Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 kwie 2013, 8:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

praktycznie w jednym momencie, ciężko kręci się kierownicą , zrobiłem około 1000km i niby teraz keci się jak wcześniej, choć raz po raz, czuć że idzie ciężko.

Olej w układzie wspomagania w normie, wąż przy pompie wspomagania upocony.

Dodatkowo słuchać dość mocne stukanie pod nogami, głównie przy ruszaniu czy np wchodzeniu w rondo, sam nie wiem czy to idzie z układu kierowniczego, czy z zawieszenia.

jakieś podpowiedzi?


Post Wysłano: 25 kwie 2013, 8:57

Ja obstawiam krzyżaki w kolumnie kierowniczej. Kolega tak miał, prysnął WD-40 i na jakiś czas przeszło. Generalnie to typowa usterka dla Magnum.


Post Wysłano: 25 kwie 2013, 21:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Lub zatarte zwrotnice.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 kwie 2013, 22:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

a pukanie, właściwie czuć to jak ruszam, lub na rondzie, przy jeździe na wprost nic.

fakt zwrotnice troszkę zaniedbane :/ teraz chodzi normalnie, ale doskwierają mi te stuki puki, nie wiem czy to ze stabilizatora, czy zawieszenia kabiny, Merc był jakiś łątwiejszy to rozkminienia


Post Wysłano: 12 maja 2013, 9:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Witam
Ja tez mam podobny problem w Man-ie M90 dosyć ciężko się kręci,olej w normie.Zwrotnice smarowane wszystko zadbane.Tylko moczy mi trochę z zbiorniczka na dole bo miałem klejony.Może się po wietrzyć?
Zamówiłem już zbiorniczek i oryginalny przewód(bo miałem gumowy który popękał) i będę zmieniał tylko jak odpowietrzyć po całej robocie?


Post Wysłano: 12 maja 2013, 13:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5081
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Witam
Ja tez mam podobny problem w Man-ie M90 dosyć ciężko się kręci,olej w normie.Zwrotnice smarowane wszystko zadbane.Tylko moczy mi trochę z zbiorniczka na dole bo miałem klejony.Może się po wietrzyć?
Zamówiłem już zbiorniczek i oryginalny przewód(bo miałem gumowy który popękał) i będę zmieniał tylko jak odpowietrzyć po całej robocie?
odpowietrzanie polega na kręceniu kołem kierownicy od jednego oporu do drugiego - najlepiej na podniesionych kołach.
w trakcie sprawdzaj ilość płynu w zbiorniczku oraz nie zapomnij o założeniu nowego filterka :).

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 13 cze 2013, 21:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Dzięki wszystko śmiga elegancko :)


Post Wysłano: 24 lip 2014, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Witam ponownie :?
Po bliskim spotkaniu z osobówką byłem zmuszony znowu wymienić te przewody.Po odkręceniu przewodów z kolumny i od pompy w sumie zleciało ok 1,5l oleju ,po założeniu nowych i zapaleniu weszło 2l :roll: oraz pojawiło się piszczenie pompy przy skręcaniu(kręcąc kierownicą obroty silnika troszkę się zmieszają) czyli mam rozumieć ze szykuje się wymiana całej pompy? czy jakiegoś podzespołu ?


Post Wysłano: 24 lip 2014, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Skręć w prawo na max i poczekaj ze 3 min.

Może jak auto stało w trakcie naprawy to zwrotnice staneły ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 lip 2014, 21:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Po poniesieniu przodu i kilkunastu skrętach pompa odpukać pracuje jak nowa :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: