Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 sty 2012, 8:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Dach jest bardzo podobny do tego w najnowszym Magnum.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 31 sty 2012, 9:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 sty 2010, 15:48
Posty: 484
GG: 1
Samochód: Actros 440/FH XL 500
Lokalizacja: Ostrołęka

Zbiornik AdBlue za kabiną, a jak komuś wypadnie z bańki lać :/ .

_________________
prezentacja moich Daf, Volvo


Post Wysłano: 31 sty 2012, 9:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Zbiornik AdBlue za kabiną, a jak komuś wypadnie z bańki lać :/ .
Jaki to problem? Bierzesz lejek i jazda :D . Zwróć uwagę, że wlew jest skierowany do góry także z bańki nalejesz bezproblemowo (nik tu nie mówi o trzymaniu 50 litrowej bańki w łapach) Borek dla mnie ten dach nie przypomina w niczym poszycia nowego Magnum, ale to kwestia sporna. Mnie ciekawą dwie kwestie:
1. jak zamontowane będzie górne łóżko, oby przestrzeń pomiędzy nimi była większa jak obecnie,
2. ciekawe czy w XL'lu nadal będą schowki na tylnej ścianie.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 01 lut 2012, 15:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 paź 2007, 11:41
Posty: 146
GG: 0
Samochód: MB Actros MP2 MS i tak MAN lepszy
Lokalizacja: Łódź

A ja dojrzałem że przednie światła będą nieco większe takie coś jak w actrosie.... Sami zobaczcie że wygląda jak by było szersze :]

Obrazek


Post Wysłano: 02 lut 2012, 15:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 02 lut 2012, 16:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Kolejne ciekawe foto. Zdjęcia przedstawiają Globetrottera. Teraz dobrze widać jak urosła ta kabina, stojący obok XLX Mana wydaje się malutki a Gigaspace Mercedesa nie przyćmiewa średniej kabiny Volvo wielkością. Ten fakt cieszy. Patrzę na wnętrze i myślę co to Liaz? :D Tam też wszystko jest nieźle opakowane- z jasnych przyczyn.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 02 lut 2012, 17:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
Kolejne ciekawe foto. Zdjęcia przedstawiają Globetrottera. Teraz dobrze widać jak urosła ta kabina, stojący obok XLX Mana wydaje się malutki a Gigaspace Mercedesa nie przyćmiewa średniej kabiny Volvo wielkością. Ten fakt cieszy. Patrzę na wnętrze i myślę co to Liaz? :D Tam też wszystko jest nieźle opakowane- z jasnych przyczyn.
Kwestia ujęcia. Według mnie to wysokość kabiny jest taka sama jak w TGXie a w porównaniu do Gigaspace to widać sporą różnicę.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 02 lut 2012, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Kolejne ciekawe foto. Zdjęcia przedstawiają Globetrottera. Teraz dobrze widać jak urosła ta kabina, stojący obok XLX Mana wydaje się malutki a Gigaspace Mercedesa nie przyćmiewa średniej kabiny Volvo wielkością. Ten fakt cieszy. Patrzę na wnętrze i myślę co to Liaz? :D Tam też wszystko jest nieźle opakowane- z jasnych przyczyn.
Kwestia ujęcia. Według mnie to wysokość kabiny jest taka sama jak w TGXie a w porównaniu do Gigaspace to widać sporą różnicę.
Nie koniecznie, wystarczy spojrzeć na jakiej wysokości przebiega górna linia szyby czołowej. Nie zapominajmy, że kabina nowego FH jest wyżej osadzona i to widać. Po trzecie gdyby koło Gigaspace postawić XL'a to nie byłoby już tak kolorowo. Obie topowe kabiny mają tą samą wysokość. Mnie strasznie ciekawi jak Volvo zagospodaruje nową przestrzeń życiową.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 02 lut 2012, 18:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Przeżywacie jak Mańka sranie. Man z tego zdjęcia to nie jest na jakiejś niskoprofilówce? Gigaspace jest jakieś 20cm wyższy.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Post Wysłano: 02 lut 2012, 18:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Cytuj:
Nie koniecznie, wystarczy spojrzeć na jakiej wysokości przebiega górna linia szyby czołowej. Nie zapominajmy, że kabina nowego FH jest wyżej osadzona i to widać. Po trzecie gdyby koło Gigaspace postawić XL'a to nie byłoby już tak kolorowo. Obie topowe kabiny mają tą samą wysokość. Mnie strasznie ciekawi jak Volvo zagospodaruje nową przestrzeń życiową.
Można też zaobserwować ze kierowca w volvie wyżej siedzi niz kierowca w Manie czy Mercedesie. Osobiście uważam, ze stwierdzenia co do wielkości kabiny sa z lekka przesadzone. Nie sądze, ze będzie to kolos. Do Dafa XF105 SSC, a tym bardziej do Mercedesa bedzie troche brakować. Co do przestrzeni życiowej wątpię, zeby wprowadzili jakąs innowacje, bo juz niedawno zmienili zagospodarowanie kabiny. Tylnie łóżko z regulacja, na pewno pozostanie niezmienione.


Post Wysłano: 02 lut 2012, 19:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Nie koniecznie, wystarczy spojrzeć na jakiej wysokości przebiega górna linia szyby czołowej. Nie zapominajmy, że kabina nowego FH jest wyżej osadzona i to widać. Po trzecie gdyby koło Gigaspace postawić XL'a to nie byłoby już tak kolorowo. Obie topowe kabiny mają tą samą wysokość. Mnie strasznie ciekawi jak Volvo zagospodaruje nową przestrzeń życiową.
Można też zaobserwować ze kierowca w volvie wyżej siedzi niz kierowca w Manie czy Mercedesie. Osobiście uważam, ze stwierdzenia co do wielkości kabiny sa z lekka przesadzone. Nie sądze, ze będzie to kolos. Do Dafa XF105 SSC, a tym bardziej do Mercedesa bedzie troche brakować. Co do przestrzeni życiowej wątpię, zeby wprowadzili jakąs innowacje, bo juz niedawno zmienili zagospodarowanie kabiny. Tylnie łóżko z regulacja, na pewno pozostanie niezmienione.
Biorąc pod uwagę samą przestrzeń życiowa ulegnie ona znacznej poprawie za sprawą, większej bryły kabiny oraz jej długości. Co za tym idzie? nowe większe schowki, nowy panoramiczny dach w XL'u, nowa większa szyba czołowa, lepiej zagospodarowanie schowki od strony zewnętrznej, dojdzie znany min z MPIII schowek zaraz nad nadkolem. Także sporo tego jest. To, że łózko z regulowanym zagłówkiem nie zniknie pewne jest tak samo jak podświetlany banner reklamowy Globetrotter. Pewne jest również to, że nowa dolna leżanka będzie miała szerokość 80cm. Sporej zmianie ulegnie wysokość wewnętrzna kabin gdzie XL będzie dysponował 225-230cm. Także reasumując jeśli idzie o gamę pojazdów Fh Volvo zaserwuje rewolucję. Większość z tego co napisałem to nie teoria, a racjonalne fakty a podkreślona cześć wypowiedzi jest pewna, pochodząca z bardzo mocnego źródła jednak dalej nie mogę nic powiedzieć.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Ostatnio zmieniony 02 lut 2012, 19:26 przez Levuss, łącznie zmieniany 2 razy.

Post Wysłano: 02 lut 2012, 19:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
dojdzie znany min z MPIII schowek zaraz nad nadkolem.
To już było w MPII.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 02 lut 2012, 19:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2006, 19:53
Posty: 136
GG: 4086911
Lokalizacja: Opoczno

Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na premierę. Może na IAA bedzie wysyp nowości. Mercedes przyjedzie z nowymi pojazdami budowlanymi, Volvo pokaże swojego efhacza, a Daf ujawni nowego XFa.


Post Wysłano: 02 lut 2012, 20:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1587
Lokalizacja: Brzesko

Cytuj:
Cytuj:
dojdzie znany min z MPIII schowek zaraz nad nadkolem.
To już było w MPII.
To już było w MP1.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 02 lut 2012, 20:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
dojdzie znany min z MPIII schowek zaraz nad nadkolem.
To już było w MPII.
To już było w MP1.
Aaa, no racja. Pomylił mi się z tym schowkiem wyżej, którego nie było w MPI...

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 02 lut 2012, 21:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na premierę. Może na IAA bedzie wysyp nowości. Mercedes przyjedzie z nowymi pojazdami budowlanymi, Volvo pokaże swojego efhacza, a Daf ujawni nowego XFa.
Dokładnie, dodać trzeba też domniemaną premierę nowego Magnum. O ile DAF raczej robi kosmetykę to szwedzki i francuski koncern szykują spore zmiany. Także teraz tylko czekać i zacierać rączki.


edit
http://www.tungt.no/transportmagasinet/ ... 730061.ece
Sporo strasznie ciekawych zdjęć, widać min. innymi, że schowki nad szybą czołową z racji jej mniejszego nachylenia będą znacznie głębsze. Górne łózko jest na wysokości linii przetłoczenia globa czyli wzrośnie odległość pomiędzy wyrkami. Nowy panel drzwiowy, który strasznie mi się podoba (o ile też nie jest jakiś zamaskowany). Nie jestem wielkim ekspertem, ale czy ja widzę tan wahacze?. Kolejną ciekawa informacja dotyczmy nowego dwusprzęgłowego automatu ala DSG. Jeśli to wszystko się potwierdzi mamy rewolucję?.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 07 lut 2012, 15:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1067
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

Na jednym ze zdjęć jest Volvo opisane Guldager. Czyżby to był ten sam, co tuninguje Volva? Rejestracje by się zgadzały, Duńskie.


Post Wysłano: 07 lut 2012, 17:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Na jednym ze zdjęć jest Volvo opisane Guldager. Czyżby to był ten sam, co tuninguje Volva? Rejestracje by się zgadzały, Duńskie.
Tak to ten sam przewoźnik.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 07 lut 2012, 20:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 cze 2007, 15:41
Posty: 1067
Samochód: MAN TGX 18.440
Lokalizacja: Kraków

W ogóle jak to jest? Volvo ogłaszało jakiś nabór na testerów, taki prezent dla zaufanych klientów? Bo z tego co pisał kubamich1 to Duńska firma, która też testuje nowe FH, wcześniej użytkowała samochody innej skandynawskiej marki.


Post Wysłano: 08 lut 2012, 14:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Dziś takie zamaskowane Volvo minąłem na E20 w okolicach Odense w DK. Tyle, że nie zdążyłem zrobić zdjęcia.
Z początku nie widziałem co to, myślałem, że może ta Magnumka, ale sprawdziłem tu fotki - na pewno wyglądało jak to:
http://www.baumaschinenbilder.de/forum/ ... tid=690214
Z dokładnie takimi brzydkimi kołpakami, ale na obu osiach. :mrgreen:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: