Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 maja 2017, 20:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

Dostałem "nagrodę".
Schmitz Joloda 2015. Naczepa praktycznie nówka, bo więcej stała na bazie, niż jeździła. Padło na mnie.
Dobre pół roku nie była wcale używana. Jedynie przestawiana na bazie z kąta w kąt.
Znalazłem problem z poziomowaniem.
Kiedy naczepa jest zbyt nisko i ustawię dźwignię na poziomowanie, naczepa sama się nie podniesie.
Kiedy powietrza jest za dużo, na poziomowaniu zupełnie normalnie spuści powietrze i wypoziomuje.
Słowem, sama spuści powietrze kiedy trzeba, ale jednak nie napompuje, kiedy trzeba.
W czym może być problem?
Teraz przy 24 tonach ciśnieniomierz pokazuje 4,9 bar. Dobrze, czy bullshit?


Post Wysłano: 05 maja 2017, 21:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2082
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

W starej szmitce (celowo tak) też to miałem, padł zawór ten z dźwignią do regulacji góra/poziom/dół po wymianie na podróbę niby się poziomowała i wszystko działało ale był mały psiuks z podnoszona ośką a mianowicie sama nie opadała przy załadaunku ali i przy 24T + mozna było dźwignąć na zime jak znalazł :mrgreen: Ja miałem stara landarę na Safie. :>

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 06 maja 2017, 16:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

Podziękował. Pojeździmy, zobaczymy.
W starej też mogłem dźwignąć ośkę przy 24 tonach.


Post Wysłano: 12 maja 2017, 11:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 cze 2009, 19:33
Posty: 1085
GG: 2300025
Samochód: 106.530 SC
Lokalizacja: ZSW, ZGL, ZS

PPP, sorry.
Zawór poziomowania nad środkową osią. Trochę się zastał. Poruszane, posmarowane, WD-40 i odżył. Jak się powtórzy, to pójdzie do wymiany. Mechanior mówi, że koszt podobno niewielki i warto wymienić, żeby mieć spokój.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: