Auto-Mix - lodówki samochodowe, klimatyzatory postojowe, usługi transportowe, transport międzynarodowy.

Dalekie dystanse - Scania Polska

40TON.netKonektor5000.pl anteny CB radiaNaprawa foteli TIR



Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostWysłano: 21 lis 2016, 14:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 mar 2015, 14:46
Posty: 507
Samochód: "królowa"
Lokalizacja: PJA
Musi być kluczyk przekręcony na zapłon i musi być powietrze w układzie aby to się stało.

_________________
"Królowa"
"Oto historia ludzi tak szalonych, że poszli w tany z samą Śmiercią. Tak zuchwałych, że uwiedli Fortunę. Tak dumnych, że diabłu plunęli w twarz. I tak hojnych, że za przyjaciół płacili tylko krwią i życiem."


Na górę
PostWysłano: 21 lis 2016, 23:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1032
GG: 1
Cytuj:
Czyli w nowszych ciężarówkach podczas ładowania kolejnej mąki nagle ośka wleczona zacznie zama się opuszczać? Czy będzie to poprzedzone jakimś sygnałem dźwiękowym? Dla mnie to jest dość niebezpieczna sytuacja-a jeżeli akurat obok będzie stal człowiek i ośka opuści mu się na stopę? Jeżeli pod oś wejdzie jakiś kot/pies to go zgniecie


Ty tak na serio czy udajesz ? ;-) W przypadku solowki, to nawet gdy zaplon nie będzie wlaczony i powietrza nie będzie w układzie to przy maksymalnym załadunku z podniesioną osia, dupa siadzie na tyle że ta os mimo wszystko dotknie podłoża więc ani kot ani pies ani noga tam nie wejdzie. Może mrówka albo pasikonik ale taki malutki dalby radę .


Na górę
PostWysłano: 03 lut 2017, 21:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 maja 2008, 10:01
Posty: 92
Lokalizacja: D-85xxx
Proszę o pomoc zorientowanych. Do firmy przyszła niskopodwoziówka Fliegl rocznik 2016 z ostatnią osią wleczoną samoskrętną. Koła bliźniaki na felgach 17.5, pneumatyka Wabco osie BPW lub SAF. Z tyłu obie zwrotnice połączone są drążkiem kierowniczym na którym jest blokada do cofania (siłownik z bolcem i flansza z otworem) natomiast z przodu każda ze zwrotnic połączona jest z metrowym ustawionym poprzecznie drążkiem na którego końcu znajduje się siłownik pneumatyczny (podobny do hamulcowego). Oba siłowniki podpięte są pod jeden przewód pneumatyczny. Wydaje mi się że jest to stabilizacja, która włącza się przy określonej prędkości. Jeżeli się mylę to proszę poprawcie mnie, a jeżeli mam rację to przy jakiej prędkości pojawia się ciśnienie w siłownikach?

_________________
Witam. Nazywam się Ziutomir. Tak, jestem Anonimowym Frustratem.


Na górę
PostWysłano: 04 lut 2017, 12:01 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1017
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Ziutomir pisze:
Proszę o pomoc zorientowanych. Do firmy przyszła niskopodwoziówka Fliegl rocznik 2016 z ostatnią osią wleczoną samoskrętną. Koła bliźniaki na felgach 17.5, pneumatyka Wabco osie BPW lub SAF. Z tyłu obie zwrotnice połączone są drążkiem kierowniczym na którym jest blokada do cofania (siłownik z bolcem i flansza z otworem) natomiast z przodu każda ze zwrotnic połączona jest z metrowym ustawionym poprzecznie drążkiem na którego końcu znajduje się siłownik pneumatyczny (podobny do hamulcowego). Oba siłowniki podpięte są pod jeden przewód pneumatyczny. Wydaje mi się że jest to stabilizacja, która włącza się przy określonej prędkości. Jeżeli się mylę to proszę poprawcie mnie, a jeżeli mam rację to przy jakiej prędkości pojawia się ciśnienie w siłownikach?


Być może jest to rozwiązanie problemu o którym pisano wcześniej - nie musisz prostować kół by zadziałała blokada do cofania - siłowniki zwrotnice/koła naprostują.

_________________
---------------------------------------
Sprzedam ruchomą podłogę 92m3 Kraker, 2007r, stan podłogi BDB
---------------------------------------


Na górę
PostWysłano: 04 lut 2017, 17:50 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 22 maja 2008, 10:01
Posty: 92
Lokalizacja: D-85xxx
Raczej nie. Nawet na pusto przy ustawieniu auta z naczepą w jednej linii zdarza się że blokada nie zaskoczy.

_________________
Witam. Nazywam się Ziutomir. Tak, jestem Anonimowym Frustratem.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  

Christ - Myjnie samochodów ciężarowych i autobusów

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy