Rejestracja:12 sie 2011, 21:34 Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB
Renault Premium 2000 rok, silnik 260 koni, skrzynia z pneumatyczną przebitką 8 biegowa.
Problem dotyczy wypadającego 8 biegu, skrzynia działa super, przebitka dobra, 8 bieg wchodzi bardzo dobrze, ale przy hamowaniu silnikiem i/lub przy wybojach lewarek coraz bardziej pnie się ku luzowi i w końcu bieg wypada, a lewarek spoczywa na luzie. Bieg trzeba znowu wbić, bieg wchodzi z ładnym oporem idealnie i bezszelestnie. Gdy jadę pod górkę lub przyśpieszam, to bieg nie wypadnie, ale wystarczy trochę hamowania silnikiem i już czuć na gałce, że powoli wybija się na luz. Wypadanie nie jest więc natychmiastowe, tylko zajmuje z 100-200 metrów hamowania silnikiem albo niskiego obciążenia.
To ZF czy b18?
Jak ZF to odpuść szukanie w lewarku bo są linki. Jak b18 to tak jak koledzy mówią
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 12 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę