Rejestracja:22 sie 2009, 10:16 Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000
Witam. Miałem wymieniony pionowy drążek od kierownicy do kolumny, luzy się zmniejszyły. Teraz dostaje nerwicy bo coś cholernie chrobocze i wydaje mi się że tam powinien być jeszcze jeden krzyżak? Co tam może być luźne i jak to rozebrać?
Podpowie ktoś co i jak?
Pozdrawiam.
Od fotela
Musisz wykręcić jeszcze raz drążek, odkręcić kierownice, wyciągnąć pierscien segera i wtedy możesz wybić cały trzpień do którego przykręcona jest kierownica (razem z nim wyjdzie też ten drugi krzyżak). Musisz mieć kluczyk w stacyjce włożony, żeby blokada kierownicy nie zaskoczyła. Warto przy okazji wymienić łożyska.
Rejestracja:22 sie 2009, 10:16 Posty: 187
GG: 0
Samochód: f2000
Dla potomnych.
W samej kierownicy wszystko ok łożyska bez luzów ale nie ma tam drugiego krzyżaka.
Okazało się że nowy drążek szybko złapał luzów. Prawdopodobnie przez padającą pompę wspomagania. Podczas jazdy trzeba było cały czas kontrować delikatnie kierownicę, coś podobnie jak ściąga w koleinie.
Pompa wymieniona założony stary zregenerowany drążek a za jakiś czas wyjdzie szydło z worka czy to była wina pompy. Zwrotnice wszystkie drążki i zbieżność są w porządku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę