Ma może ktoś jakieś schematy itardera ZFa, lub spotkał się z usterką mechaniczną ? Osprzęt sprawdzony i raczej w nim usterki nie ma , a zwalniacz nie działa.
standarcik na dolnej róże wodnej przy skrzyni masz czujnik, widać go po zdjęciu blachy na samym dole, zaśniedziała lub odpadła wtyczka, efekt nie czyta temperatury wody ogranicza moc retardera. Pozdrawiam Łukasz
Najlepszy mechanik na forum bez dyskusji, Dzięki za porade masz u mnie piwo.
Najlepszy mechanik na forum bez dyskusji, Dzięki za porade masz u mnie piwo.
Urwany przewód? Jak to było ? "masa to kasa"?
Cytuj:
Ma może ktoś jakieś schematy itardera ZFa, lub spotkał się z usterką mechaniczną ? Osprzęt sprawdzony i raczej w nim usterki nie ma , a zwalniacz nie działa.
Podaj typ bo jest ich sporo.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Jeden elektrozawór pod rurą wodną od retardera a od powietrza jest na dole chłodnicy a dokładnie akumulatora ciśnienia który jest przykręcony do chłodnicy oleju
Podłącze się,co prawda nie Daf, ale F2000 intarder
Ten zawór pod rurą wodną zapiekł się.Iglica cały czas jest wysunięta i nie da się jej wcisnąć do środka. Przy wyłączonym retardeze, czy odłączonej wtyczce ta iglica powinna być wysunięta czy schowana?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 19 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę