Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 gru 2007, 20:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Chce zregenerować zawieszenie w Manie 19.403.Była prosta sprawa bo można było kabine podeprzeć na lewarku z przodu w TGA nie ma gdzie i teraz pytanie jak zabezpieczyć kabinę przy wyjmowaniu drążka ? Jak najlepiej to zrobić by mieć dostęp do tulejek z tyłu i bezpiecznie wyjąć ten drążek ? Proszę o jakieś konkretne wskazówki osób które to już robiły. Pozdrawiam.


Tytuł:
Post Wysłano: 19 gru 2007, 20:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Chodzi o TGA to tył zrobisz podnosząc kabine w góre masz wtedy wszystko na wierzchu a przód to w tym "drążku",belce są tuleje gumowe (takie dość dużej średnicy) i nie wiem do końca czy są wymienne w tych bocznych uchwytach mocujących te gumy są napewno wymienne, troszke podnieść i gotowe.
POZDRAWIAM

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Post Wysłano: 21 lut 2008, 13:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Witam.Widzę że już wymieniałeś zawieszenie kabiny w manie starym F2000. Mam prośbę mógłbyś mi powiedzieć po kolei jak wymienić tulejki(łożyska chyba) na drążku te z przodu i te z tyłu zimerbloki.
Co odkręcić żeby się do tego dostać.
Oczywiście domowym sposobem. Proszę o odpowiedź będę wdzięczn


Post Wysłano: 21 lut 2008, 17:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

My to robimy tak:
1. Założenie łańcuchów z tyłu aby móc regulować kabiną( od nadkoli tylnych do takich uchwytów za kabiną)
2.Podparcie na lewarku lewej strony kabiny( bo od pasażera dźwiga ją tłok) po uprzednim odkręceniu owiewki
3. Zdjęcie zderzaka
3,5. Wyjęcie poduszek( lepiej przetni tekelany i załóż szybkozłączki bo jak się dokręca to potrafi się przekręcić gwint w poduszce)
4. Odkręcenie łap które są po obu stronach tego drążka( po 3 śruby od góry i po 2 na bokach)(tylko uważaj na długość śrub bo od góry jest jedna inna)
5. Odkręcenie tych śrub ampolowych które trzymają łapy z drążkiem
6. odkręcenie tych śrub z tyłu od tych tulejek gumowych
7. Wybicie tych tulejek gumowych jest prosta gorzej z włożeniem nowych trzeba fajnie wyczyścić w środku żeby syfu nie było najlepiej za pomocą dotoczonych tulejek wciągnąć je do środka( jeśli dysponuje się tokarką)
8. Włożenie łożysk do przodu
9. Złożenie następuje w odwrotnej kolejności( jakby jakaś śruba nie pasowała do co do milimetra da się łańcuchami i lewarkiem wyregulować
Pamiętaj żeby to dobrze siadło na te wypustki metalowe które kabinę trzymają przy majganiu muszą wejść za takie ząbki :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: TO JEST BARDZO WAŻNE

To jest roboty na jakieś 3 godzinki jak już to ktoś robił kilka razy i wszystko dobrze idzie a jak to ktoś robi pierwszy raz to zejdzie z tym trochę.
Mam nadzieje że pomogłem :)


Post Wysłano: 22 lut 2008, 9:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Super wielkie dzięki :D .


Post Wysłano: 25 lut 2008, 23:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

I jak udało się zrobić????


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: