Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 sie 2014, 23:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

Witam!!!

mAM mały defekt problem a mianowicie ja nacisne hamulec mocno to lewy zacisk hamulcowy mi zostaje nie odbija od razu lecz po około dwóch sekundach, jak wyciągnełem bolec i zawleczke od siłownika to siłownik też nie wraca od razu lecz po chwili a jest prawie że nowy, gdzie przyczyna problemu proszę o pomoc , z góry dziekuje !!!


Post Wysłano: 13 sie 2014, 7:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

EBS czy ABS , przód czy tył ?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Modulator padł

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 13 sie 2014, 9:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

zacisk przód abs... Czyli padł modulator tak to jest ten mały zaworek z boscha 0265 351 118???
Jest to naprawialne, czy trzeba wymienić??


Post Wysłano: 13 sie 2014, 10:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2010, 15:12
Posty: 251
GG: 8587289
Samochód: 500dxi
Lokalizacja: trójmiasto/kaszuby

Cytuj:
Jest to naprawialne, czy trzeba wymienić??
Toć to grosze kosztuje.

_________________
PL - Skandynawia


Post Wysłano: 18 sie 2014, 17:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

A wiec tak modulator ok nie jest uszkodzony
Jak przytrzymam pedał hamulca to na początku trzyma mocno a później lekko zluzuje i bardzo powoli odbija do punktu zero
O co kaman


Post Wysłano: 18 sie 2014, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

Odepnij siłownik, tam jest takie ramię i ono się zaciera. Jeśli jest zatarte, rozbierz przeczyść posmaruj i skręć.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 18 sie 2014, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

siłownik ok ramie tez siłownik nowy zacisk porobiony


Post Wysłano: 18 sie 2014, 18:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5880
Samochód: Volvo FH

A ramię ręką się cofa kiedy odłączony jest siłownik?

Jeśli tak, to siłownik, jeśli siłownik ok, to modulator.

Tam już nic innego nie ma.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 20 sie 2014, 12:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

tak ramie chodzi wporządku, a jak odłącze ramie od siłownika ta sam siłownik też zostaje który jest nowy, modulator sprawdzony był zalożony nowy i było to samo nawet zamiast niego założyliśmy mufke czyli omineliśmy modulator i to samo siłownik zostaje cofa sie po około 3 sekundach. Jeszcze jest zawór rozdzielaący na koło prawe i tylne db2246 knorr może to on leci w kulki dodam jeszcze że koła przednie nie hamują zbyt równo.

Pzdr


Post Wysłano: 20 sie 2014, 14:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

witam
Skoro doszedłeś do zaworu o którym piszesz a cała reszta po nim w układzie jest według ciebie OK to odkręć od niego przewód na stronę z problemem daj lewe powietrze z zewnątrz np kompresora i zobacz cz układ działa prawidłowo .podając powietrze to tak jak byś hamował przez co masz możliwość sprawdzenia poprawności działania odcinka układu który sprawdzasz a wtedy będziesz wiedział w którym kierunku szukać problemu.


Post Wysłano: 20 sie 2014, 17:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 maja 2014, 20:40
Posty: 100
Samochód: DAF XF 105 410
Lokalizacja: Tychy Stolica Motoryzacji

A WIEC TAK po podłączeniu powietrza z kompresora siłownik i zacisk cofa sie a wiec pracuje jak należy


Post Wysłano: 20 sie 2014, 23:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 182
GG: 0

zatem musisz szukać problemu od miejsca w którym podałeś powietrze tyle że nie w kierumku zacisku lecz reszty układu.Analogicznie odkręcaj przewody które są odpowiedzialne za działanie zacisku podając w nie powietrze az dotrzesz do miejsca "zaworu" który powoduje problem.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: