Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 lip 2012, 12:30
Posty: 2
Samochód: Renault Magnum

WITAM wszystkich.
Mam problem z haulcami a raczej jednym hamulcem w mojej Reni jest to Magnumka z 1996 r. Mianowicie problem tkwi w tym ze zprzodu hamuje tylko jedna strona (tylko prawa), a lewa jedwie co "lize" tarcze hamulcowa. Zacisk jest w porzadku sprawdzalismy, tarcza klocki tez. Jednyne co zauwazylem to to ze
z silownik z tej strony wysuwa sie jakby z lekkim opoznieniem tak jakby powolnie( flegmatycznie :))
nie wiem czym to jest spowodowane ? ma ktos jakiekolwiek sugestie ? co sprawdzic ? mozliwe zeby z jednej strony bylo mniejsze cisnienie w pneumatyce na ten silownik ?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 10:11
Posty: 80
GG: 0
Samochód: Man scania daf volvo iveco mercedes

Jakis ABS ci sie pali na desce czy nic z tych rzeczy moze modulator Absu cos szwankuje...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
WITAM wszystkich.
Mam problem z haulcami a raczej jednym hamulcem w mojej Reni jest to Magnumka z 1996 r. Mianowicie problem tkwi w tym ze zprzodu hamuje tylko jedna strona (tylko prawa), a lewa jedwie co "lize" tarcze hamulcowa. Zacisk jest w porzadku sprawdzalismy, tarcza klocki tez. Jednyne co zauwazylem to to ze
z silownik z tej strony wysuwa sie jakby z lekkim opoznieniem tak jakby powolnie( flegmatycznie :))
nie wiem czym to jest spowodowane ? ma ktos jakiekolwiek sugestie ? co sprawdzic ? mozliwe zeby z jednej strony bylo mniejsze cisnienie w pneumatyce na ten silownik ?
Jest mozliwe. Przeprowadz pomiar cisnienia najlepiej jednoczesnie dla prawej i lewej strony i zaobserwuj jakie sa efekty. Jesli faktycznie jest roznica i w cisnieniu i w szybkosci wychylania sie wskazowki to idz po przewodach i ustal czy zasilanie idzie dla kazdego modulatora osobno czy z trojnika. Nie znam dokladnie instalacji magnumki wiec w tej kwestii precyzyjnie nie odpowiem ale idac po przewodach na pewno znajdziesz. Jesli beda roznice na manometrach a zasilanie jest wspolne to modulator do wymiany, jesli nie bedzie roznic to wobec tego co napisales powyzej wskazywaloby na silownik. Mozesz tez sprobowac zamienic modulatory stronami i zobaczyc jaki wtedy bedzie efekt. Jesli usterka pojdzie za modulatorem to masz winowajce, jesli nie to musisz szukac w ukladzie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: