Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Sam wymieniłem
Najwięcej roboty to zdemontować te wszystkie plastyki pod kierownicą zwłaszcza ten duży co osłania pedały
Odkrecasz krzyżaki i wałek wyciagasz do góry jak dobrze pamiętam
jeszcze nie rozkrecałem tych plastików wczesniej jesli juz bede mial walek wyjety to mysle ze z wymiana krzyzakow sobie poradze no chyba ze zamontowane sa w jakis inny niz standardowy sposob czyli na segerach
luz jest na tyle duzy ze trzymajac na sztywno dolny krzyzak luz jest wyczuwalny i wyzej w okolicach kierownicy dalatego obstawiam oba krzyzaki a mozliwe jest ze oprocz krzyzaka jeszcze cos moze powodowac tez luz?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Oprócz Krzyżaków może być wyrobimy wielo wpust w walku kierowniczym
Taki podobny jak na wale napędowym, jeden wałek wchodzi w drugi i tam na frezach może być luz wtedy pozostaje wymiana całego walka kierowniczego
ok dzieki za wskazówki
jutro jak pogoda pozwoli zabieram sie za wymiane bo troche strach tak ta kierownica kontrowac na koleinach zwłaszcza jak silniej wieje
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 8 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę