Napewno podnosi się ją przyciskiem w kabinie-tam masz oznaczony, a jest ona po to, bo tam masz naczepy wyższe od naszych i zestawy o większej ładownosci
W W.B. naczepy są faktycznie wyższe, do 4,75m. Tylna oś, pchana, jest skrętna, zależnie od producenta "konia" i jak jest podniesiona niekiedy nie skręca się razem z przednią osią. Siodło jest dokładnie pomiędzy osią pchaną a napędową, co pozwala na zmniejszenie nacisków jednostkowych przy zwiększonej ładowności. Ośkę podnosi się przyciskiem, lub też jak w niektórych naczepach, opuszczana jest automatycznie, gdy ciśnienie w poduszkach na osi będzie wyższe od zaprogramowanego.
Ostatnio spotkałem nawet takie kombinacje, gdzie oś pchana miała mniejszą średnicę jak osie zarówno napędowa jak i kierowalna. Jednak ten drugi przypadek można zauważyć najczęściej w Holandi. Tam również jest podniesiony tonaż, z 40 000 kg (większość krajów UE) do 50 000 kg.
Jednak jeżdząc ostatnio (przeprawę zawsze miałem w Calais) nie spotkałem się z angielskimi naczepami "wysokimi" na Kontynencie. Same zaś "puscher-y" widać dość często w Holandii, Belgii, północy Francji.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 11 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę