Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 mar 2014, 3:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Mam pytanie odnosnie wymiany tarcz w osi Mercedesa.
Chodzi o to ze nigdy nie sciagalem piasty z łożyskiem kompaktowym i jakie tam sa ewentualnie czary ze zdjeciem tej piasty jakie specjalne narzedzia potrzebuje...??
W BPW niema zadnego problemu a jak w tych osiach DCA?


Post Wysłano: 23 mar 2014, 22:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 maja 2006, 0:27
Posty: 53

Witam
tu też nie ma problemu
koło - klocki - zacisk- osłona nakrętki jest wkładana- nakrętka jest zabezpieczona z jednej strony osi masz prawy a z drugiej lewy gwint na osi
należy założyć nowe nakrętki do osi i dokręcić odpowiednią siłą - teraz nie pamiętam jaką siłą -
tarcza jest taka jak w mercedesie aktros


Post Wysłano: 24 mar 2014, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Czyli rozumiem ze po odkreceniu nakretki piasta schodzi z łożyskiem bez zadnych sciagaczy itp???
Znalazlem info ze potrzebne sa dwa narzedzia:
-nasadka do nakretki szesciokatnej z kołnierzem M80 x 1,5
-tuleja montażowa do piasty z łożyskiem kompaktowym
Nasadke jakas mam bo odkrecalem w Ivecu kołpak piasty wiec moze akurat ten sam bedzie ale zastanawia mnie ta druga tuleja montażowa. Nakretki szesciokatne faktycznie trzeba dac nowe i dokrecic 800Nm.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: