Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 sty 2015, 19:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2014, 22:38
Posty: 54
GG: 5942119
Samochód: TGA 18.480
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Witam mam takie pytanie w związku z błędem 1086-01.
Wartości na komputerze Obwód 3- 3.1 (na zegarach oba kotły po 12) (regulacja ogranicznikiem nic nie zmienia)
Wyświetla niski poziom ciśnienia i są zblokowane hamulce, dziś wymieniłem czujnik ciśnienia obwodu 3 (dalej bez zmian) a jutro ogranicznik ciśnienia) i teraz pytanie:

1.Jeśli jest walnięty ogranicznik to hamulce zblokuje?czy on odpowiada tylko za hamulce na naczepie?
2.Czy ogranicznik wabco jest już fabrycznie ustawiony na (8,3bara chyba) czy po zamontowaniu trzeba go regulować od spodu jeśli tak to czy jest jakaś procedura na tę czynność.
3.Ten który jest teraz w aucie to jakiś chińczyk brak jakichkolwiek nr oznaczeń itd itp.na wabce są oznaczenia 1 i 2(w aucie na końcówkach brak oznaczeń) w jakiej pozycji powinien być zamontowany 1 od lewej patrząc na zawór na wprost?

_________________
Gdyby nie wady genetyczne MAN-a nie było by tego forum:)
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem:)


Post Wysłano: 09 sty 2015, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Sprawdź zawór czwórdrożny czy daje ciśnienie na obwód yrzeci

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 sty 2015, 16:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2014, 22:38
Posty: 54
GG: 5942119
Samochód: TGA 18.480
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Cytuj:
Sprawdź zawór czwórdrożny czy daje ciśnienie na obwód yrzeci

dzięki za info zawór 4 drożny sprawny
temat prawie ogarnięty ogranicznik wymieniony hamulce puściły ale i tak wywala błąd regulacja śrubką na ograniczniku zalakowana więc na razie nic tam nie ruszałem(choć pewnie po to ta regulacja),komp pokazuje tak:

obwód 3 - 10,2 bar
obwód 4 -- -- bar
obwód 5 -- -- bar

czy nie powinny być w kolejności obwody na kompie 1,2,3??

przelotem był w garażu jakiś szofer co niby manami jeździł i gada że to ciśnienie w obwodzie 3 trzeba skalibrować z faktycznym ciśnieniem po podpięciu do kompa prawda to ? ktoś sie orientuje ?

_________________
Gdyby nie wady genetyczne MAN-a nie było by tego forum:)
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem:)


Post Wysłano: 10 sty 2015, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Ciśnienia dobrze pokazuje w tej kolejności.
Trzeci obwód maksymalnie ma mieć 8,2 bara
Więc musisz wyregulować ciśnie na zaworze ograniczajacym ciśnie, może ktoś go odwrotnie zamontował skoro daje tyle samo co na 1 i 2 obwód

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 sty 2015, 16:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2014, 22:38
Posty: 54
GG: 5942119
Samochód: TGA 18.480
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Cytuj:
Ciśnienia dobrze pokazuje w tej kolejności.
Trzeci obwód maksymalnie ma mieć 8,2 bara
Więc musisz wyregulować ciśnie na zaworze ograniczajacym ciśnie, może ktoś go odwrotnie zamontował skoro daje tyle samo co na 1 i 2 obwód

aha czyli jednak go srubką ograniczyć na 8,2 a nie kompem ?

właśnie sprawdzałem dziś w 2 innych tga D28 jak jest zamontowany oznaczenie 1 od lewej i tak tez zamontowałem u siebie.

_________________
Gdyby nie wady genetyczne MAN-a nie było by tego forum:)
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem:)


Post Wysłano: 10 sty 2015, 16:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak ograniczyć srubką ciśnienie
Dla pewności możesz podłączyć manometr na trzecim obwodzie i według jego wskazań ustawić zawór ograniczajacy ciśnienie

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 10 sty 2015, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2014, 22:38
Posty: 54
GG: 5942119
Samochód: TGA 18.480
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Cytuj:
Tak ograniczyć srubką ciśnienie
Dla pewności możesz podłączyć manometr na trzecim obwodzie i według jego wskazań ustawić zawór ograniczajacy ciśnienie

dzięki za info i do zobaczyska gdzieś na rosji czekam właśnie na wize.


p.s
jeszcze się tylko upewnię obwód 3 to są hamulce naczepa tak?

_________________
Gdyby nie wady genetyczne MAN-a nie było by tego forum:)
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem:)


Post Wysłano: 13 sty 2015, 20:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lut 2014, 22:38
Posty: 54
GG: 5942119
Samochód: TGA 18.480
Lokalizacja: Ostrowiec Św.

Sprawa ogarnięta manometr w miejsce czujnika podpięty ogranicznik ustawiony na 8,3 bara wszystko gra jak należy.

Temat do zamknięcia.

_________________
Gdyby nie wady genetyczne MAN-a nie było by tego forum:)
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem:)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: