Witam, mam problem z łożyskiem tylnego koła w Manie TGL 12 tonowym. Wymieniliśmy w nim łożysko piasty tylnej, ze względu na wyciek i przebieg. Stare łożysko zeszło z piasty ładnie, nowe wprasowane na prasie w piastę weszło stosunkowo lekko. Wszystko złożone, skręcone 750 Nm tak jak powiedzieli w serwisie ale piasta zrobiła się ciepła po przejechaniu krótkiego dystansu (w stosunku do drugiej strony). Pytanie jest następujące czy moment dokręcenia jest zły czy łożysko powinno być jakoś dodatkowo przesmarowane przed montażem? Stare łożysko miało w sobie smar i było zabezpieczone dwoma simeringami przed jego wymyciem. łożysko SKF 0055. Pozdrawiam
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jeśli to łożysko dwu rzędowe w jednej obuwie i zostało prawidłowo zamontowane do piasty to te łożysko nie ma regulacji luzu tylko dokręca się nakrętke od piasty aby trzymała się na miejscu piasta z daną siłą
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 10 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę