Strona 18 z 31 [ Posty: 619 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2031 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lut 2009, 16:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Quba mylisz sie, od wprowadzenia modelu FH zastepujacego FH12 skrzynia automatyczna stala sie standartem, manualna wymaga doplaty...
Skąd takie informacje?


Post Wysłano: 26 lut 2009, 17:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
Quba mylisz sie, od wprowadzenia modelu FH zastepujacego FH12 skrzynia automatyczna stala sie standartem, manualna wymaga doplaty...
Skąd takie informacje?
Pierwsze o ty słyszę, owszem taki patent chyba jest w MPII, ale nie w FH, podstawowa wersja otwierająca ofertę producenta sprzęgnięta jest ze skrzynią manualną.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 12 mar 2009, 17:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lip 2007, 13:52
Posty: 53
GG: 6187173
Samochód: Volvo FH BDF
Lokalizacja: Piła [PP]

Ot 660 autorstwa taty :wink:

Obrazek


Post Wysłano: 14 mar 2009, 22:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Posty: 95
Lokalizacja: BYDGOSZCZ

ja też pierwsze słyszę żeby w Volvie automat był w standardzie coś ktoś chyba źle usłyszał takie rozwiązanie ma na pewno Mercedes MP II a być może teraz MP III

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Post Wysłano: 14 mar 2009, 22:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2591
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
takie rozwiązanie ma na pewno Mercedes MP II a być może teraz MP III
Uzupełnij informacje :)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 16 mar 2009, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 20:38
Posty: 16
Lokalizacja: Kraków

z tego co wiem standardem jest chyba manualna, i-shift za dopłatą ale nie jestem pewien, postaram sie znaleźć jakieś oficjalne info na ten temat


Post Wysłano: 16 mar 2009, 20:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2008, 13:26
Posty: 20
GG: 2708523
Samochód: **
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Cytuj:
z tego co wiem standardem jest chyba manualna, i-shift za dopłatą ale nie jestem pewien, postaram sie znaleźć jakieś oficjalne info na ten temat
Wydaje mi sie że w FH jest odwrotnie... :wink:


Post Wysłano: 16 mar 2009, 21:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 mar 2009, 20:38
Posty: 16
Lokalizacja: Kraków

ok, jak będę miał chwilę to poszukam na oficjalnej stronie VT albo na jakichś innych równie wiarygodnych źródłach :)


Post Wysłano: 17 mar 2009, 14:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Wydaje mi sie że w FH jest odwrotnie...
NIE!! Wyjaśniliśmy tę kwestię wcześniej...Automatyczna skrzynia biegów dostępna jest za dopłatą, wersja podstawowa obejmuje manualną dźwignię.


Post Wysłano: 17 mar 2009, 15:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2008, 13:26
Posty: 20
GG: 2708523
Samochód: **
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Nie musisz się tak bulwersować, napisałem że mi się WYDAJE... :/ Rozmawiałem z człowiekiem który kupował volvo Fh w 2007r i gadał że do manualnej trzeba dopłacać...


Post Wysłano: 17 mar 2009, 20:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1275
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Cytuj:
Wydaje mi sie że w FH jest odwrotnie...
NIE!! Wyjaśniliśmy tę kwestię wcześniej...Automatyczna skrzynia biegów dostępna jest za dopłatą, wersja podstawowa obejmuje manualną dźwignię.
No tutaj jesteś w błędzie. Volvo w standardzie montuje I-shifta.


Post Wysłano: 17 mar 2009, 23:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2007, 14:49
Posty: 20
GG: 631064
Lokalizacja: Kozienice

Dziś pierwszy raz to zobaczyłem. http://www.volvo.com/trucks/poland-mark ... .htm?TAB=4
Chodzi tu o warianty mocy silnika. Volvo powraca tak jakby do starych wariantów mocy nowością jest silnik 540KM.

_________________
http://michal-550.fotosik.pl/ Zachęcam do obejrzenia wszystkich moich zdjęć.

http://www.transportdrewna.fora.pl/ Zapraszam wszystkich z branży transportu drewna.


Post Wysłano: 17 mar 2009, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Mi zdarzyło się 2x we Francji spotkać nowy model Volva o mocy 430 i to nie jest moja pomyłka bo aż specjalnie pofatygowałem się aby podejść bliżej nie wierząc swoim oczom. Nie wiem czy ktoś postarał się o taki napis tak tylko dla picu czy może ja nie w temacie i są takie motory.

_________________
International Haulage


Post Wysłano: 18 mar 2009, 0:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2007, 19:27
Posty: 274
Samochód: Rav
Lokalizacja: Sieradz/ Zadzim

A jakie to były modele szweda? W Volvie FM może być silnik D11B: 390 lub 430 KM.

_________________
Polska Mieszkam w Polsce


Post Wysłano: 18 mar 2009, 1:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 cze 2008, 13:26
Posty: 20
GG: 2708523
Samochód: **
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Cytuj:
Dziś pierwszy raz to zobaczyłem. http://www.volvo.com/trucks/poland-mark ... .htm?TAB=4
Chodzi tu o warianty mocy silnika. Volvo powraca tak jakby do starych wariantów mocy nowością jest silnik 540KM.

Z tego wynika że wycofali 440 i 480, ciekawe czemu. :roll:


Post Wysłano: 18 mar 2009, 1:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 paź 2005, 14:33
Posty: 326
Lokalizacja: Suwałki, Dublin

Cytuj:
A jakie to były modele szweda? W Volvie FM może być silnik D11B: 390 lub 430 KM.
FH

_________________
International Haulage


Post Wysłano: 18 mar 2009, 8:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 mar 2008, 22:05
Posty: 269
GG: 12975077
Samochód: Ford Transit '98
Lokalizacja: Biała Podlaska

Cytuj:
Cytuj:
Dziś pierwszy raz to zobaczyłem. http://www.volvo.com/trucks/poland-mark ... .htm?TAB=4
Chodzi tu o warianty mocy silnika. Volvo powraca tak jakby do starych wariantów mocy nowością jest silnik 540KM.

Z tego wynika że wycofali 440 i 480, ciekawe czemu. :roll:
pewnie nowa technologia sprawiła że przy 420 wyciągnęli taki moment jak był przy 440 itd. Ale to tylko moje domysły...

_________________
Powyższy post wyraża opinię autora jedynie w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani w każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podania przyczyny!


Post Wysłano: 18 mar 2009, 9:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2007, 14:49
Posty: 20
GG: 631064
Lokalizacja: Kozienice

Dziś sobie przypomniałem że w Kierunek Volvo czytalem o tym. Przytoczę fragment tekstu o silnikach EEV "Nowe silniki charakteryzują się radykalnie niższą emisją cząsteczek stałych i zadymieniem spalin, niż wymaga tego norma euro5. W pierwszym etapie Volvo zaoferuje silniki EEV bazujące na najpopularniejszych wariantach zoptymalizowanych jednostek napędowych D13 z technologią oczyszczania spalin SCR. Silniki EEV zostały zaprojektowanez myślą o poprawie czystości powietrza przez ograniczenie emisji cząstek stałych i zadymienia spalin do absolutnego minimum." Te silniki daleko wyprzedzają normę euro5.

_________________
http://michal-550.fotosik.pl/ Zachęcam do obejrzenia wszystkich moich zdjęć.

http://www.transportdrewna.fora.pl/ Zapraszam wszystkich z branży transportu drewna.


Post Wysłano: 18 mar 2009, 20:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 kwie 2005, 22:28
Posty: 197
GG: 1
Samochód: Szwedzkie badziewie z Göteborga
Lokalizacja: Stalowa Wola

Cytuj:
Z tego wynika że wycofali 440 i 480, ciekawe czemu.
Nie wycofali, tylko każdemy z wariantów mocy Silnika D13A z normą EEV, czyli D13C podnieśli moc o 20 KM i moment obrotowy o 100 Nm. Czyli zamiast 400, 440, 480, 520(D13A był jest również dostępny z mocą 360 KM) jest odpowiednio 420, 460, 500, 540.
Jeśli dobrze rozumiem, to nowe FH nadal będą dostępne z silnikami spełniającymi normę E4 i E5 o mocach 400, 440, 480 i 520 :wink:

Zresztą w tekście, do którego linka wrzucił michal_550 jest wszystko jasno i przejrzyście napisane. Wystarczy przeczytać :wink:

_________________
...


Post Wysłano: 20 mar 2009, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1359
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ramzes a ja jednak sądzę że VOLVO teraz będzie oferowało tylko tą jedną gamę silników bo po to głównie inwestowali w te silniki żeby spełniały minimum E-5 które jeszcze w tym roku stanie się obowiązkiem dla nowych aut.O dziwo nikt jeszcze nie wyszedł przed szereg z Euro-6... :>

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 18 z 31 [ Posty: 619 ] Przejdź na stronę Poprzednia 116 17 18 19 2031 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: