Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 gru 2017, 9:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2012, 23:27
Posty: 6
GG: 0

Witam, mam problem z łożyskiem tylnego koła w Manie TGL 12 tonowym. Wymieniliśmy w nim łożysko piasty tylnej, ze względu na wyciek i przebieg. Stare łożysko zeszło z piasty ładnie, nowe wprasowane na prasie w piastę weszło stosunkowo lekko. Wszystko złożone, skręcone 750 Nm tak jak powiedzieli w serwisie ale piasta zrobiła się ciepła po przejechaniu krótkiego dystansu (w stosunku do drugiej strony). Pytanie jest następujące czy moment dokręcenia jest zły czy łożysko powinno być jakoś dodatkowo przesmarowane przed montażem? Stare łożysko miało w sobie smar i było zabezpieczone dwoma simeringami przed jego wymyciem. łożysko SKF 0055. Pozdrawiam


Post Wysłano: 16 gru 2017, 11:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli to łożysko dwu rzędowe w jednej obuwie i zostało prawidłowo zamontowane do piasty to te łożysko nie ma regulacji luzu tylko dokręca się nakrętke od piasty aby trzymała się na miejscu piasta z daną siłą

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: