Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 mar 2009, 17:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2009, 18:37
Posty: 5
GG: 11022974
Samochód: Mercedes

Witam odnośnie wspomagania mam taki problem ze wspomaganiem że czasami szarpie. Wyrywa z rąk ,pasek piszczy .Wraca do normy po odbiciu zaworu powietrza.
W czasie jazdy jest ok. Problem powstaje przy manewrach na parkinku pod rampą itp.
Niewiem gdzie szykać przyczyny.


Post Wysłano: 22 mar 2009, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2009, 18:37
Posty: 5
GG: 11022974
Samochód: Mercedes

Zapomniałem dodać że chodzi o samochód Mercedes 814 6000cm3


Post Wysłano: 25 mar 2009, 11:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 wrz 2008, 12:26
Posty: 20
GG: 1541458
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Warszawa

Witam
Sprawdż nacig pasków klinowych sprężarki i alternatora

_________________
Mariusz


Post Wysłano: 25 mar 2009, 19:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2006, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: Białobrzegi

Witam. W tej serii Mercedesów ten problem jest częsty, oglądałem pare merców przed zakupem i to samo , sprawdź jak kolega napisał naciąg paska klinowego sprężarki powietrza bo z niej wychodzi przewód olejowy od wspomagania i gdy bije powietrze jest duże obciążenie. Ja miałem te problemy w moich mercach i ponaciągałem paski i narazie jest ok.

_________________
Mercedes1520
Mercedes 809
Scania 93


Post Wysłano: 26 mar 2009, 12:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
---->" Ja miałem te problemy w moich mercach i ponaciągałem paski i narazie jest ok."<---
Narazie..potem zacznie pompa od wody cieknac i bedzie do wymiany...jesli sa za mocno dociagniete.
Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 26 mar 2009, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2006, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: Białobrzegi

Kolego Sewex masz racje tak ale nie miałem na myśli ich naprężyć ile wejdzie tylko wiadomo że wszystko z głową trzeba robić bo jak będa mocno naciągniete to i nie tylko pompa wody będzie cieknąć ale też i łożyska mogą pójść :)

_________________
Mercedes1520
Mercedes 809
Scania 93


Post Wysłano: 26 mar 2009, 20:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2009, 18:37
Posty: 5
GG: 11022974
Samochód: Mercedes

Paski już podciągnąłem nawet wymieniłem na nowe. Póki co to brak poprawy. Może wymiana na orginaly pasek Mercedes by pomogła (okoł 650 zł) (Powinien być jeden podwójny). W tej chwili mam dwa pojedyńcze. ?


Post Wysłano: 30 mar 2009, 12:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Witam
Jesli masz dawac 650zl za paski to lepiej za 400zl kupic nowa pompe (mysle ze lozysko tam sie zaciera i dlatego tak szarpie kierownica,wymien lozyski koszt 29zl i zalej nowym olejem do wspomagania lub kup cala pompe) wspomagania i napewno pomoze bo problem jest raczej tam a nie w tym ze pasek masz dzielony.....

Pozdrawiam

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 15 maja 2009, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2009, 18:37
Posty: 5
GG: 11022974
Samochód: Mercedes

Cytuj:
Witam
Sprawdż nacig pasków klinowych sprężarki i alternatora

Tu tkwił problem.Paski miałem naciągnięte nawet za mocno ! Ale widocznie były tak wyślizgane że niemiały przyczepności i te wymieniłem na nowe.( Wcześniej wymieniłem te od sprężarki) Wymieniłem jeszcze pompe wody bo dostała luzów na łożysku. I samochód chodzi jak nowy :D


Post Wysłano: 29 maja 2009, 9:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6304
Lokalizacja: Wrocław

w układzie wspomagania kierownicy firmy ZF w zbiorniczku płynu jest rónież filtr.

domniemam, że płyn nie był wymieniany od nowości, a co za tym idzie filtr też.

przy tego rodzaju awarii pierwsze sprawdzamy to co najłatwiej, czyli:
1. tak jak mówlili koledzy - paski,
2. poziom płynu,
3. filtr.

potem myślimy o rzadko zdarzjących się przypadkach.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: