalny. wd40 lałem ale nie pomogło.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Dokładnie tak jest przy kolumnie jest plastykowy krzyżak a u góry metalowy.
To jest specjalnie plastykowy aby przy wypadku zerwało krzyżak przy kolumnie kierowniczej.
Co do powracoania kół to nie nowa fizyka tylko sprawdzone w praktyce.
Podnieś przód do góry i skręć koła maksymalnie to koła do pewnego momentu będą się prostowac tylko zajmie im trochę czasu na to.
Przy sprawnych zwrotnicach to i powinien ręką skrecac tymi kołami

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: