Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 cze 2013, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2010, 19:32
Posty: 37
GG: 0

cześć
Pacjent to Actros MP1 2540 cysterka

Od niedawna zaczęły się problemy z wypoziomowaniem bryki.

Samochód nie chce się wypoziomować na zero. Raz albo przechyla go maksymalnie na lewo a innym razem na prawo. Fakt że ostatnio wymieniłem w nim zawieszenie kabiny i w serwisie wymieniali modulator (wabco) osi tylnej. Jedyne wymiany (olej i filtry) w ostatnim czasie.

Na zero mogę go jedynie w miarę wypoziomować, jeśli zaczynam go opuszczać na sam dół i podczas opuszczania nacisnę poziomowanie na zero wtedy powraca w na w miarę normalną pozycję.

Również jak uniosę ośkę to stoi albo na lewo albo na prawą stronę przekrzywiony. I wtedy daję w dół i w trakcie opuszczania naciskam na "zero" i w miarę stoi wtedy równo.

W czym może być problem. Wcześniej nigdy nie miałem w tym problemu opuszczał się i podnosił równo, ośka unosiła się bez problemu jak i docisk osi napędowej działa bez zarzutu.


pozdawiam


Post Wysłano: 09 cze 2013, 13:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Sprawdz czy patyki od sensorow sie nie wygiely.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 09 cze 2013, 14:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2010, 19:32
Posty: 37
GG: 0

ok jutro z rana to zobaczę.
Jak nie to to co jeszcze można wziąć pod lupę?


Post Wysłano: 09 cze 2013, 16:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Odepnij od nich wtyczki i unoś góra/dół i zobacz co się będzie działo.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 09 cze 2013, 17:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2010, 19:32
Posty: 37
GG: 0

dzięki Łukasz jutro posprawdzam i dam znać.


Post Wysłano: 09 cze 2013, 17:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Spróbuj odpinać na zmianę te kostki. Jeśli odepniesz od tego walniętego, system zadziała prawidłowo na tym dobrym. Jeśli odepniesz od dobrego, nadal będzie wariował. Tak przynajmniej jest w Renatach i Emanenach.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 07 lip 2013, 9:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 gru 2010, 19:32
Posty: 37
GG: 0

sorry że tak późno odpisuje
Łukasz miałeś racje jeden patyk z tyłu po stronie kierowcy się wypiął z tego uchwytu kulowego jakimś cudem. Wpiąłem go podjechałem na wypoziomowanie na nowo bryczki i lata do dziś bez kłopotu

dzięki i pozdrawiam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: